Monet ystävät sanovat minua ihannenaiseksi ja ei pysty käsittää miksi olen edelleen sinkku...
Aivan, en minäkään... en sano siksi että olisin nenäpystyssä kävelevä prinsessa.
Mutta tiedän että olen nätti, mutta ei se luonteeseeni vaikuta, Olen monen mielestä mukava ja ihana ihminen, olen sosiaalinen, luotettava, huumorintajuinen, hauskaa seuraa, ym. Olen jalat maassa tyyppiä vaikka aina jotain haaveita onkin. En ole nirso, enkä odota mieheltä kuuta taivaalta. Tietyt kriteerit tietysti on mutta ei ne mahdottomia ole...
Minulle on pari kertaa sanottu, että olen liian nätti ettei minua siksi uskalla lähestyä muut kuin ulkomaalaiset joilta ei itseluottamusta puutu... ei kiitos.
Pitääkö tässä nyt sitten lopettaa itsestään huoletiminen, jotta joku uskailtaisi tulla juttelee? pyytämään vaikka treffeille?
En missään nimessä ole itseäni täynnä, en tätä siksi kirjoita. olen vaan turhautunut... tähän tilanteeseen.
apuja?
minun ongelma?
12
1200
Vastaukset
Yleensä ystävät sanovat jokaista ystäväänsä kauniiksi/komeaksi vaikka eivät sitä olisikaan. Vai oletko joskus kuullut jonkun sanovan ystävälleen "hyi saatana sä oot ruma, ilmankos oot sinkku".
Mutta jos nyt oletetaan oikeasti että olet niin kaunis että sua ei uskalla lähestyä kuin ne kovalla itseluottamuksella olevat pelimiehet niin miksi et voi sitten itse tehdä jotain?
Jos tilanne tosiaan on toi että se johtuu sun kauneudestas niin sä tulet aina vain tutustumaan niihin pelimiehiin jotka ovat tottuneet iskemään kauniita naisia kun jos taas uskaltaisit itse lähestyä jotain miestä niin voisit yllättyä positiivisesti.
Eli pidä itsestäsi huolta, mutta tee myös itse jotain sen tutustumisen eteen äläkä vain istu seinäruusuna siellä ja odota sitä prinssiä valkoisella ratsullaan.
Näin miehille on aina sanottu ja mä sanon nyt samoin sulle. :)- DrDick
vähän nyt siltä, että olet vähintäänkin pyylevä.
Jos taas tarkoitit, että lähestymisiä ei tapahdu yökerhon ulkopuolella, niin se on normaalia.
Laita ihmeessä kuvasi tänne, niin saamme selvyyden. Ja sähköposti osoite mukaan kiinnostuneille.- alkuper...
-Olen siis hoikka/normaali painoinen. (urheilen paljon)
-ja en kyllä mielelläni kuvaani jakele...
-ja tarkoitin nimen omaan ravitolassa lähestymistä ja muutakin.
-Ja toiselle vastaajalle... olen itse tehnyt aina aloitteen, jos jotain sutinaa elämääni olen saanut... välillä olisi kiva kokea asia toisin päin. alkuper... kirjoitti:
-Olen siis hoikka/normaali painoinen. (urheilen paljon)
-ja en kyllä mielelläni kuvaani jakele...
-ja tarkoitin nimen omaan ravitolassa lähestymistä ja muutakin.
-Ja toiselle vastaajalle... olen itse tehnyt aina aloitteen, jos jotain sutinaa elämääni olen saanut... välillä olisi kiva kokea asia toisin päin.Jos kerta olet tehny itse aloitteita niin missäs sitten on ollut ongelmaa kerta ei ole kunnon suhteita löytynyt? Luulisi 99% miehistä olevan onnesta sokeita siinä kohtaa jos kaunis nainen tulee heitä iskemään ja he olisivat valmiita tekemään mitä tahansa pitääkseen tälläisen naisen. :)
Ettei vaan sun "aloitteet" ole olleet näitä missä menet tiskillä olevan miehen viereen ja hymyilet nätisti ja odotat että mies ymmärsi sun "aloitteen" ja jatkaisi siitä. :)
- erittäin
kaunis nainen on vaikeasti lähestyttävämpi,vaikkei se luonne mitenkään "viallinen" olisikaan.Ainakin näin ujolla..ei juttu tahdo luistaa..
Kyllähän tietysti jollakinlailla ulkokuori/käytös viitteita luonteesta antaakin.Missäpäin suomea yleensäkin liikuskelet ja mikä on tämä ikä politiikka?Näissä molemmissa on aika iso vaikutus tuohon tekemisiin..
kyllähän se tietysti "helpointa" on kun valitset vain miehen ja menet jutustelemaan. - Suvereeni
Jos yksin olet baarissa eikä kukaan sinua lähesty niin kyllä silloin joku mättää. Jos taas olet tyttöporukassa tai joidenkin miespuolisten kavereiden kanssa niin ei ole ihme ettei sinua lähestytä.
Porukkaan on aina vaikea mennä ulkopuolisena. Varsinkin jos on lähes selvinpäin eikä mitään päällekäyvää sorttia.
Kaikista yksinkertaisinta on itse tehdä tuttavuutta mielenkiintoisten ihmisten kanssa. Oli asia miten oli niin se on kuitenkin paras keino saada seuraa. - että olet
liian nätti, että uskaltaisi lähestyä. Niin kyllä se sitten mättää jossain muussa asiassa.
Mutta jos todella näin on niin oon huomannut, että monet miehet oikeasti tykkää ei niin täydellisistä ulkonäöllisesti. Mutta sehän on vain hyvä asia.- kaunis nainen
Minulla on ollut tämä sama ongelma.
Sitten huomasin sen että jos menin ravintolaan "huonosti" laittautuneena, kävi parempi flaksi. Jos taas oli aikaa laittaa tuntikaupalla, minut suorastaan kierrettiin kaukaa. Tai kimppuun kävi 20 vuotta vanhemmat, jotka pitivät ylistyspuheita ulkonäölleni ja tyylilleni ...
Eli jos olet jo nätti, jätä laittautuminen vähemmälle. Vaikutelma on rennompi ja helpommin lähetyttävä.
Jälkikäteen ajatellen tuntuu että sain eniten huomiota kun menin kerran illalla ulos tukka rasvaisena. Ensin hävetti ja nolotti, kun en ollut ehtinyt pesemään, mutta ei jälkikäteen.
lähesty miehiä itse. En muista kertaakaan, että minut olisi torjuttu kun olen aloittanut juttelemaan, vaan aina on vastattu hymyn kanssa.
- sinulle.
"Tietyt kriteerit tietysti on mutta ei ne mahdottomia ole..."
Tumma, pitkä, komea, lihaksikas, varakas? Noihan on ne peruskriteerit.- et tuo
aloitus on provo.. Mut eiköhän jokaisella ole omanlaiset kriteerit. Itse olen kyllä aika ranttu miesten suhteen (eikä rikkaus ja lihaksikkuus ole oleellisia asioita minulle tosiaankaan). Tuo kuvailemasi mies ei ehkä miellyttäis minua ollenkaan.
Ennemmin sellainen söpö, pilkettä silmäkulmassa, huumorintajuinen, iloinen, älykäs, liikunnallinen ja itsestään huolta pitävä mies kiinnostaa. :)
Mutta mahtaakohan se lähestymisen puute kuitenkaan johtua siitä että "olisit liian kaunis". En usko hetkeäkään että tämä vaikuttaa mitenkään siihen. Suomalaiset (miehet) eivät vain kertakaikkiaan uskalla tulla juttelemaan kenellekään, sillä se ei ole ns. "normaalia" käytöstä suomalaisille. Meitä ei ole kasvatettu siihen, eikä kulttuurissamme ole tapaa olla tuttavallinen tuntemattomille.
Ja ulkomaalaiset eivät lähesty siksi että omaisivat suuremman itsetunnon (miten kaikki omaisivatkaan), mutta he ovat saaneet erilaisen kasvatuksen ja heidän kulttuurissaan tällainen kanssakäyminen tuntemattomien ihmisten kanssa on täysin normaalia! Mutta tämä on osoittautunut huonoksi suomalaisessa nirppanokka ja läheisyydenpelkoisessa kulttuurissa. Kun tummaihoinen henkilö tulee edes puhumaan, naiset alkavat pääsääntöisesti kiljua "SE HALUS RAISKATA MUT! APUA APUA APUA!", ja ulkomaalaiset ovatkin silmätikkuja heidän tuttavallisuutensa vuoksi, joka katsotaan suomalaisten silmissä hirveän töykeäksi.
Vastauksena ongelmaasi, oletko ikinä käynyt baarissa tai seurusteluravintolassa? Siellä miehet kyllä löytävät luoksesi mikäli oikeasti olet hyvännäköinen. He varmasti tulevat juttelemaan, enkä minäkään ikinä ole yksin joutunut olemaan, edes suuren kaverilauman kanssa ollessani.
Kokeilepas joskus, eiköhän se herra oikea tule kohdalle, vaikka pikkaisen kaljalla terästettynä ;)- sama onkelma
vaikka en tykkää yhtään sanoa, et johtuu siitä, et oon nätti. Mut kait tosiasiat pitää vaan sanoa tosiasioina ja monet kaverit on siis tätä myös sanonu mulle. No, mä taas oon aika nirso. ;) Mua kyllä lähestyy miehet, suurin osa juu niitä ulkomaalaisia, mut muhun ei vaan oo kolahtanu vielä. Paitsi yksi, mutta mulla ei ole hänen yhteystietoja tms. eikä ilm. käydä samoissa baareissa. Kerran olen hänet vain tavannut ja silloin hän jutteli veljeni kanssa ja vaikutti todella fiksulta kaverilta. Pidän myös hänen ulkonäöstään, koska hän on hyvin "salaperäisen" näköinen. :) Ulkonäkö ei samalla tavalla ole mulle tärkeä, kuin ehkä suurimmalle osalle naisista, vaan mä kiinnostun enemmän sellasista "erilaisista", jotka uskaltaa pukeutua vähän toisin ku valtaosa. Mut eniten mulle merkkaa arvot, koska ite oon melko lailla tiettyjen periaatteiden ihminen ja toivoisin tietty miehenkin olevan paljolti samojen. :)
Et tämmöstä. Oon yleensä ollut silleen, et haluun et mies tekee aloitteen, mut nyt ku kerrankin olisin ite valmis tekeen, niin en saa kontaktia häneen mitenkään.. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376