Tämä nyt ei vältämättä kuulu tänne mutta tästä netti deittailusta se johtuu. Siis olen suorastaan sairaan oloisen masentunut enkä siksi kelpaa kenellekään täälä. On vaan niin mustia ajatuksia nyt päässä että tule sellaista järkevää tekstiä. Mut on nyt kolmannen kerran jätetty ja tämän kyseisen naisen ehdotuksesta olen menossa terapiaan jo toinen treffi kaveri tätä ehdotti, mut jotenkin viälä luotin itseeni enkä mennyt terapiaan viä silloin. Kysynkin nyt mistähän kannattaisi etsiä nyt ensin ystävä joka vähän tukisi ja ymmärtäisi, koska näistä naisista ei siihen selvästikkään ole ? ja ymmärrän heitä kyllä. olen seurassa kyllä iloinen mutta yksin olesssa ne mustat ajatukset tulevat. Oon sen verran ujo etten vieraita kauheen helposti lähesty.
pikkusen apua
2
308
Vastaukset
- soita terveyskeskukseen
Varaa lääkäriaika ja juttele lääkärille. Saat apua ammattilaisilta. Ei sua naiset nyt tuossa tilanteessa osaa auttaa, eikä ole reilua edes yrittää mitään suhdetta jos on kovin synkkiä ajatuksia. Masennus on sairaus ja se voidaan hoitaa.
- kumppani terapeuttina
että kumppani toimii terapeuttina, mutta suhteen aloittamisessa se on aika huono kuvio, ellei sitten toisella ole hoitajasyndrooma. Saa tyydytystä että voi hoitaa toista. Auttaa toisen jaloilleen. On sellaisiakin ihmisiä.
Suosittelen, aivan kuten edellinen, hakemaan apua ihan ammattilaisilta, terveydenhuollon ammattilaisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774