Että mihin se miehen kiinnostus yleensä lopahtaa vaikka kyseessä on aika tuore suhde/treffailu? Itse en kai ole kovin helposti lähestyttävä, joten pitääkö miehelle näyttää tunteensa selkeäasti vai olla vähän vaikeastitavoiteltava?
Kertokaa miehet nyt
10
2529
Vastaukset
- ThinkingWhileDrinking
Itselläni tapailu on tyrehtynyt nimen omaan siihen tunteeseen, etten saa vastakaikua. Olen saattanut tavata muutaman kerran tiheän ajan kuluessa, ja meillä on ollut hauskaa jne. Ja aina olen itse joutunut nämä tapaamiset sopimaan ja naisen aikatauluja tiedustelemaan. Ymmärrän toki, että se viesitttää naiselle, että olen kiinnostunut.
Mutta miksei nainen anna vastakaikua, olen monesti kysynyt itseltäni. Miksei nainen voisi nuiden tapailukertojen jälkeen itse oma-aloitteisesti ottaa yhteyttä?
Olen lähes aina tullut siihen tulokseen, että hän ei ole ollut tarpeeksi kiinnostunut minusta tai sitten hännellä on parempi mies tiedossa. Tietty välillä olen myös miettinyt sitä vaihtoehtoa, etten vaikuta tarpeeksi ronskilta jamiehekkäältä - eli en ole heti poimimassa hedelmää, vaan yritän varovaisempaa taktiikkaa. Ja viimeinen mahdollisuus on tietysti se, että nainen on niin ujo / passiivinen, ette kykene moiseen.
Ujouden ymmärrän, mutta passiivisuutta en. En todellakaan halua isän pikku prinsessaa, jolle kaikki tuodaan tarjottimella. Kyllä tapaamillani naisilla on todellakin kysyntää, että epäilen passiivisuuden ja päältä parhaimpien valkkaamisen olevan kyseessä.
MITÄ OPIMME? Eli todellakin kannattaa näyttää tunteitaan. En tarkoita, että pitäisi heti olla häitä järjestämässä, mutta jotain vastakaikua on yksinkertaisesti annettava! Sovi itse jokin tapaaminen ja kerro tapaamisen jälkeen, kuinka hauskaa teillä olikaan!
Myöskään naisen käyttäytymistä treffeillä on mahdotonta analysoida järjellä. Eli vaikka nainen hymyilee, on avoin ym., se ei tarkoita, että on kiinnostunut!
"Kaikkein vaikeimmin analysoitavat naiset flirttailivat tapaamilleen miehille, mutta eivät silti olleet miehistä lainkaan kiinnostuneita. Tarkkailijaryhmässä sekä miesten että naisten oli mahdotonta ennustaa näiden naisten aitoa kiinnostuksen kohdetta heidän käytökseensä perusteella, tutkija Peter Todd kertoo."
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/200903039178917_lz.shtml
Vuorotellen treffien järkkäily ei ole ehkä perinteistä, mutta minusta todellakin ideaalitilanne. Voihan se kiinnostuksen näyttäminen tietysti karkoittaa jonkinmoiset 'pelimiehet', mutta kaipaatko edes tällaista 'metsästäjää'?- Samassa veneessä
Taidat olla oikeassa. Jos kaikki yhteydenpito ja jokainen aloite on miehen vastuulla, tulee tunne että nainen on mukana vain jotenkin puolivaloilla. Kun suomalainen nainen on kuitenkin kaikissa muissa asioissa tasa-arvoinen, niin eikö hän voisi olla sitä myös treffien järjestelyissä ja ideoinnissa?
Vaikka nainen kelpuuttaisikin miehen suunnitelmat, aikataulut, ehdotukset jne., ei vuorovaikutus ole tasapainossa jos järjestelyt ovat aina vain miehen vastuulla. (Varmaan asetelma voi olla myös päinvastoin, mutta se olisi eri otsikon aihe.)
Jos vastaavaa vielä tapahtuu, on varmaan muistutettava naiselle, että 'hei myös sä voit soittaa mulle päin jos sulla on jotain kivoja ajatuksia yhteiseksi tekemiseksi'. - mutta entäs tämä
Samassa veneessä kirjoitti:
Taidat olla oikeassa. Jos kaikki yhteydenpito ja jokainen aloite on miehen vastuulla, tulee tunne että nainen on mukana vain jotenkin puolivaloilla. Kun suomalainen nainen on kuitenkin kaikissa muissa asioissa tasa-arvoinen, niin eikö hän voisi olla sitä myös treffien järjestelyissä ja ideoinnissa?
Vaikka nainen kelpuuttaisikin miehen suunnitelmat, aikataulut, ehdotukset jne., ei vuorovaikutus ole tasapainossa jos järjestelyt ovat aina vain miehen vastuulla. (Varmaan asetelma voi olla myös päinvastoin, mutta se olisi eri otsikon aihe.)
Jos vastaavaa vielä tapahtuu, on varmaan muistutettava naiselle, että 'hei myös sä voit soittaa mulle päin jos sulla on jotain kivoja ajatuksia yhteiseksi tekemiseksi'.Olen siis tapaillut miestä nyt 2kk ja kaikki aloite tapaamisten suhteen on minun vastuullani. En siis ole siinä mielessä vaikeasti lähestyttävä, ehkä saatan olla vaikeasti lämpeävä, kun olen hänen seurassaan. Mutta joudun siis soittelemaan ja viestittelemään miehelle, hän ei juurikaan ota yhteyttä. Ehdotan tapaamisia ja joka kerta hänelle sopii. Ehkä enemmänkin niin, että hänen kommenttinsa on aina ´heti kun sulle sopii´. Eli itse säätelen tapaamisia, mutta en silti saa yhteydenottoja mieheltä. Mistä ihmeestä on kyse?
- ThinkingWhileDrinking
mutta entäs tämä kirjoitti:
Olen siis tapaillut miestä nyt 2kk ja kaikki aloite tapaamisten suhteen on minun vastuullani. En siis ole siinä mielessä vaikeasti lähestyttävä, ehkä saatan olla vaikeasti lämpeävä, kun olen hänen seurassaan. Mutta joudun siis soittelemaan ja viestittelemään miehelle, hän ei juurikaan ota yhteyttä. Ehdotan tapaamisia ja joka kerta hänelle sopii. Ehkä enemmänkin niin, että hänen kommenttinsa on aina ´heti kun sulle sopii´. Eli itse säätelen tapaamisia, mutta en silti saa yhteydenottoja mieheltä. Mistä ihmeestä on kyse?
No tietty voit alkaa pelaamaan sitä perinteistä peliä, ettet ota yhteyttä ennen kuin mies niin tekee. Mielestäni idioottimaisin keino selvittää toisen kiinostuksen aste.
Suosittelen, että oiekasti viestität ja kysyt rehellisesti, että eikö aloitteellisuus maistu. Voit vielä kyödä vaihtoehdotkin kehiin:
A) Ei kiinnosta
B) Ei ole aikaa
C) Olen ujo
D) Olen passivoitunut naisen tehdessä aina aloitteen
Suora puhe on se, mitä kunnolliset miehet haluavat. En itse ainakaan arvosta pelejä ja leikkimistä, ellei siitä ole erikseen sovittu. ;) - Samassa veneessä
mutta entäs tämä kirjoitti:
Olen siis tapaillut miestä nyt 2kk ja kaikki aloite tapaamisten suhteen on minun vastuullani. En siis ole siinä mielessä vaikeasti lähestyttävä, ehkä saatan olla vaikeasti lämpeävä, kun olen hänen seurassaan. Mutta joudun siis soittelemaan ja viestittelemään miehelle, hän ei juurikaan ota yhteyttä. Ehdotan tapaamisia ja joka kerta hänelle sopii. Ehkä enemmänkin niin, että hänen kommenttinsa on aina ´heti kun sulle sopii´. Eli itse säätelen tapaamisia, mutta en silti saa yhteydenottoja mieheltä. Mistä ihmeestä on kyse?
Ai jaa, se onkin noin päin. Ainakin hänelle kelpaa mitä ehdotat, joten mies vaikuttaa aidosti vapaalta juuri sinun "käyttöösi". Viime hetken ohareita ei siis ole ollut?
Tuntuuko mies jotenkin kivireeltä noin yleensäkin? Oletko suhteessanne ainoa organisaattori? Suhteenne ei ole siinä tapauksessa mitenkään poikkeuksellinen.
Jos vaikkapa yllättäisit ehdottamalla vihille menoa, vastaus saattaisi olla "heti kun sulle sopii". Tuntuisiko siltä, että mies on Se Oikea? - joo kyllä
Ai jaa, se onkin noin päin. Ainakin hänelle kelpaa mitä ehdotat, joten mies vaikuttaa aidosti vapaalta juuri sinun "käyttöösi". Viime hetken ohareita ei siis ole ollut?
Tuntuuko mies jotenkin kivireeltä noin yleensäkin? Oletko suhteessanne ainoa organisaattori? Suhteenne ei ole siinä tapauksessa mitenkään poikkeuksellinen.
Jos vaikkapa yllättäisit ehdottamalla vihille menoa, vastaus saattaisi olla "heti kun sulle sopii". Tuntuisiko siltä, että mies on Se Oikea?näin se tuntuu olevan, että täysin vapaana on minun käyttööni. En tiedä onko 'Se Oikea', mutta jalat vie kyllä alta.
Organisaattoripa hyvinkin, jos en olisi aktiivinen, niin emme tapailisi ;-)
Tosin itselläni ei ole kärsivällisyyttä odottaa miehen yhteydenottoa, siihen voisi nimittäin mennä monia päiviä.
En kyllä tajua tätä hommaa, edellinen suhteeni oli sellainen, että mies soitti aamuin, päivin, illoin, mutta osoittautuikin epäluotettavaksi pettäjäksi.
Eli ehkä pitänee olla vain tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen vaikka kaipaankin mieheltä miehistä otetta tähän juttuun... - ohareista sanoa
joo kyllä kirjoitti:
näin se tuntuu olevan, että täysin vapaana on minun käyttööni. En tiedä onko 'Se Oikea', mutta jalat vie kyllä alta.
Tosin itselläni ei ole kärsivällisyyttä odottaa miehen yhteydenottoa, siihen voisi nimittäin mennä monia päiviä.
En kyllä tajua tätä hommaa, edellinen suhteeni oli sellainen, että mies soitti aamuin, päivin, illoin, mutta osoittautuikin epäluotettavaksi pettäjäksi.
Eli ehkä pitänee olla vain tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen vaikka kaipaankin mieheltä miehistä otetta tähän juttuun...että sellaisia ei ole ollut :-)
- Samassa veneessä
joo kyllä kirjoitti:
näin se tuntuu olevan, että täysin vapaana on minun käyttööni. En tiedä onko 'Se Oikea', mutta jalat vie kyllä alta.
Eli ehkä pitänee olla vain tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen vaikka kaipaankin mieheltä miehistä otetta tähän juttuun...Kaikkea ei voi saada, rakkaudessakaan. Aktiivinen soittelija halusi pitää lämpimänä paitsi sinut, myös ilmeisesti jonkun muunkin. Tämä nykyisesi puolestaan tahtoo olla ikiomasi, mutta ei kuitenkaan tuputa seuraansa.
Jossain vaiheessa sinun on syytä kysyä suoraan, miksi aloitteenteko on koko ajan vain sinun varassasi. - tapaus meillä
Jos vastaavaa vielä tapahtuu, on varmaan muistutettava naiselle, että 'hei myös sä voit soittaa mulle päin jos sulla on jotain kivoja ajatuksia yhteiseksi tekemiseksi'.Me kaikki olemme yksilöitä, niin miehet kuin naiset, joten näitä ajatuksia tuskin voi yleistää. Joku tykkää aktiivisemmasta kumppanista, toinen haluaa itse olla aloitteellinen. Ei se aloitteettomuus ole suinkaan välttämättä kiinnostuksen puutetta tai vaikeasti saavutettavaksi tekeytymistä. Mutta jos aloittaja haluaisi kumppaninsakin välillä ehdottelevan, niin voisit ehkä koettaa rohkaista siihen ihan selkokielellä.
Minä (nainen) tapailen "fuckbuddyani" lähes yksinomaan hänen aloitteestaan. Aiemmin ehdotin tapaamisia itsekin, mutta jos hän ei juuri silloin työ- tai muilta kiireiltään ehtinytkään tai ei heti osannut sanoa sopiiko ehdottamani aika niin hän jotenkin ahdistui ja pelkäsi että pettyisin häneen.
Olen siis jättänyt aloitteet hänen vastuulleen, mutta muuten olen kyllä tehnyt selväksi että nautin hänen seurastaan ja haluan tapailla. Kyse on puhtaasti seksisuhteesta, ei seurustelusta. On kyllä niin taitava ja kiva mies että "mites olis tänään" -tekstarit ilahduttavat. :-) - ...
tapaus meillä kirjoitti:
Me kaikki olemme yksilöitä, niin miehet kuin naiset, joten näitä ajatuksia tuskin voi yleistää. Joku tykkää aktiivisemmasta kumppanista, toinen haluaa itse olla aloitteellinen. Ei se aloitteettomuus ole suinkaan välttämättä kiinnostuksen puutetta tai vaikeasti saavutettavaksi tekeytymistä. Mutta jos aloittaja haluaisi kumppaninsakin välillä ehdottelevan, niin voisit ehkä koettaa rohkaista siihen ihan selkokielellä.
Minä (nainen) tapailen "fuckbuddyani" lähes yksinomaan hänen aloitteestaan. Aiemmin ehdotin tapaamisia itsekin, mutta jos hän ei juuri silloin työ- tai muilta kiireiltään ehtinytkään tai ei heti osannut sanoa sopiiko ehdottamani aika niin hän jotenkin ahdistui ja pelkäsi että pettyisin häneen.
Olen siis jättänyt aloitteet hänen vastuulleen, mutta muuten olen kyllä tehnyt selväksi että nautin hänen seurastaan ja haluan tapailla. Kyse on puhtaasti seksisuhteesta, ei seurustelusta. On kyllä niin taitava ja kiva mies että "mites olis tänään" -tekstarit ilahduttavat. :-)Vaikka mies olenkin, en kyllä pysty ymmärtämään, miten tuollainen "fuckbuddy"-suhde voi pidemmän päälle toimia. No, kaikkea ei tarvitse tässä maailmassa ymmärtää.
Ja sitten itse asiaan. Yksi syy, miksi erittäin pitkäaikainen suhteeni (jota myöskin avioliitoksi kutsuttiin) meni karille, oli naisen tapa ilmaista halunsa ja tunteensa kautta rantain ja sillä oletuksella, että minä pystyn rivien välistä lukemaan, mitä milläkin lausunnolla milloinkin tarkoitettiin. Voi elämä.
Älkää nyt hyvät ihmiset ajako tuohon samaan miinaan, varsinkin, jos olette jo vähän vanhempia kuin juuri peruskoulusta päässeitä. Kertokaa niistä tunteistanne ihan selkokielellä. Miten paljon väärinkäsityksiä ja pahaa mieltä voitaisiinkaan välttää, jos tuota ohjetta edes joku noudattaisi.
Lopuksi kokemus lähiajoilta: Olin treffeillä erään naisen kanssa, jonka tästä palvelusta löysin. Hän oli koko tapaamisen ajan vaivaantuneen oloinen. Niinpä menin synkkänä kotiin ja kirjoitin fiiliksistä huolimatta kohteliaan viestin, jonka sanoma oli, että eihän tästä mitään voi tulla, kun olit koko ajan sen oloinen, että milloinkahan tämä piina päättyy. No hämmästys oli vähintäänkin suuri, kun nainen suorastaan suuttui ja laittoi takaisin, että eihän tuon tapaamisen perusteella pitäisi vetää tuollaista johtopäätöstä ja että hän olisi sittenkin voinut olla kiinnostunut. No mielestäni asian olisi ehkä voinut siellä treffeilläkin jotenkin ilmaista. En halunnut ottaa sitä riskiä, että joudun taas rivienvälistälukupuuhiin, joihin olen läpeensä kyllästynyt, enkä tavannut naista enää.
Just my two cents...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364