A) Tahdonvoima on A ja O. Kun päätät että nyt alkaa laihis, alkaa laihis.
Itsekuri kunniaan.
B) Syö ja juo ainoastaan niin löysiä aterioita että pystyisit ne juomaan, näin tiputat nopeasti painoa, sallittuja keitot, mehut, pureet ja soseet, jogurtit,vellit yms .Kaikkea saat juoda mutta pureskella saat ainoastaan purukumia.
C) Tee joka ilta pieni jumppaohjelma joka sisältää vatsalihasliikkeitä.
Parin päivän päästä on jo kevyempi olo, ja viikossa olet 1 vaatekoko pienempi. Tätä voit turvallisesti noudattaa 3-4 viiko ajan. Kun siirryt takaisin kiinteäämpään ruokaan, muista pureskella hyvin kaikki ruoka ja juo tarvittavasti nestettä.Tämä juotava dieetti auttaa Sinua muuttamaan ruokatottumuksiasi ja sen jälkeen voit siirtyä uuteen terveellisempään ruokavalioon joka sis vihanneksia ja kuituja. Siitä vaan kaikki rantakuntoon. Itse tiputin kokoni 40:stä 36 yhdessä kuukaudessa ja olo on todella hyvä!!
Näin tiputat nopeasti painoa
11
3909
Vastaukset
- nopeaa....
Oliko paljon ylipainoa? Oletko minkäikäinen? Pitäähän kuituja saada, hedelmiä ja kasviksia paljon. Liikuntaa monipuolista. Voipi olla painosi tulee nopeasti takaisin, koska se on nopeasti lähtenyt!
- ei aloittaja..
Kuitujahan saa, kun laittaa vihannekset tmv. kypsennyksen jälkeen tehosekoittimeen. Samoin esim lihakeitot, tulee kunnon mössöä, mutta ompahan aloittajan ehdotuksen mukaista.. Kunnon vauvanruokaa, jos se vaan maistuu pidemmän päälle.
- Aloittaja
Niin...en ajatellut että kannattaisi laittaa oma paino ja pituuteni.
Olen 165 cm ja painoin sii 60 ja nyt 56 kiloa. Eli olin normaalipainoinen mutta halusin muutaman kilon pois kohti kevättä, ja vatsandeudulta makkaran/pömpön pois ja se onnistui muutamassa viikossa .Jos haluaa slimmata itseään hieman hoikemmaksi niin tämä toimii. Ja saa kyllä kaikki kuidut nimenomaan kunhan soseuttaa oikeat ainekset, ideana tietenkin just se että "vauvamössöä" ei viitsi syödä paljon sillä se on aika etovaa.
eipä tule pizzaa ja hampurilaisia soseuttettua :) - Nimetön
ei aloittaja.. kirjoitti:
Kuitujahan saa, kun laittaa vihannekset tmv. kypsennyksen jälkeen tehosekoittimeen. Samoin esim lihakeitot, tulee kunnon mössöä, mutta ompahan aloittajan ehdotuksen mukaista.. Kunnon vauvanruokaa, jos se vaan maistuu pidemmän päälle.
niin ja puuro on hyvä kuidun lähde. jos ei tykkää puurosta, niin kannattaa tehdä siitä suolaisempaa ja syödä jugurtin kanssa(minulla toimii). ja paljon rasvatonta maitoa ja vettä, sokerittomia mehuja ja vishyä.
- haa...
Aloittaja kirjoitti:
Niin...en ajatellut että kannattaisi laittaa oma paino ja pituuteni.
Olen 165 cm ja painoin sii 60 ja nyt 56 kiloa. Eli olin normaalipainoinen mutta halusin muutaman kilon pois kohti kevättä, ja vatsandeudulta makkaran/pömpön pois ja se onnistui muutamassa viikossa .Jos haluaa slimmata itseään hieman hoikemmaksi niin tämä toimii. Ja saa kyllä kaikki kuidut nimenomaan kunhan soseuttaa oikeat ainekset, ideana tietenkin just se että "vauvamössöä" ei viitsi syödä paljon sillä se on aika etovaa.
eipä tule pizzaa ja hampurilaisia soseuttettua :)Siis laihdutit JOPA 4 kg! Eihän tuo nyt ole temppu eikä mikään kuukaudessa ilman tuollaista litku-diettiäkään, etenkin kun lisäsit liikuntaa. Itse olen laihduttanut parhaana kuukautena pv-ohjeita mukaellen 7 kg ja ilman liikunnan lisäämistä. Enkä varmasti ole mikään huippu tuossa.
Sanoit vaatekokosi pienetyneen 40:stä 36:een... Varsinainen fakiiri! Jokainen sen tietää, että yksi vaatekoko on noin 7 kg - eli kahteen kokoon sinun olisi pitänyt laihtua vähintäänkin 10 kg.
What ever. Rohkenempa kuitenkin epäillä, ettei tuo sinun mössökuurisi sisällöltään kovin monipuolinen ollut. Kukin tyylillään...
- idioottia!!
Tuollaisesta ei seuraa muuta kuin jojottelua! Ei kannata kokeille edes.
- kannattaisi lisätä
Hedelmä pirtelöön että se pitäisi kauemmin nälkää?
- olisi sitten niitä
kuituja ja proteiinejakin niin mitä pitäisi lisätä.
Onko olemassa jotain kuitu proteiini valmis pusseja joita voisi lisäillä??
- laittituate
Ärsyttävää, kun joku kerrankin antaa jotain toimivaa vinkkiä, niin heti on toisten on alotettava menetelmän parjaaminen. Kuka tänne mitään rohkasua viitsii kirjotella, kun mänttipäät on heti viisastelemassa. Ohjehan on ihan hyvä, yksi metodi muiden joukossa.
- nähdään.......................
just tämä, kun on pätkä, niin muutaman kilon pudotus voi todella tehdä tuon useamman vaatekoon pienenemisen. Mutta ei ole mikään helppo pudottaa just noita viimesiä tiukkoja kiloja kun on jo ns. normaalipainoinen. Kyllähän sadasta kilosta lähtee 7 vaikka vain kahden päivän ripulissa. Kaikki on suhteellista, eikä tuomitseminen ainakaan millään lailla tsemppaa ketään.
Positiivista asennetta, kyllä tämä tästä.
Itse olen saanut kahdeksan kiloa pois jättämällä ruokavaliosta juuston ja vehnätuotteet sekä kaikki sokeripitoiset. Mieluummin hapanta nassuun. Siihenkin tulee himo, muttei kerrytä vararengasta. ;) Tavan ruokaa syön niin paljon ettei nälkä kurni. Vielä on matkaa normaalipainoon, mutta nyt olen tyytyväinen kokoon 40! :)) Tavoite on 5 kk päästä olla vielä 15-20 kg hoikempi. Eli noin puoli kiloa/kilo viikossa vauhtia. Se on ainakin nyt pitänyt kutinsa.
- yonnanna
Oikeastiko laihduit yhdessä kuukaudessa eli jossain 4 viikossa? Itse haluaisin nyt saada kuukaudessa edes sen yhden vaatekoon pois! Montako kertaa päivässä söit noita juttuja??? Liikuitko vielä muutenkin viikossa kuin teit noita jumppaohjelmia? ja mitä ne sun jumppaohjelmat sisälsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333