Napakoru

Ottamassa

Eli kokemuksia napakoruista . oon ite ottamassa n. kuukauden päästä.
Sattuuko ? tietenkin kaikilla on oma kipukynnys.
Kauan kesti parantua ? jne . kiitos etukäteen ! (jos vastauksia edes tulee)

8

1602

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeastaan

hieman ,mutta se fiilis,kun sulla on se paikoillaan ,se on hieno kokemus,jos haluat hieman pelkoasi poistaa ,niin ota kaksi padanolia,se hieman poistaa kipua,näin esilääkintään

• Lucky8

Ite otin 14-vuotiaana napakorun ja sattui ihan helvetisti, mut helpotti kun kaverin kättä sain puristaa ja kirosanat vaan sit lenteli. Mulla tulehtu se lävistys kahtena kesänä peräkkäin, mut se johtu vaan siitä ettei sitä kunnol oltu laitettu ammattilaisella ja kun en puhdistanut tarpeeks.. Mut ite olen nyt parikymppinen enkä kadu sitä et otin napakorun, nätti se on! Mut ei kannata turhaan jännittää, ota vaikka kaveri mukaan.

Itse otin napakorun aika tasan vuosi sitten ja kyllä se ainakin itselläni sattui suht paljon, mutta kyllä sen kestää:)Kuitenkaan kyse ei ole kuin ehkä minuutin jutusta kokonaisuudessaan( siitä kun pihdit pistetään paikoilleen ja napa lävistetään)ja sanottava, että ne on nuo pihdit mitkä siinä enempi tuntuu, itse lävistäminen on ohi vajaassa sekunnissa ,hyvä kun kerkee tuntea.Minulla ei ole lävistys tulehtunut kertaakaan, ei mitn ongelmia ole ollut. Kannattaa muistaa ettei vaihda ensikorua pois liian nopeasti, itse pidin sitä 5kk ja minusta se oli hyvä aika, lävistys kerkesi parantua tarpeeksi siinä ajassa.Mutta tsemppiä korun ottoon,se kipu on pieni hinta siitä kauniista korusta vatsassa ;D

• ykskakkaakakskakkaa

otin juuri tokaa kertaa napaan eikä kaduta!
        ekalla kerralla pihdit puudutti niin ettei neula sattunut lainkaan, nyt toisella käynnillä kyllä kirpaisi, mutten oikeastaan ehtinyt kuin kahteen laskea ja koru oli paikallaan ja fiilis sen jälkeen takasi että oli sen arvoista.
        jos oikeasti pelkää kipua niin hysteerisesti ettei siedä parin sekunnin nipstystä niin en suosittele, mut jos on vähääkään kipukynnystä ja oikeasti haluaa se korun niin ehdottomasti suosittelen! suosittelen muuten harnessia jos paikkaa miettii, erittäin ammattimainen palvelu

• viikkaa

Ei se napakorun ottaminen sattunu yhtään oikeastaan jännitin ihan turhaan. tuntui vain ihan pieni pisto melkeen pienempi kun hyttysen.
      mul on ollu tää koht kaksi kuukautta ja parantunut toistaiseksi hyvin ilman ongelmia.

• _Angelgirl95_

Olen kohta 14w, ja silloin saisin yhestä liikkeestä itselleni napakorun, mutta en ole varma onko se kannattavaa? sillä jossain liikkeissä on ikä raja vähintää 16w joten onkoha mulla järkee ottaa napakoruu jo 14w? jos oittaisin sen nyt voisko se kasvaa ulos, tai mennä jotenki vinoo? Lantiohan mulla varmaa vielä levenee ja tällei ja kasvan pituutta, mut vaikuttaakohan se sit paljonkin napakoruun? Mä täytän ihan just sen 14w ja mä oisin sit menos kai ottaa sen mut oon epävarma kannattaisko mun sittenkään, et oisko se jo liian aikasta? mut oon halunnu napakoruu jo 10 vuotiaasta asti..

• miiiaah

Ku mulle laitettiin se napakoru, nii se lävistäjä otti eka pihdeillä kii ja se sattu aika paljo, et en tuntenu paljo sitä neulaa, ku se meni sisää. Ja ku se laitto sen napakorun siihe reikää, nii se ei tuntunu missää. Ainut mikä sen laitois sattu, nii oli ne pohdit:D Sen jälkee mulla ei oo sattunu siihe yhtää. Nyt mul on ollu napakoru viikon:)

• Niiii....

Kävin tänään ottamassa napakorun. Kipu joka lävistäessä oli ei ollut lähelläkään sitä mitä olin luullut/pelännyt, voisin kuvailla tuntemusta nipistykseksi, itseäni pihdit jolla pidetään kiinni, eivät koskeneet lainkaan. Todella mielyttävä kokemus, lävistäjä oli mukava eikä korun laitto sattunut lainkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe