mieheni ex tekee minut hulluksi

mauuh

Olen seurustellut mieheni kanssa nyt 2 vuotta. Kuitenkin ongelma on hänen ex-naisensa. Ex käy vielä anoppini luona ja tuo hänelle koiran hoitoon ja lainaa ompelukonetta yms.. jotka hän voisi lainata omalta äidiltään. Tai ostaa oman koska raha ei tälle näiselle ole este.

Kun tulemme anopin luo kylään,exä tulee lainaamaan mitä tahansa että pääsisi häiritsemään. Tämä ex ajaa minut hulluksi. Olen ottanut siihen naiseen yhteyttä ja sanonut hänelle suoraan että miks vielä roikut miehessäni kiinni. Tämä ex kuitenkin väittää ettei häntä kiinnosta mieheni. mitä hän haluaa?

Toisekseen, miehelläni on tapana kaatokännissä soitella ja laitella viestiä exälleen ja hänen siskoilleen. Mitä teen? Luovutanko vai annanko ajan näyttää mitä tapahtuu?

7

994

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

He ovat tunteneet jo ennen sinua, ei sinulla ole oikeutta soitella kyseiselle naiselle ja sanella sääntöjä. He ovat ystävystyneet, sellaistakin hei sattuu ihmisillä :)!

• tulla kylään kun he ovat ky...

Tässä ei ole kyse hyvistä ihmissuhteista vaan nimeomaan siitä, että eksä tulee anoppilaan kun he ovat anoppilassa. Miksi tätä tapahtuu usein? Miten eksä tietää ilmestyä juuri näinä aikiona paikalla. Jos se tapahtuu kerran, se on sattuma..toinenkin kerta vielä menee..mutta kolmas jo alkaa olemaan tahallista.

Kyllä itsekin tiedän ihmisiä, jotka ovat hyvissä väleissä eksänsä perheen kanssa. Mutta eivät todellakaan tuppaudu sinne silloin, kun eksä on uuden kumppaninsa kanssa kylässä!

• Eksä ja nyksä

Mitä sillä on väliä, jos exä on anopin kanssa tekemisissä. Anopilla on oikeus valita seuransa eikä se ole sinulta pois. Et kyllä osoita aikuisuutta moisella yhteydenotolla.

Minä olen ollut vastaavassa tilanteessa, eikä se minua häirinnyt pätkääkään. Olen myös itse exä, joka tulee loistavasti exanoppinsa kanssa toimeen.

Viestiäsi lukiessa tulee mieleen, että väität ainoan ongelma olevan exä. Silti se taitaa olla se teidän parisuhteenne ja epävarmuutesi siinä. Olet varmaan aika nuori?

Jos miehesi on yhteydessä exään kännissä, taitaa tuossa piillä ongelma. Onko jotain jäänyt käsittelemättä tuossa suhteessa? Ja oletko kuunnellut noita puheluita vai mistä tiedät soittamisista.

Jos et voi luottaa mieheesi, kannattaa koko juttu lopettaa. Joko sinä tai mies, ette ole sen arvoisia.

• miiisax

Kertomuksestasi puuttui muutama fakta...eli onko miehelläsi ja exällä lapsia? Oletko itse kovin nuori? Minkälaisissa olosuhteissa aloititte yhdessäolon, siis oliko miehesi erosta kovin vähän aikaa?

Mutta kyllä sinä oikeilla jäljillä mielestäni olet...ei ex-puolison kuulu teidän vierailunne aikana pöllähtää anoppilaan, se on jo suoranaista kiusantekoa. Ja vaikka anoppi ja eksä olisivatkin ystäviä, niin kyllä anoppikin osoittaa melko huonoa käytöstä sinua kohtaan "ruokkimalla" tätä ystävyyssuhdetta.

Ja jos miehesikin edelleen rimputtelee ja tekstailee exälleen, niin jotain on pahasti eroprosessissa jäänyt kesken.

Jos sinä olet näin ulkopuolinen tässä ihmissuhteessa ja suvussa, niin kannattaako siinä ylipäätään olla? Pitäköön anoppi ja mies exän! On sitten helpompi lainailla ompelukonettakin.

• anniina

vaikuttaa siltä, että miehesi on jäänyt exään roikkumaan. Ainakin jollain tasolla, jos kerran vielä on tarvetta yhteyttä pitää. Olen itse erittäin mustasukkainen, eikä mulle sopisi tuo ollenkaan. Itse jättäisin miehen kyselemättä, kyllähän se on jo nähty että ikävä on. Ja kyllä. Minua kiusaisi kovasti myös naisen yhteydenpito anoppiin. Jos anoppi olisi lisäkisi etäinen tms minua kohti, en kyläilisi siellä.

Onneksi olen saanut niin upean miehen, että vaikka mustasukkaisuuteni monessa suhteessa olisi jopa ongelmaksi, niin aiheet on kovin vähissä hänen kanssaan :) (yleensä kuviteltuja) Ja anoppi on upea myös.

• eikä vaikea eksä

Miksi miehellä on vieläkin eksän numero? Tai sen siskon numero?

Miten tämä eksä tietää, että olette anoppilassa?

Mies ihan itse selkeästi pitää yllä tätä "suhdetta" eksäänsä, oli mitä oli. Kiinnostais tietää, mitä nuo kaatokännissä lähetetyt viestit sisältävät. Tiedätkö? Miksi säilyttää numeroa ihmiseen, jota ei enää tarvitse elämässään?

Ja anoppi. Ilmeisesti ottaa itse yhteyttä tähän eksään, kun olette tulossa? Auttaisko ennemmin, että käytte vaan yllätysvisiitillä (viette pullan mennessänne sinne) tai lyhyellä varoajalla. Tai kutsutte enää vaan anoppia kylään. Piste. Jos anoppi tykkää eksästä, sille et voi mitään, mutta SILMILLE EI TARTTE HYPPIÄ. Sano miehellesi, että hänen pitää tästä keskustella äitinsä kanssa. On se kumma, ettei poika saa äitiään kuriin! Jättäkää käymättä, jos on veemäinen akka.

Luulis, ettei ketään kiinnostais samaan aikaan tulla kylään ,jos tietää teidän olevan anoppilassa. Vaikka muuten olisivatkin ystävystyneet (tiedän tämmöisiä tapauksia).

Myös sun miehen täytyy tehdä selväksi, että eksä voi painua helvettii hänen elämstään.

Oikeestaan tää koko hommahan on kiinni sinun miehestäsi, joka on täysin munaton. Ei tästä eksästä tai anopista. Näille voitte ihan selkeesti tehdä rajat, ette käy anopilla. Tulkoot kylään tai jättäkööt käymättä, jos ei osaa käyttäytyä!! Sun miehellä on ongelma, jota hän ei osaa hoitaa. Puhu hänen kanssaan.

• se noin

mene, jos on yhteisisä alaikäisiä lapsia, siihen exään pitää olla yhteydessä lasten takia, vaikei yhtään kiinnoistais. Lapsilla on oikeus isään, vaikka sillä isällä on uusi eukko.
        Ja myös siihen exanoppiin, kun sattuu oleen lasten mummi.Suvaitsevuutta kaikenpuolin niin kaikki menee hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4234
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      98
      3675
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3379
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2920
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2408
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2379
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2112
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1736
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1577
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1552
    Aihe