HIUSNAUHA PIDENNYS

jorkkiz

Elikkä siis, en kaipaa nyt niitä jotka tulevat huutelemaan että kannattaa ottaa pidennykset vaan kampaajalla ja aitoo hiusta ehdottomasti!! Tosin en tiedä vielä otanko synteettistä vai aitoa..

Lama on täällä, ja rahaa ei ole, mutta hiukset on saatava!!

Siispä:

http://www.dreamhair.fi/307,easy-hiusnauha-2-.html

Tuossa on hiusnauha jossa on micro ring kiinnitykset. Eli nuokin voi kotona kaverin avulla kiinnittää, mutta sitä mietin siis että leikataanko nauhaa, ja jos leikataan niin eikö lähde sitten purkautumaan? Miten tuollainen nauha laitetaan niin ettei se näy hiusten alta?? Youtubesta olen katsonut micro ring tekniikan ja hyvältä näyttää, paitsi että en löytänyt videoita missä olisi ollut ihan NAUHAA eikä pelkkiä pikku osioita joten en oikein kässää.. Ja siis nuo ringit.. mitä materiaalia ne on? Kun ne ottaa pois sitten niin saako ne otettua niin hyvin että saa laitettua sitten takaisinkin? Yksi puntti riittää kuulemma paremmin kuin hyvin pidennykseen.

http://www.dreamhair.fi/526,syn.-hiusnauha-50cm-4-.html

Ja sitten synteettisen ja micro ringittömän nauhan pariin. Tämä on kuulemma melkein parempaa jopa kun aito, yksi puntti riittää koko pään pidennykseen eikä maksa paljoa!! (toki pitää ostaa ne klipsit n. 15 klipsiä ois kuulemma hyvä? Kannattaako ostaa minkä kokoisia? Isoja ja keskikokoisia vai vaan isoja??)
Mut tuosta mitä nyt keksin kysyttävää on myös niinkuin edellä, voiko leikata (siis sitä nauhaa, ei pituutta :D), purkautuuko?? Sitten kun nuo klipsit laittaa, niin voiko niiden kanssa nukkua? En oo niin hiustenlaittoimmeisiä että jaksaisin joka aamu uudelleen ja uudelleen kiinnittää kaikki takaisin päähän..
Lisäksi, joku vähän vihjaisi että jos laittaa nuo niillä klipseillä ( http://www.dreamhair.fi/97,klipsi-keskikoko-5kpl-1-.html ) niin se pitää niihin jotenkin ommella.. eli mitä sviidua? ja jostain syystä oon saanu mieleeni et ne pitäis ommella jotenki myös hiuksiin? Korjatkaa jos oon väärässä niin ja tietty millaisella langalla? Jotain hiuslankaa vai ihan normi langalla ja neulallako?? :D :D Ja pysyykö nuo klipsit todella niin hyvin ettei tarvitsisi aina laitella uudestaan joka päivä..

Tuolla sivustolla nyt oli molemmista puolesta ja vastaan väitöksiä mutta epäselväksi kuitenkin jäi..

Ja ois todella hyvät, ku ainakin nuo toiset ei tulis maksamaan kun vähä päälle kuuskymppiä klipseineen päivineen! Kaverit tekis kalja palkalla! :D

kiitos jo etukäteen sille ihanaiselle joka osaisi vastata ja neuvoa, tai toki otetaan myös vastaan haukkujakin noista, eli onko ne ihan täysin pee aa äs koo aat??

4

2606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Kannattaa ehdottomasti hankkia aitohiusta (monestakin syystä), Synteettinen näyttää helpommin juuri siltä mitä on, epäaidolta, takkuuntuu, eikä kestä käsittelyjä (kuumentamista, kihartamista ym..).

Jos tilaat hiusnauhaa ja kiinnität sen micro ringeillä, joudut leikkaamaan sopivan kokoisia osioita siitä nauhasta. Nauhan päät kannattaa ehdottomasti esim. ommella (ompelukone tai vaikkapa käsin...Tai vaikkpa kiinnittää jotenkin yhtään micro ringeillä tai teipeillä) tai liimata pidennysliimalla nauhan päät kiinni, muuten hiuksia lähtee nauhasta melko paljon.

Jos laitat klipseillä, niin klipsit on tosi helppo ottaa pois yön ajaksi (sekä kun pesee omat hiukset) ja näin ollen kannattaa ehdottomasti ottaakin ne pois, ensinnäkin nukut paremmin (vaikka voihan ne päässä nukkua), hiukset kestävät pidempään kun eivät altistu takkuuntumiselle nukkuessa.

Klipsit ovat joko ostaessa ommeltu valmiiksi hiusnauhaan (ja näin ollen nauha on siis jo valmiiksi pätkitty eri osioihin) tai sitten nauha ja lpsit tulevat erikseen jolloin joutuu itse tekemään nauhasta osioita ja ompelemaan klipsit nauhaan. Klipsipidennyksen voi ihan hyvin itsekin tehdä kun vaan perehtyy asiaan (netissä on hyviä kuvia ja ohjeita, löydät kyllä).

• kyukyui8oo

Jiuuuhh.... Jep, kannattaa laittaa vaikkapa pieni tippa kuumaliimaa tms nauhan päähän, jos leikkaat sitä. Ja aidot parhaimmat, väittipä mikä teini mitä tahansa. Jos ostat nauhan, jossa on valmiiksi kiinni mikrorenkaat, pitää olla hyvin tarkka avaamisen ja sulkemisen kanssa, jotta ringit eivät mene pilalle ja sitten et voikaan enää käyttää koko nauhaa. Tiedän tapauksia, joissa hiuksia on pitänyt leikata, kun ei ole saatukaan enää rengasta auki. Mikrorenkaat ovat metallia jonka sisällä (pitäisi olla) on silikonia, joka estää hiusta valumasta niin helposti.
      Klipsipidennyksistä.. Kyllähän ne klipsit nyt pitää siihen hiusnauhaan ommella... Milläs muullakaan ne kiinni pysyisivät..? Ihan normaalilla neulalla ja hieman paksummalla, esim karhunlangalla voi ommella klipsit kiinni hiusnauhaan.
      Klipsit on helppo oppia laittamaan kiinni. Ja ei, niiden kanssa ei kannata nukkua. Katkoo sun omat hiukset, takuttaa pidennykset, tuntuu epämiellyttävät mötikät päässä, repii inhottavasti hiuksista ja klipsit menevät kuitenkin v*turalleen yön aikana.. Eli en kannata. Pois vaan. Ja pestessä myös.

Kannattaa ehkä seurailla vähän tarkemmin vielä noita pidennystekniikoita sun muita...

Ps. Ulkomailta saa halpaan hintaa myös aitoja hiuksia.

• siriAK

Kyseessä ei kuitenkaan taida olla ihan mikä tahansa synteettinen hius, vaan tuommoinen jotenkin erikoisesti kuumennettu..

Mutta otsikosta, "nimimerkistä" ja töykeästä kieliasusta muutenkin voisin päätellä että teini taidat kuitenkin olla sinä itse..

Itelläni on tuommoista kuumennettua synt. kuitu hiusta ja ihan tyytyväinen olen. Ei ehkä aivan aidon veroiset kihartumis yms ominaisuuksiltaan, ja tätähän ei voi värjätä, mutta en tunnistaisi feikiksi jos en tietäisi, ei todellakaan näytä miltään "barbie" hiukselta! :)

Toiset vaan haluavat tahallaan yrittää saada ihmiset maksamaan enemmän.. Jokaisella oma mielipide, tämä minun :)

• rtyio67i0567
        siriAK kirjoitti:

Kyseessä ei kuitenkaan taida olla ihan mikä tahansa synteettinen hius, vaan tuommoinen jotenkin erikoisesti kuumennettu..

Mutta otsikosta, "nimimerkistä" ja töykeästä kieliasusta muutenkin voisin päätellä että teini taidat kuitenkin olla sinä itse..

Itelläni on tuommoista kuumennettua synt. kuitu hiusta ja ihan tyytyväinen olen. Ei ehkä aivan aidon veroiset kihartumis yms ominaisuuksiltaan, ja tätähän ei voi värjätä, mutta en tunnistaisi feikiksi jos en tietäisi, ei todellakaan näytä miltään "barbie" hiukselta! :)

Toiset vaan haluavat tahallaan yrittää saada ihmiset maksamaan enemmän.. Jokaisella oma mielipide, tämä minun :)

Minäkö? 21 vuotias ihan olen. Että ei ehkä ihan mikään teini enää. Ei täällä kukaan kiellä kirjoittamasta töykeään sävyyn. Ja v*ttuilija näytät itsekin olevan. Tosin olen huomannut, että pahimmat kettuilijat ovat niitä vähän vanhempia ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2245
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1958
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1489
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1337
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      967
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe