Ihmettelen tätä jakoa "kakkosiin" ja "ykkösiin", ikäänkuin kakkonen olisi ykkösen jälkeen seuraavana tuleva vaimoehdokas.
Yhä useammat "kakkoset" ovat naimisissa olevia naisia, jotka pettävät miestään. Heillä ei ole aikomustakaan ryhtyä "kakkosnaisiksi".
Satunnaiset tai pitempiaikaiset rakastajat eivät siten ole näille naisille myöskään mitään "kakkosmiehiä", ts. tulevia poikaystäviä, vaan satunnaista seksiseuraa.
"Kakkonen" usein naimisissa
42
2339
Vastaukset
- eivät myöskään
sinkku rakastajat/rakastajattaret tarvitse mitään sijanumeroa. Heille naimisissa oleva sängynlämmittäjä on hyvä seksikumppani, ei ole pelkoa työntymisestä riesaksi saman katon alle.
- näin...
se varmaan on. En ajattele salarakastani "kakkosena" sen enempää kuin hänkään minua. Tosin emme ole toisillemme myöskään satunnaista seksiseuraa, vaan ystäviä ja rakastettuja.
- näin meilläkin
...
- kun nämä
varatut kakkoset jäävät kiinni suhteestaan, niin siinä menee usein kaksi avio/avoliittoa nurin. Ja eroa hakee yleensä aina se petetty puoliso, ei yleensä koskaan se pettäjä.
- näin meilläkin
kiinnijääminen on täysin omasta itsestään kiinni. Ottaa liian suuria riskejä. Kun rakasta, ei halua satuttaa tai loukata toista ja toimii niin, ettei rakkaansa joudu omalla tahollaan hankaluuksiin. Ja se mitä ei tiedä, se ei myöskään satuta eikä loukkaa.
- myöhemmin jää
näin meilläkin kirjoitti:
kiinnijääminen on täysin omasta itsestään kiinni. Ottaa liian suuria riskejä. Kun rakasta, ei halua satuttaa tai loukata toista ja toimii niin, ettei rakkaansa joudu omalla tahollaan hankaluuksiin. Ja se mitä ei tiedä, se ei myöskään satuta eikä loukkaa.
kiinni. Puolison pitää olla tyhmä jos ei näe merkkejä pettäjän käytöksestä. Varovainen piti olla minunkin entisen muijan, mutta kerran erehty soittamaan toiselle miehelleen kun luuli etten ole kotona. Olisi ollut kuvaamisen arvoinen näky kun kuuntelin toisessa huoneessa muijan lemmenlurituksia, ja sit kun puhelu loppui ilmestyin paikalle. Pyydettiin armoa ja anteeksiantoa, mut sanoin että on tasan yksi tunti häipyä meidän talosta. Eikä muuten ottanut se uusi ukko sitä luokseen asumaan.
- näin meilläkin
myöhemmin jää kirjoitti:
kiinni. Puolison pitää olla tyhmä jos ei näe merkkejä pettäjän käytöksestä. Varovainen piti olla minunkin entisen muijan, mutta kerran erehty soittamaan toiselle miehelleen kun luuli etten ole kotona. Olisi ollut kuvaamisen arvoinen näky kun kuuntelin toisessa huoneessa muijan lemmenlurituksia, ja sit kun puhelu loppui ilmestyin paikalle. Pyydettiin armoa ja anteeksiantoa, mut sanoin että on tasan yksi tunti häipyä meidän talosta. Eikä muuten ottanut se uusi ukko sitä luokseen asumaan.
Tyhmä on sellainen pettäjä, joka antaa merkkejä, muuttaa käyttäytymistään tai ottaa kertomasi mukaisia puheluriskejä. Jos on kotonaan aina niin kuin on aina ollutkin, niin mitä merkkejä siitä näkee? Eipä olisi ollut vaimosikaan kovinkaan suuri vaiva varmistaa, että on varmasti yksin jos soittelee kotoa. Itse en koskaan soita kotoa muuten kuin, että katsonut ikkunasta kun mieheni menee pois ja tiedän 100% olevani yksin. Juuri tuollaisia typeriä riskejä ei ota, jos toisesta välitää ja rakastaa.
- kun sanoit
Tyhmä on sellainen pettäjä, joka antaa merkkejä, muuttaa käyttäytymistään tai ottaa kertomasi mukaisia puheluriskejä. Jos on kotonaan aina niin kuin on aina ollutkin, niin mitä merkkejä siitä näkee? Eipä olisi ollut vaimosikaan kovinkaan suuri vaiva varmistaa, että on varmasti yksin jos soittelee kotoa. Itse en koskaan soita kotoa muuten kuin, että katsonut ikkunasta kun mieheni menee pois ja tiedän 100% olevani yksin. Juuri tuollaisia typeriä riskejä ei ota, jos toisesta välitää ja rakastaa.
että juuri tuollaisia typeriä riskejä ei ota, jos toisesta välittää ja rakastaa? Et kai tarkoittanut omaa miestäsi jota juuri petät? Erittäin hyvä asia et sain muijani kiinni sen puhelun perusteella, näin millainen valehteleva huora se on.
- näin meilläkin
kun sanoit kirjoitti:
että juuri tuollaisia typeriä riskejä ei ota, jos toisesta välittää ja rakastaa? Et kai tarkoittanut omaa miestäsi jota juuri petät? Erittäin hyvä asia et sain muijani kiinni sen puhelun perusteella, näin millainen valehteleva huora se on.
Kyllä häntä rakasta vihittyä miestäni, mutta myös rakasta toisaalle vihittyä miestäni. Rakastan vihittyä miestäni niin paljon, että pidän visusti huolen, ettei hän koskaan missään nimessä tule tietämään uskottomuudestani. Kuten totesin, mitä ei tiedä, se ei myöskään satuta. Samoin toimin niin, ettei rakas toisaalle vihitty mieheni joudu takiani kotonaan hankaluuksiin. On ihmisiä, jotka osaa rakastaa kahtakin kumppania yhtä aikaa.
- Tulee ilmi
myöhemmin jää kirjoitti:
En usko, että tässä maailmassa on montaakaan salasuhdetta ollut, jotka eivät olisi jossain vaiheessa paljastuneet.
Kyse on pikemminkin ajoituksesta. Toiset puolisot huomaavat petoksen hyvin aikaisin, toiset eivät "halua" nähdä merkkejä tästä, ja ovat kuin mitään outoa ei olisi tekeillä.
Eli olen samaa mieltä kanssasi; petollista käytöstä on mahdoton loputtomiin salata. Ihmisellä on aina kuudes aisti havaita tällainen, mikäli siis sitä kuudetta aistia haluaa käyttää.. - aina sisältä käsin
Ei kukaan ulkopuolinen riko ei edes pysty rikkomaan toisten parisuhteita - kenenkään. Pettäminen on seuraus, ei syy. Syy löytyy aina kotoa. Hyvästä parisuhteesta ei mennä vieraisiin tai sitten se hyväksytään osana parisuhdetta. Ottakaa hyvät ihmiset vastuu omista parisuhteistanne, älkää syyttäkö toisia, jos teillä ei mene hyvin! Kukaan muu ei teidän parisuhdettanne voi korjata kuin te kaksi, eikä myöskään rikkoa!
- kysymys sulle
Kyllä häntä rakasta vihittyä miestäni, mutta myös rakasta toisaalle vihittyä miestäni. Rakastan vihittyä miestäni niin paljon, että pidän visusti huolen, ettei hän koskaan missään nimessä tule tietämään uskottomuudestani. Kuten totesin, mitä ei tiedä, se ei myöskään satuta. Samoin toimin niin, ettei rakas toisaalle vihitty mieheni joudu takiani kotonaan hankaluuksiin. On ihmisiä, jotka osaa rakastaa kahtakin kumppania yhtä aikaa.
sitten tottakai miehesikin saa olla suhteessa toiseen naiseen kun sinäkin olet kerran suhteessa? Eihän se sua satuta jos et tiedä miehesi salasuhteesta, ja silloin teillä olisi "puntit tasan".
- näin meilläkin
kysymys sulle kirjoitti:
sitten tottakai miehesikin saa olla suhteessa toiseen naiseen kun sinäkin olet kerran suhteessa? Eihän se sua satuta jos et tiedä miehesi salasuhteesta, ja silloin teillä olisi "puntit tasan".
Olet oikeassa. Tietenkin saa. Katsopas, asia on niin, että kun rakastaa kumppaniaan niin hänelle tahtoo tietenkin pelkkää hyvää ja haluaa olla hyvä ja ymmärtäväinen. Minä en koe meidän kummankaan ulkopuolisten suhteiden olevan uhka omalle parisuhteellemme. Me olemme onnellisia yhdessä elämässämme. Me haluamme elää ja vanheta yhdessä. Joskus vanhana kun seksi ei enää ole tärkeää, meillä on edelleen toisemme. Mutta toistan taas, se mitä ei tiedä, se ei satuta eikä loukkaa...Minä tiedän ja pystyn elämään sen tiedon kanssa, että hänellä on muitakin naissuhteita - hän ei pystyisi, siksi en ikinä loukkaisi rakasta miestäni.
- näin meilläkin
kysymys sulle kirjoitti:
Miks sinua on petetty?
Jos kumppanisi haluaa vain enemmän seksuaalisesti kuin sinä, niin etkö rakasta häntä omana itsenään sellaisenaan kaikkine vikoine ja puutteine? Koetko, että sinulla on oikeus vaatia häntä olemaan kaltaisesi seksuaalisesti? Olisitko valmis jättämään hänet, jos hän puristaa hammastahnatuubia väärin tai jättää vessankannen auki tai unohtaa vaatteitaan lattialle tai hän marisee urheiluohjelmiesi katsomisesta tai unohtamastasi hääpäivästä tai väärin täytetystä tiskikoneesta? Onko elämänne onnellista muuten lukuunottamatta vikoja, joita sinun on niin vaikea hyväksyä hänen omina tapoinaan ja hänelle tärkeinä asioina elämässään? - anneli-panneli
aina sisältä käsin kirjoitti:
Ei kukaan ulkopuolinen riko ei edes pysty rikkomaan toisten parisuhteita - kenenkään. Pettäminen on seuraus, ei syy. Syy löytyy aina kotoa. Hyvästä parisuhteesta ei mennä vieraisiin tai sitten se hyväksytään osana parisuhdetta. Ottakaa hyvät ihmiset vastuu omista parisuhteistanne, älkää syyttäkö toisia, jos teillä ei mene hyvin! Kukaan muu ei teidän parisuhdettanne voi korjata kuin te kaksi, eikä myöskään rikkoa!
En kyllä allekirjoita tuota, että jossain välissä aina suhde paljastuu. Täytyy osata peittää jälkensä ja hommata alibit.
Itselläni on ollut ukkomies kaksi vuotta. Työkaverillani ollut suhde 6 vuotta ukkomieheen, kaverillani 3 vuotta, olemme siis kaikki myös naimisissa tahoillamme. Kukaan ei ole jäänyt koskaan kiinni. Ja aika yleisesti liikutaan kaupungilla yhdessä, ollaan viikonloppureissuilla, käydään työpaikoilla...
Hyvin yleistä on, että naimisissa olevilla on suhde toiseen naimissaolevaan. Hyvin yleistä... - salasatu44
anneli-panneli kirjoitti:
En kyllä allekirjoita tuota, että jossain välissä aina suhde paljastuu. Täytyy osata peittää jälkensä ja hommata alibit.
Itselläni on ollut ukkomies kaksi vuotta. Työkaverillani ollut suhde 6 vuotta ukkomieheen, kaverillani 3 vuotta, olemme siis kaikki myös naimisissa tahoillamme. Kukaan ei ole jäänyt koskaan kiinni. Ja aika yleisesti liikutaan kaupungilla yhdessä, ollaan viikonloppureissuilla, käydään työpaikoilla...
Hyvin yleistä on, että naimisissa olevilla on suhde toiseen naimissaolevaan. Hyvin yleistä...Minulla suhde edelliseen varattuun mieheen kesti 6 vuotta (se satu päättyi matkaongelmiin paikkakunnalta muton vuoksi) ja nykyisen kanssa olemme tapailleet vuoden päivät.
Alibit täytyy aina olla normaaliin elämään sopivat ja vedenpitäviä. Helposti hoituu ja ongelmitta. Varatut ovat ehdottomasti varatuille parhaat salarakkaat. - jep...
salasatu44 kirjoitti:
Minulla suhde edelliseen varattuun mieheen kesti 6 vuotta (se satu päättyi matkaongelmiin paikkakunnalta muton vuoksi) ja nykyisen kanssa olemme tapailleet vuoden päivät.
Alibit täytyy aina olla normaaliin elämään sopivat ja vedenpitäviä. Helposti hoituu ja ongelmitta. Varatut ovat ehdottomasti varatuille parhaat salarakkaat.Ei tarvitse keksiä mitään ihmeellisiä "juonikuvioita" tyyliin Kauniita ja Rohkeat... Vähän venähtäneitä kauppareisuja, kahvilla käymisiä kaverin kanssa, työporukan keilailtoja... Niin simppeliä. Kunhan vaan pitää huolen, että alibi pitää.
- ei typeryyksiä,,
jep... kirjoitti:
Ei tarvitse keksiä mitään ihmeellisiä "juonikuvioita" tyyliin Kauniita ja Rohkeat... Vähän venähtäneitä kauppareisuja, kahvilla käymisiä kaverin kanssa, työporukan keilailtoja... Niin simppeliä. Kunhan vaan pitää huolen, että alibi pitää.
Kun ei sorru mihinkään "ylitöihin" vaan tosiaankin ihan arkipäiväiset selitykset ovat parhaita. Kun menen omaa ukkomiestä tapaamaan, sanon omalle ukolleni meneneväni hierojalle, ostoksille, serkulle kahville, jumppaan...joskus sanoin meneväni kampaajallekkin ja laiton tukan nutturalle kun tulin kotiin...ja kerran lähdin kumisaappaissa mustikkametsään, vaihdoin korkkarit autossa ja verkkareiden alla oli minihame ja mustikat oli ostettu torilta...
- jaa muka ei
ei typeryyksiä,, kirjoitti:
Kun ei sorru mihinkään "ylitöihin" vaan tosiaankin ihan arkipäiväiset selitykset ovat parhaita. Kun menen omaa ukkomiestä tapaamaan, sanon omalle ukolleni meneneväni hierojalle, ostoksille, serkulle kahville, jumppaan...joskus sanoin meneväni kampaajallekkin ja laiton tukan nutturalle kun tulin kotiin...ja kerran lähdin kumisaappaissa mustikkametsään, vaihdoin korkkarit autossa ja verkkareiden alla oli minihame ja mustikat oli ostettu torilta...
jossain vaiheessa paljastu. Pettäjä tekee aivan varmasti jossain vaiheessa sen virheen että toinen tajuaa et nyt on jotain tekeillä. Tai sitten toinen on täysi tomppeli jos ei näe merkkejä. Sitä paitsi miksi pitää olla aviossa jos on koko ajan salarakas kuvioissa mukana? Ihmettelen suuresti.
- Noin oli meilläkin
anneli-panneli kirjoitti:
Hyvin yleistä on, että naimisissa olevilla on suhde toiseen naimissaolevaan. Hyvin yleistä...Eksäni tapaili entistä lapsuudenaikaista koulukaveriaan todella satunnaisesti esimerkiksi kerran pari vuodessa. Koko pettämisepisodin aikana en epäillyt mitään. Monien sattumien summana arvasin jutun pari vuotta sen jälkeen, kun se oli loppunut. Mieheni tunnusti pettämisen, koska ajatteli suhteen loppumisen olevan lieventävä asianhaara anteeksiannossa. Koskaan ei pidä olla varma, että juttu ei paljastu. Ihmiset muuttuvat ja pettämisen tietää aina ainakin kaksi ihmistä, joista toisella saattaa elämäntilanne muuttua sen verran, että hän vaikka ihan veetuillakseen paljastaa sen toisenkin puolisolleen.
Pettäjien suurin harha on varmaan se, että he luulevat voivansa hallita elämää ja siinä sivussa myös toisten elämää. Näinhän se ei kuitenkaan ole. Tuo harha varmaan osittain tulee siitä, että pettäjille ihmiset ovat muutenkin omien tarpeiden tyydyttäjiä vailla omaa ihmisarvoa. Sen saa tältäkin palstalta lukea. Niin pettäjät kuin toiset naiset toistavat viestissä toisen jälkeen, kuinka he eivät halua mitään ihmissuhdetta vaan seksiä tai ymmärtäjää jne. Ihmissuhteessa ihminen pitää hyväksyä kaikkinensa, mutta pettäjäpeliä pyörittävät eivät tätä asiaa hyväksy. He haluavat hyvänmielen ihmissuhteet ja koti-ihmissuhteet jne. - jumpasta mieleen
ei typeryyksiä,, kirjoitti:
että minun muijani jäi kiinni juuri siitä. Minun kaverini veti naisten jumpparyhmää, mutta vaimoni ei käynyt siinä kertaakaan. Kun 3 kuukautta oli kulunut siitä kun vaimoni piti alkaa käydä siinä ryhmässä, kysyin kaveriltani miten vaimoni jumppa on mennyt. Hän sanoi ettei vaimosi ole yhtään kertaa käynyt jumpassa. Päätinkin kun tiesin milloin seuraava jumppatunti on seurata mihin hän menee, ja muija menikin erääseen ravintolaan missä häntä odotti vieras mies. Odotin autossani, ja kun he palasivat ravintolasta menin muijani ja tämän ukon autolle, jonne muijani myös meni ja suutelivat kiihkeästi, ja sanoin ai että tälläistä jumppaa. Sanoin että hakee tavaransa ja häipyy mun elämästä ja heti. Eli turha sanoa että olisi vedenpitävää alibia olemassa.
- että täällä kirjoitetaan
rakkaudesta puolisoon ja samalla on kuitenkin pitkäaikainen salasuhde. Kahta voi kyllä rakastaa, mutta yhteen kerrallaan voi olla rakastunut. Jos suhde on hyvä, ei ole tarvetta salasuhteeseen. Siitä salasuhteesta haetaan jotain, mitä ei koeta saavan omasta suhteesta. Aika usein, varsinkin miehet nimeävät seksisuhteeksi, vaikka tosiasiallisesti hekin kiintyvät salanaisiinsa. Ei mieskään ole pidempään jatkuneessa salasuhteessa mukana ilman tunteita, ellei kyseessä ole persoonallisuushäiröinen.
- olga
Onko suhteessa lopultakaan tärkeää se kuka eroahakee? Eikä liitot välttämättä kaadu pitkään rinnakkaissuhteeseen tai edes toistuviin syrjähyppyihin.
Itse olin uskoton osapuoli eikä ex olisi halunnut millään erota. Ei sittenkään, vaikka kerroin rinnakkaissuhteestani. - olga
jaa muka ei kirjoitti:
jossain vaiheessa paljastu. Pettäjä tekee aivan varmasti jossain vaiheessa sen virheen että toinen tajuaa et nyt on jotain tekeillä. Tai sitten toinen on täysi tomppeli jos ei näe merkkejä. Sitä paitsi miksi pitää olla aviossa jos on koko ajan salarakas kuvioissa mukana? Ihmettelen suuresti.
Eipä olisi oma rinnakkaissuhteeni paljastunut, ellen itse olisi asiasta kertonut - ja tapasin sentään rinnakkaissuhteeni kanssa 2-7 kertaa viikossa lähes vuoden. Joskus olin yötäkin poissa, mutta en liian usein.
Olin puhunut exälle erosta jo vuosia ennen kuin tapasin tuon toisen miehen, jonka kanssa olen nyt vakisuhteessa. Ex ei halunnut erota. Mutta sen kyllä huomasin, että viime metreillä alkoi antaa periksi ja ihan sopuero siitä sitten tuli. - kaatuvat juuri
olga kirjoitti:
Onko suhteessa lopultakaan tärkeää se kuka eroahakee? Eikä liitot välttämättä kaadu pitkään rinnakkaissuhteeseen tai edes toistuviin syrjähyppyihin.
Itse olin uskoton osapuoli eikä ex olisi halunnut millään erota. Ei sittenkään, vaikka kerroin rinnakkaissuhteestani.rinnakkaissuhteisiin tai syrjähyppyihin. Minun muija petti mua eikä olis tahtonut erota, mutta minä tahdoin erota. Oltiin sovittu että jos jompikumpi pettää niin sitten liitto loppuu.
- on selitettävissä
olga kirjoitti:
Itse olin uskoton osapuoli eikä ex olisi halunnut millään erota. Ei sittenkään, vaikka kerroin rinnakkaissuhteestani.se, että työkaverini vaimo jonka suhde varattuun mieheen kesti kolme vuotta. Piti olla pomminvarmaa ettei käryä. Sattui vaan niin että minä satuin olemaan noin 300 km.n päässä kotoa (asutaan työkaverini kanssa melkein naapureina ja ollaan muutenkin paljon tekemisissä) ja samaan aikaan työkaverini vaimo kulki kaupungilla käsi kädessä vieraan miehen kanssa. Soitin saman tien työkaverilleni ja sanoin mitä näin. Käski seurata heitä ja sen verran pystyin seuraamaan että hotelliin olivat matkalla.
Kun työkaverin vaimo tuli kotiin hänen oli pakko tunnustaa kun mies löi faktoja pöytään että on jo pidemmän aikaa pettänyt miestään. Ovat edelleenkin yhdessä miehensä kanssa, mutta liittoon se on jättänyt pysyvän arven.
Nyt vaimo ei enää voi ja uskalla pettää miestään, ja mielistelee häntä minkä ehtii, toisaalta ällöttävä tilanne. - saat...
on selitettävissä kirjoitti:
se, että työkaverini vaimo jonka suhde varattuun mieheen kesti kolme vuotta. Piti olla pomminvarmaa ettei käryä. Sattui vaan niin että minä satuin olemaan noin 300 km.n päässä kotoa (asutaan työkaverini kanssa melkein naapureina ja ollaan muutenkin paljon tekemisissä) ja samaan aikaan työkaverini vaimo kulki kaupungilla käsi kädessä vieraan miehen kanssa. Soitin saman tien työkaverilleni ja sanoin mitä näin. Käski seurata heitä ja sen verran pystyin seuraamaan että hotelliin olivat matkalla.
Kun työkaverin vaimo tuli kotiin hänen oli pakko tunnustaa kun mies löi faktoja pöytään että on jo pidemmän aikaa pettänyt miestään. Ovat edelleenkin yhdessä miehensä kanssa, mutta liittoon se on jättänyt pysyvän arven.
Nyt vaimo ei enää voi ja uskalla pettää miestään, ja mielistelee häntä minkä ehtii, toisaalta ällöttävä tilanne.ilmeisesti kiksejä seuratessasi tilannetta "aitiopaikalta"..? Hoh hoijaa....
- hokaa
se, että työkaverini vaimo jonka suhde varattuun mieheen kesti kolme vuotta. Piti olla pomminvarmaa ettei käryä. Sattui vaan niin että minä satuin olemaan noin 300 km.n päässä kotoa (asutaan työkaverini kanssa melkein naapureina ja ollaan muutenkin paljon tekemisissä) ja samaan aikaan työkaverini vaimo kulki kaupungilla käsi kädessä vieraan miehen kanssa. Soitin saman tien työkaverilleni ja sanoin mitä näin. Käski seurata heitä ja sen verran pystyin seuraamaan että hotelliin olivat matkalla.
Nyt vaimo ei enää voi ja uskalla pettää miestään, ja mielistelee häntä minkä ehtii, toisaalta ällöttävä tilanne.miksi noin kävi?
Siksi, että järjestely poikkesi liikaa "normi-arjesta" - kuten tuossa aiemmin on kirjoitettu, venähtäneet kauppareissut, kahvilla käynnit, jumpat = kaikenlainen arkinen pikkusälä ovat parhaita alibeja. Mennä nyt muutaman sadan km:n päähän kotoa kävelemään jonkun kanssa käsikädessä - typerää! - joku mies
hokaa kirjoitti:
miksi noin kävi?
Siksi, että järjestely poikkesi liikaa "normi-arjesta" - kuten tuossa aiemmin on kirjoitettu, venähtäneet kauppareissut, kahvilla käynnit, jumpat = kaikenlainen arkinen pikkusälä ovat parhaita alibeja. Mennä nyt muutaman sadan km:n päähän kotoa kävelemään jonkun kanssa käsikädessä - typerää!kirjoitti että oma muija jäi siitä jumpasta kiinni kun ei ollut kertaakaan käynyt jumpassa. Turha väittää että varmaan ei koskaan jää kiinni. Siellä näkijä, missä tekijä.
- 888
kaatuvat juuri kirjoitti:
rinnakkaissuhteisiin tai syrjähyppyihin. Minun muija petti mua eikä olis tahtonut erota, mutta minä tahdoin erota. Oltiin sovittu että jos jompikumpi pettää niin sitten liitto loppuu.
jos pettäminen on tapahtunut usein ymmärrän että siitä on parempi erota.meillä kuitenkin käry kävi yhden kerran jälkeen,enkä halunnut erota,eikä mieskäänmietin pitkään mitä teen.mies halusi toisen mahdollisuuden joten annoin,olemme olleet 16v yhdessä,enkä yhden kerran takia olisi valmis eroamaan,sillä eihän laukun pakkaaminen mitään rohkeutta vaadi,mutta se vaatii että vielä uskaltaa yrittää,meillä siitä on nyt kulunut kolmevuotta,ja mies on kyllä osoittanut yrittävänsä.en kadu että jäin,sen olen sanonut että toista kertaa en anteeksi anna,sitten ei edes keskustella
- ;-)))
joku mies kirjoitti:
kirjoitti että oma muija jäi siitä jumpasta kiinni kun ei ollut kertaakaan käynyt jumpassa. Turha väittää että varmaan ei koskaan jää kiinni. Siellä näkijä, missä tekijä.
Ihana naapuri!
Voi kuinka olet ihana, pelastit vai pelastitko jonkun avioliiton?
Taisit vaan saada itsellesi ihania väristyksiä tilanteesta kun huomasit että jollain voi mennä huonosti ja kituu eron partaalla.
En ymmärrä vähääkään ihmisiä joille toisten onnettomuus on noin nautinnollista.
Kaikki typerät kyylät sais ripustaa kaupungin laidalle tikunnokkaan roikkumaan.
Toisten elämään sekaantujat on pahinta roskasakkia maailmassa. - voi ei!
;-))) kirjoitti:
Ihana naapuri!
Voi kuinka olet ihana, pelastit vai pelastitko jonkun avioliiton?
Taisit vaan saada itsellesi ihania väristyksiä tilanteesta kun huomasit että jollain voi mennä huonosti ja kituu eron partaalla.
En ymmärrä vähääkään ihmisiä joille toisten onnettomuus on noin nautinnollista.
Kaikki typerät kyylät sais ripustaa kaupungin laidalle tikunnokkaan roikkumaan.
Toisten elämään sekaantujat on pahinta roskasakkia maailmassa.Juuri niin, oksettaa nuo tyypit,jotka saa tyydytyksen toisen elämään sotkeutumisesta. Mitä kuuluu kaverillekaan, jos näkee jotain? Palvelus vai?
- näin meilläkin
joku mies kirjoitti:
kirjoitti että oma muija jäi siitä jumpasta kiinni kun ei ollut kertaakaan käynyt jumpassa. Turha väittää että varmaan ei koskaan jää kiinni. Siellä näkijä, missä tekijä.
Ton jumppavaimon tilanne on ihan sama ku noiden toisten typeriä alibeja keksineiden. Jos sanoo olevansa jumpassa, niin pitäähän sielläkin käydä, se on eri asia käykö ihan joka kerta. Ja vielä kaverin vetämä jumppa - typerää riskinottoa!
Siis oikeasti, ihmisten oikeasti omaan elmään sopiva alibin pitää olla. Ja jos menee shoppailemaankin, niin pitää sit käydä jotain pikaseen ostamassa, että on esitellä uusia vaatteita voi kertoa, kuinka juoksi kaikki henkat ja maukat sun muut :D - näin!
Ton jumppavaimon tilanne on ihan sama ku noiden toisten typeriä alibeja keksineiden. Jos sanoo olevansa jumpassa, niin pitäähän sielläkin käydä, se on eri asia käykö ihan joka kerta. Ja vielä kaverin vetämä jumppa - typerää riskinottoa!
Siis oikeasti, ihmisten oikeasti omaan elmään sopiva alibin pitää olla. Ja jos menee shoppailemaankin, niin pitää sit käydä jotain pikaseen ostamassa, että on esitellä uusia vaatteita voi kertoa, kuinka juoksi kaikki henkat ja maukat sun muut :DEi voi kuin ihmetellä, miten joku voi olla noin typerä, että väittää tuttavan vetämässä jumpassa käyvänsä eikä edes siellä näyttäydy! Kyllä siinä on ollut hirmuisa kiire sanonko-minne..! Tyhmyydestä sakotetaan!
- jäädä kiinni
Siis oikeasti, ihmisten oikeasti omaan elmään sopiva alibin pitää olla. Ja jos menee shoppailemaankin, niin pitää sit käydä jotain pikaseen ostamassa, että on esitellä uusia vaatteita voi kertoa, kuinka juoksi kaikki henkat ja maukat sun muut :DIhan oikein että jäi kiinni, vittumaisia tollaiset pettäjät, niinkuin tuo näin meilläkin.
- näinhän se juuri on..
että täällä kirjoitetaan kirjoitti:
rakkaudesta puolisoon ja samalla on kuitenkin pitkäaikainen salasuhde. Kahta voi kyllä rakastaa, mutta yhteen kerrallaan voi olla rakastunut. Jos suhde on hyvä, ei ole tarvetta salasuhteeseen. Siitä salasuhteesta haetaan jotain, mitä ei koeta saavan omasta suhteesta. Aika usein, varsinkin miehet nimeävät seksisuhteeksi, vaikka tosiasiallisesti hekin kiintyvät salanaisiinsa. Ei mieskään ole pidempään jatkuneessa salasuhteessa mukana ilman tunteita, ellei kyseessä ole persoonallisuushäiröinen.
Kaikki salasuhteessa olevat, ovat sitten miehiä tai naisia, hakevat suhteesta suuria tunteita. Ihmisellä on tunteet mukana kaikessa mitä hän tekee, silloinkin kun hän itse luulee/väittää muuta.
En usko minäkään, että salasuhteeseen ryhdytään, jos kotona on asiat kunnossa. Tällöin salasuhteeseen ryhtyvät vain persoonallisuushäiriöiset. - loukussa
Leiki leikkiäsi tasan niin kauan kun et kysy, mitä miehet sinulta saavat? Saattaa nimittäin hyvinkin olla, että molemmat miehesi käyttävät sinua hyväkseen. Järjestely sopii heille, ja he saavat tehdä mitä haluavat, kun sinulla on tämä ihan ikioma leikkisi. Rakkaudesta sinuna en puhuisi mitään!
- näin meillä
jäädä kiinni kirjoitti:
Ihan oikein että jäi kiinni, vittumaisia tollaiset pettäjät, niinkuin tuo näin meilläkin.
No, niin saakin jäädä kiinni jos on noin typerä.
- kaksinaismoralismia
jäädä kiinni kirjoitti:
Ihan oikein että jäi kiinni, vittumaisia tollaiset pettäjät, niinkuin tuo näin meilläkin.
Suhteemme oli tosi koetuksella johtuen miehen vuosia jatkuneesta haluttomuudesta. Asiaa yritettiin ratkoa keinolla jos toisellakin. Turhaan. Hermostuin ja kysyin, että miten hänen mielestään minun tulisi toimia? Mies sanoi että kyllä minun täytyy se seksi hakea muualta.
Niin sitten tein ja ilo palasi elämäämme, koska ewn ollut enää ahdistunut ja kärttyinen puutteesta. Sitten mies sai tietää uskottomuudesta ja oli ihan murtunut. Mitä vittua? Itse ei anna ja itse ehdottaa että haen seksin muualta. Sitten kun teen niin, niin sekään ei ollut hyvä. Mikä ihme noita miehiä vaivaa? - miehen täytyy
näin meillä kirjoitti:
No, niin saakin jäädä kiinni jos on noin typerä.
olla tosi tyhmä jos ei huomaa että hänen muijansa on huora.
- on ostettava
Nyt vaimo ei enää voi ja uskalla pettää miestään, ja mielistelee häntä minkä ehtii, toisaalta ällöttävä tilanne.hamekangasta. Juoruämmä olet, tuli varmaan hyvä mieli, kun sait suu vaahdossa selostaa.
- näin meilläkin
miehen täytyy kirjoitti:
olla tosi tyhmä jos ei huomaa että hänen muijansa on huora.
Tuli vaan mieleeni, että mikäs se sit sun mielestä on se mun mies kun, sekin itse käy vieraissa? ...jos se sit on se tosi tyhmä, jos miehet ovat vaan tosi tyhmiä kun käyvät vieraissa ja naiset huoria - jaa, voihan sen noinkin nähdä :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689