teitä vaivaa, 24:n naiset? Olen nyt lähetellyt muutaman ASIALLISEN, yksilöllisen viestin naisille joitten ihanneprofiiliin sovin. Ei sitten minkäänlaista vastausta!! Yksilöinti ei siis kannata vaan kopioi ja liitä niin tuurilla sitten ehkä joku voi vastata. Nyky nainen on todella epäkohtelias tai on niin nokka pystyssä. Varmaan parempi häipyä näistä maisemista, niin säästys mieliharmilta.
Mikä
8
1427
Vastaukset
- todella
fiksu tunnut olevan, asiallisen tuntuinen kaveri ihan niinkuin mainitsit, eihän aina tosin voi voittaa, ehkäpä live elämä on parempi ratkaisu
- älä hermostu
Älä kaveri hosu.Kunhan aurinko rupeaa paistamaan niin puutteen tuntee jo kirjaimistakin.
Paas merkille :). - Teoriani on...
Se, että naiset eivät vastaa jos viestin lähettäjä ei tunnu mielenkiintoiselta ja siksi ei vastata edes "ei kiitos" koska miehetkään eivät vastaa viesteihin jos ei ole kiinnostava nainen.
Thats why.. Epäkohtelijasta kyllä, mutta sitä tuntuu myös miehet harrastavan automaattisesti... - velvollisuusvastaukset..
noh, nettideittailun yksi perusidea nyt vaan on, että jollei oikeasti sillä hetkellä syystä tai toisesta kiinnosta, niin ei tarvitse aikaansa ja energiaansa tyhjänpäiväisiin blaablaa -kohteliaisuuksiin tuhlata
--niitä viestejä nimittäin tulvii muutenkin ja saisi olla koko ajan naputtelemassa "kohteliaisuuksia", jotka sitten aina vaan vastaavat takaisin ja jälleen odottavat lisää kohteliaita "kiitos, mutta ei kiitos" -viestejä jne.. homma on loputon suo.
Kaikille reilumpaa ja parempi vaihtoehto, että ei vastaa ollenkaan, jollei oikeasti huvita. En itsekkään halua yhtään "mukamas kohteliasta" velvollisuusvastausta -enkä niitä siksi myös jakele.- niin...
Siinäpä tuli sitten nettitreffiasiantuntijan lausunto miten täytyy toimia;)Arvonsa tunteva nainen otaksun???
- misTy
Mikäpä sieltä nyt tippu ;)
Ymmärrän kyllä että alkaa kärsivällisyys loppua jos kovasti toivoo löytävänsä oman kullan! Mutta pakollahan se ei tule, ei vaikka miten yrittää. Itse olen saanut todella paljon vastauksia kuvallisella profiililla ja alkuun päätin, että vastaan kaikille: niille, jotka eivät kiinnosta "kiitos, mutta ei kiitos" ja tutustun niiden kanssa, jotka kiinnostaa. No, alkuun tuli vastattua siis yli 100 miehelle... suurimmalle osalle se lyhyempi vastaus. Jotta siinä!
Nyt kun olen taas täällä -kyllä, löysin netistä miehen ja asuimmekin yhdessä - tuntuu että nettimaailma on muuttunut paljonkin. Miehetkään eivät vastaa kohteliaisuudesta ei. Enää en itsekään jaksa jokaiselle vaivautua vastaamaan. Asiallisille vastaan, koska tiedän että he odottavat sitä. Parempi kertoa kiitos ei, kuin ei mitään.
Minä kannustan kaikkia olemaan aitoja itsenään, yritetään jaksaa vaikka välillä mutaa tulee naamalle. Kyllä se oikea löytyy kun jaksaa tarpoa tässä suossa, jossa on paljon myös itselle aivan vääriä ihmisiä!- vittu...;)
Tämä oli asiallinen vastaus vaikka tähän alotukseen. Sitä tässä olen kuuluttanutkin, että asiallisiin yhteydenottoihin voi vaikka vastata "kiitos, mutta ei kiitos!" Montako sekunttia menee tähän? Toki sitä toivoo parempaakin vastausta, mutta edellinenkin käy ja asia on selvä! Mutta kun ei!!!
Kysypä teiltä hyvät naiset, että millä fiiliksillä luette tätä suurta viestimäärää? Onko olo, että vihdoinkin olen löytänyt paikan missä olen todella jotain ja kaikki tavoittelee??;) - sitten vasta nainen..
vittu...;) kirjoitti:
Tämä oli asiallinen vastaus vaikka tähän alotukseen. Sitä tässä olen kuuluttanutkin, että asiallisiin yhteydenottoihin voi vaikka vastata "kiitos, mutta ei kiitos!" Montako sekunttia menee tähän? Toki sitä toivoo parempaakin vastausta, mutta edellinenkin käy ja asia on selvä! Mutta kun ei!!!
Kysypä teiltä hyvät naiset, että millä fiiliksillä luette tätä suurta viestimäärää? Onko olo, että vihdoinkin olen löytänyt paikan missä olen todella jotain ja kaikki tavoittelee??;)No just niillä fiiliksillä, että suurin osa viesteistä on vaan roskapostia, jota ei toivoisi edes saavansa -ja johon t o d e l l a k i n työlääntyy.. ja pakko siksikin välillä vaan hyllyttää profiili..
--saati että pitäisi vielä v a s t a t a jokaiselle, joka ei törkeysiä heti latele.. hohhoijaa..
Jos siitä päivä pilaantuu, että joku ventovieras nainen ei vastannut viestiin, vaikka kuinka asiallisesti kirjoitti, niin suosittelen elämän hankkimista ennen naista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928