kokemusta suhteesta misä nainen on 10 vuotta vanhempi? onko mahollista että toimii? mies on reilu 20 ja nainen reilu 30v..
ikäero
9
1951
Vastaukset
- toimii.
Oma mies 7 vuotta nuorempi ja aloitettiin, kun mies oli 19 ja minä 26. Nyt yhdessä 3 vuotta ja kihloissa. Tiedän useamman suhteen, joissa vastaava ikäero. Eräillä 13 vuotta ja ovat naimisissa ja kolme vuotias lapsikin jo on. Aloittivat, kun mies oli reilu parikymppinen.
Ihmisestä se on kiinni, eikä iästä. 10 vuoden ikäero on ihan sopiva.- ...kokemusta on...
Meillä ikäeroa 15 vuotta. Ja hyvin menee, tosin ei olla kauaa vielä oltu yhdessä. Tuntuu vain siltä, että ajatukset kohtaavat monessa asiassa. Minkäs siinä sitten teet, kun toinen kertoo rakastavansa ja itsestä tuntuu samalta, ei auta muu kuin kokeilla kuinka tässä käy.
Aluksi ajattelin, ettei tule toimimaan, mutta kun opin toista tuntemaan paremmin, aloin pohtimaan että jos sittenkin toimisi. Ja kerran täällä vain eletään. Jos ei kokeile, ei voi tietää kuinka olisi käynyt ja saattaapi jäädä harmittamaan ettei edes yrittänyt.
Ystäväpiiristä löytyy muutama muukin pariskunta, jossa mies nuorempi. Heillä on sujunut hyvin ja ovat olleet jo pidempään yhdessä. Miksei siis voisi toimia.. - ottaisi nuorempaa
...kokemusta on... kirjoitti:
Meillä ikäeroa 15 vuotta. Ja hyvin menee, tosin ei olla kauaa vielä oltu yhdessä. Tuntuu vain siltä, että ajatukset kohtaavat monessa asiassa. Minkäs siinä sitten teet, kun toinen kertoo rakastavansa ja itsestä tuntuu samalta, ei auta muu kuin kokeilla kuinka tässä käy.
Aluksi ajattelin, ettei tule toimimaan, mutta kun opin toista tuntemaan paremmin, aloin pohtimaan että jos sittenkin toimisi. Ja kerran täällä vain eletään. Jos ei kokeile, ei voi tietää kuinka olisi käynyt ja saattaapi jäädä harmittamaan ettei edes yrittänyt.
Ystäväpiiristä löytyy muutama muukin pariskunta, jossa mies nuorempi. Heillä on sujunut hyvin ja ovat olleet jo pidempään yhdessä. Miksei siis voisi toimia..miestä, se on ollu mun ainoa toive että miehen pitää olla vanhempi kuin itse, ei oo kivaa jos mies olisi nuorempi, koska muutenkin nainen vanhenee nopeammin kuin mies, mua 5 vee nuorempi kaveri kiinnostui ja ihastui minuun, mut mä en millään voinu hyväksyä sitä ikäeroa!! se oli mulle vaikee vieläkin etsin mua vanhempa miestä. itse olen 35vee sinkku nainen:-)
- ...............
ottaisi nuorempaa kirjoitti:
miestä, se on ollu mun ainoa toive että miehen pitää olla vanhempi kuin itse, ei oo kivaa jos mies olisi nuorempi, koska muutenkin nainen vanhenee nopeammin kuin mies, mua 5 vee nuorempi kaveri kiinnostui ja ihastui minuun, mut mä en millään voinu hyväksyä sitä ikäeroa!! se oli mulle vaikee vieläkin etsin mua vanhempa miestä. itse olen 35vee sinkku nainen:-)
itse olen 40 , ja ole huomattavasti nuoremman näköinen kuin ikäiseni miehet ja poikaystäväni on myös joitain vuosia minua nuorempi. Ei naiset vanhene sen nopeammin kuin miehetkään. Molemmat sukupuolet vanhenevat nopeasti, jos eivät liiku ja esim. kosteuta ihoaan. Hmm. Oletko juuri siksi sinkku, ettet ole huolehtinut itsestäsi.
Hassua, kun ihmiset huoltavat autojaan, remontoivat tai vähintään siivoavat kotejaan, mutta kun on kyse omasta kehosta, se laiminlyödään ja turhamaiseksi arvostellaan itsestään huolehtiminen... No, sellainen ansaitsee samanlaisen, joka ei itsestään huolehdi...
- ja ei
toimi... Meillä on kahdeksan vuotta ikäeroa ja välillä menee paremmin, välillä huonommin. Jos nainen pysyy nuorekkaana ja nuorenmielisenä tai mies on henkisesti ikäistään vanhemman oloinen, niin toimii.
Lasten saamisessa saattaa tulla ongelmia, kun naisella on rajallinen ikä tulla raskaaksi. Mieshän voi periaatteessa siittää lapsia minkä ikäisenä tahansa.
Ihmiset muuttuvat monesti kolmekymppisinä ja nainen elää muutoksessa ja mies vasta kymmenen vuoden päästä.
Kokeilemalla kaikki selviää... Kerran täällä vaan eletään :) - Ole rohkea avoiminmielin su...
Onnea teille molemmille.
- halut kohtaavat
Toimii varsinkin seksisuhteena. Nainen haluaa yleensä vasta yli 30-vuotiaana enemmän, ja miestä panettaa yleensä 18-30-vuotiaana eniten. Ehdottomasti loistava seksisuhde. Seksihalut kohtaavat. Ja mikä parasta - nainen elää muutenkin kauemmin kuin mies, statistiikan mukaan. Siinä vaiheessa kun naisen ulkomuoto muuttuu huonommaksi, mies ei enää välttämättä kiinnitä huomiota ulkonäköön. Ulkonäkö on nuorten juttu, josta jotku pyrkii tekeen ihan vanhojenkin ihmisten jutun.
- kyselette
vittuako aina jaksatte jauhaa noista ikäero-asioista? ketä se haittaa jos ikäeroo on 10 v, 20 v tai 30 v? Sehän on teidän asia!! antaa palaa vaan ja pelisäännöt selviks. Yks kymmenen vuotta ei oo vielä mitään ja ihminen merkitsee, ei ikä jos sentään täysikäisistä on kyse eikä sekaannuta eläimiin tai vajaamielisiin.
- Surumielinen
Ikä on vain numeroita. Molemmistahan se on kiinni toimiiko suhde vai ei. samanikäiset ihmiset ovat parisuhteessa ja eroavat silti, siis ikä ei ratkaise kestävyyttä ja toimivuutta!. Ei mikään muu kuin epävarmuus on varmaa. Itse seurustelisin huomattavasti nuoremman miehen kanssa, jos tunne on/olisi molemmin puolinen. Olen itse 46-vuotias ja ihastuin 30v mieheen, (miehekäs) mutta mulla on lapsia, joten meidän lähtökohtamme ovat/olivat erilaiset (niin mielelläni olisin tutustunut mieheen. Ottaisin nuoren miehen, jos vain löytäisin sellaisen ja meillä synkkaisi. EHDOTTOMASTI ala seurustelemaan!!! Lapseni olen tehnyt kaksi vuotta nuoremmalle miehelle, jonka todella tunsin "ikälopuksi#, ei ollut kiinnostunut kuin itsestään ja erohan siinä tuli. Monet ihmetteli, miksi olen ottanut niin "vanhan" miehen???!!! Onnea teille molemmille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070