"Haluan leikkiä ja pitää hauskaa!En halua koskaan kasvaa aikuiseksi." Näin sanoo Peter Pan. Törmäsin taas yhteen ja kysymys kuuluukin, että miten tunnistaa heti kättelyssä nämä miehet?
Peter Pan syndrooma
11
2283
Vastaukset
- tunnistakaan
Yhtä arpapeliä ja täytyy vaan toivoa ettei itse kyynisty liikaa
- pipertaja
Ehkä siitä, että joidenkin profiileissa jo mainitaan: olen poikamainen, ikuinen lapsi, villi, kulkuri yms.
- kun laitoin
s24-treffien hakukenttään sanan "pelimies", 4 lisää kun sana "Pelimies". Nuo kiertäisin ainakin kaukaa jos peter panit ei kiinnosta.
- ...siis sinun mielestäsi?
No mitä se aikuiseksi kasvaminen sinun mielestäsi sitten on?
Talon rakentamista ja lapsien hankkimista? Punainen talo ja farmari-Volvo?
Onko kaikkien tehtävä aikuisena samoja asioita ollakseen aikuinen?
Jos ei esim. halua lapsia, onko niitä pakko hankkia ollakseen toisten silmissä
aikuinen?
Jos mies ei halua sitoutua juuri sinuun, niin onko hän heti tällainen
"Peter Pan"?
Mitä se aikuiseksi kasvaminen sinun mielestäsi on?- nainen myös.
Olen törmännyt eronneisiin miehiin, jotka ovat noita "ikuisia pikkupoikia" yms. tapauksia.
He luulevat, että se (ex)-vaimo, joka hoiti kodin ja lapset, oli ilkeä, kun ei antanut miehen leikkiä ja harrastaa ja toteuttaa itseään kodin ulkopuolella ja uskovat, että minä olisin sitten toisenlainen kuin se kamala (ex)-vaimo...
Tästä minä ainakin vedän johtopäätöksen että kyseessä on pikkupoika, joka etsii äitiä ja jonka ei tarvitse koskaan kantaa vastuuta mistään.
Voi sellainen mies olla ihan mukava kaveri noin muuten mutta parisuhteeseen naisen kanssa hänestä ei ole. Äiti-lapsi suhteeseen ainoastaan.
Minusta tuntuu että noista kohtaamani miehistä valtaosa on oikeasti naimisissa. Voiko pikkupoika asua ilman äitiä, siinäpä se. - -MiaMia
nainen myös. kirjoitti:
Olen törmännyt eronneisiin miehiin, jotka ovat noita "ikuisia pikkupoikia" yms. tapauksia.
He luulevat, että se (ex)-vaimo, joka hoiti kodin ja lapset, oli ilkeä, kun ei antanut miehen leikkiä ja harrastaa ja toteuttaa itseään kodin ulkopuolella ja uskovat, että minä olisin sitten toisenlainen kuin se kamala (ex)-vaimo...
Tästä minä ainakin vedän johtopäätöksen että kyseessä on pikkupoika, joka etsii äitiä ja jonka ei tarvitse koskaan kantaa vastuuta mistään.
Voi sellainen mies olla ihan mukava kaveri noin muuten mutta parisuhteeseen naisen kanssa hänestä ei ole. Äiti-lapsi suhteeseen ainoastaan.
Minusta tuntuu että noista kohtaamani miehistä valtaosa on oikeasti naimisissa. Voiko pikkupoika asua ilman äitiä, siinäpä se.Juurikin näin:D Peter Panin rakastama nainen on hänelle äidinkorvike. Näistä miehistä puuttuu vastuullisuus ja todelliseen parisuhteeseen he eivät pysty. Nämä miehet elävät ikuisen nuorukaisen elämää vaikka ovatkin jo nuoruusvuotensa aikoja sitten ohittaneet.
- kaikki toisen syytä
-MiaMia kirjoitti:
Juurikin näin:D Peter Panin rakastama nainen on hänelle äidinkorvike. Näistä miehistä puuttuu vastuullisuus ja todelliseen parisuhteeseen he eivät pysty. Nämä miehet elävät ikuisen nuorukaisen elämää vaikka ovatkin jo nuoruusvuotensa aikoja sitten ohittaneet.
On tosiaan todella tylsää kuunnella mieheltä, miten ex oli sitä ja tätä, ja vielä tuota. Väliin merkitseviä katseita - ehkä tarkistaa, miten puheet uppoaa uuteen naiseen.
Ne jutut on paras vieroituskeino. Kierrän miehen jatkossa kaukaa. En usko että hänen seuraava suhde sujuisi yhtään ruusuisemmin. - jotka
-MiaMia kirjoitti:
Juurikin näin:D Peter Panin rakastama nainen on hänelle äidinkorvike. Näistä miehistä puuttuu vastuullisuus ja todelliseen parisuhteeseen he eivät pysty. Nämä miehet elävät ikuisen nuorukaisen elämää vaikka ovatkin jo nuoruusvuotensa aikoja sitten ohittaneet.
ovat muuttaneet äidin helmoista suoraan vaimon passattavaksi ovat niitä jotka etsivät uutta äitiä. Eivät ole oppineet elämään yksin.
- kohtaan
tai johonkin niistä punaisista nappuloista esim. valokuvat, vieraskirja jne, niin näet profiilin sarjanumeron alakentässä. mitä pienempi sarjanumero sitä varmempi peter pan (roikkunut treffeillä vuosia).
- tällaisen nron
..löysit?? En itse ainakaan löytänyt mistään-erehdyitkö sivustosta??
- puhun
tällaisen nron kirjoitti:
..löysit?? En itse ainakaan löytänyt mistään-erehdyitkö sivustosta??
se numerosarja tulee näkyviin sinne sun näytön vasempaan alalaitaan, missä näkyy esim. silloin kun haet jotain sivua niin Odotetetaan sivua (ja www-osoite mihin haet) ja Valmis, sit kun löytyy.
eli laitat hiiren sen punaisen profiili-nappulan päälle ja näet näyttösi vasemmassa alalaidassa sen sarjanumeron. esim. showUserProfile.do?id=1234 (jos käyttäjän profiilinumero olisi 1234) uusimmat profiilit on tällä hetkellä jotain päälle 723 000 sarjanumeroltaan.
en osaa paremmin selittää, jos et tajunnu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657