Minipillereistäkö kummat oireet?

Neljäx

Ihmettelen kummallisia oireitani. Olen lopettanut kuopuksen imettämisen kohta 2kk sitten. Kuukautiset eivät ole alkaneet ja kuopus on 7kk pian 8kk. Nyt on pari päivää ollut kummia alamaha kipuja ohimenevästi sillee ihmeellisesti kummankin puolen alamahaa..Myös rinnat on kipeät jostain sisältä. En usko että olen raskaan a) tunnen ovulaation kovasta kivusta ja sille tyypillisiä kipuja ei ole ollut lainkaan b) syön cerazette merkkisiä pillereitä. Testiä en ole tehnyt ..vielä..Olen vuosia siis aiemminkn elämässäni tuntenut ovulaatiot ja se on niin kivuliasta että pariin tuntiin ei voi edes kävellä, tasan 2vk päästä kivusta alkaa aina menkat tai sitten olen ollu raskaana...Jopa silloinkin olen tuntenut oviksen kun kierrot ei vielä ole käynnistyneet ja kyseessä on ollut eka ovulaatio synnytyksen jälkeen (lähelle vuosi synnytyksen jälkeen eikä kuukautiset olleet alkaneet)ja tuosta kerrasta tuli meidän kuopus

2

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en syö enää

Aikanaan kun kyseisiä pillereitä söin, aloin ihmetellä omituisia alavatsa-kipuja. Kauhea paniikki iski, nimittäin pelko endometrioosista kun sitä suvussa on. Kunnan lääkäri ei suostunut edes kuuntelemaan kun asiasta valitin. Yksityisellä ei tarvinnut kuin mainita niin ultrasi heti ja katsoi ettei mikään ollut vialla. Kun lopetin cerazetet niin kivut loppuivat. Että kyllä voi ihan niistä johtua :)

• neljäx

Mulla ei ole ollu aiemmin mitää omituisia oireita ja sentään jo 6 liuskaa syönyt noita (niitä syödään ilman taukoviikkoa), kuukautisia ei ole kuulunut eikä näkynyt eli viimeksi on ollut vaan se jälkivuoto. Pitäsköhän pitää tauko pillereissä ja kattoo tuleeko kuukkelit ja jatkaa pillereitä sit normisti eli aloittaa uudestaan kun menkat alkaa. Kuulema saattaa mennä pitkään ennekuin tulee kuukautisia näiden pillereiden jälkeen. Eilenkin juili koko illan alamahaa..Ärsyttävää kun sit alkaa kuvitella kaikkee olematont et olis muka raskaana vaikkei se voi olla edes mahdollistakaan...Olen muutaman kerran varalta tehnyt r testin vaikka tiesin etten ole ovuloinut edes....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe