Kertokaa mulle tietämättömälle,mitkä ovat vermoja merkkejä siitä,että kumppani on käynyt vieraissa,vaikka vaan sen yhden kerran?joka sekin on mielestäni liikaa.
Mitkä varmoja pettämisen
14
3629
Vastaukset
- huomaa
yhtä kertaa. Pettää voi niin, että on tullut kännissä sekoiltua ja tehtyä jotain sopimatonta ja kaduttaa selvin päin tai ei, mutta se jää siihen yhteen kertaan, eikä soitella tms.
Mutta jos mies/nainen pettää jatkvasti saman tai useamman kanssa niin oireet ovat selvemmät.
Muuttuu välinpitämättömäski seksin suhteen.
On ärtyisiä, kireä.
Saattaa valittaa väsymystä/työstressiä.
Voi jopa syyttää ja epäillä toista pettämisestä.
Voi olla paikoitellen oudon hilpeä ja hyvällä tuulella.
Puhelimesta tulee yhtäkkiä tärkeä, sitä ei jätetä yksin minnekkään.
Ehkä uusia vaatteita, varsinkin naisilla.
Oudot poissa olot ja selitykset. (kannattaa tarkistaa oliko kavereiden kanssa tai työmatkalla jne.)
Yöpoissaolot.
Lisääntyneet matkat, kaveri-illat.
Puhettakaan mistään hajuveden hajuista paidoissa jne.
Olin ennen super-hyper hyvä kyttääjä, kunnes kylläastyin ja erosin.- vanhat merkit
Silloin kun vanha nahjus sohvalta alkaa lenkkeillä ja käydä työkavereiden kanssa harva se ilta pelaamassa mitä ihmeellisiämpiä pelejä ja laihduttaa itsensä sharpein (koirarotu) näköiseksi niin silloin se on selvä peli..
- vanhat merkit
vanhat merkit kirjoitti:
Silloin kun vanha nahjus sohvalta alkaa lenkkeillä ja käydä työkavereiden kanssa harva se ilta pelaamassa mitä ihmeellisiämpiä pelejä ja laihduttaa itsensä sharpein (koirarotu) näköiseksi niin silloin se on selvä peli..
Ai niin ja sitten oli se, kun puhelin oli aina iltaisin äänettömällä ja tekstiviestit luki ulkona tupakalla käydessään. Ja kirjoitti niitä onnelinen hymy huulillaan..
- varmat merkit
vanhat merkit kirjoitti:
Ai niin ja sitten oli se, kun puhelin oli aina iltaisin äänettömällä ja tekstiviestit luki ulkona tupakalla käydessään. Ja kirjoitti niitä onnelinen hymy huulillaan..
Kyllä se kaikista varmin merkki nykyaikana on kännykän vahtiminen ja pitäminen äänettömällä. Sitten alkaa tulla työkavereiden kanssa mökkireissuja,laivamatkoja,pelimatkoja jne jne jne. Naisen vaisto se kyllä kertoo aika pian milloin ei ukolla ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Voi olla myös hellempi omaansa kohtaan kotona koska on iloisella mielellä peuhattuaan ensin toisen luona. Näin meillä ja mies on nyt siis eksä, en enää pystynyt luottamaan enkä uskomaan sanoihinsa ja jatkuva epäily vie kauheasti energiaa. Se oli meidän liiton loppu, jotain oli mennyt niin pahasti rikki ettei sitä voinut enää korjata!
- miesuhri
varmat merkit kirjoitti:
Kyllä se kaikista varmin merkki nykyaikana on kännykän vahtiminen ja pitäminen äänettömällä. Sitten alkaa tulla työkavereiden kanssa mökkireissuja,laivamatkoja,pelimatkoja jne jne jne. Naisen vaisto se kyllä kertoo aika pian milloin ei ukolla ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Voi olla myös hellempi omaansa kohtaan kotona koska on iloisella mielellä peuhattuaan ensin toisen luona. Näin meillä ja mies on nyt siis eksä, en enää pystynyt luottamaan enkä uskomaan sanoihinsa ja jatkuva epäily vie kauheasti energiaa. Se oli meidän liiton loppu, jotain oli mennyt niin pahasti rikki ettei sitä voinut enää korjata!
Ex-vaimo täytti ainakin 15 tyypillistä eri kriteeriä josta oli syytä epäillä. Mainitaakseni muutamia: Tukan laittoa aamuisin 2h, ennen 15min. Jatkuvasti vaateostoksilla. 2h yöllä tietsikalla kirjoittelua sormet sauhuten. Ei lähtenyt mun mukaan enää muualle kuin omille sukulaisilleen. Hänen rahat muuttuivat täysin salaisiksi. Eikä myöntänyt millään vaikka jäi kiinni valehtelusta useasti. Ovelalla kyselyllä sain sitten lopuksi hänet myöntämään usean kuukauden pettämisen ja uuden elämän suunnittelun selkäni takana (ei ottanut minusta eroa koska keräsi multa rahaa uuteen elämäänsä). Hänen uudella miehellä on samantapainen tilanne. Varmaan luottavat toisiinsa.
- hyper kyttääjä
Nuo sun kyttäys keikkojen tiedot passas hyvin mun omaan elämään, koska olen hyvin menestynyt yrittäjä. Pettäjänä vain toimii puoliso. En ole koskaan pettänyt, enkä koskaan petä.Kunnia on sellainen asia jonka ihmiset ovat unohtaneet, niin liike puolella kuin yksityis elämässä. Se joka pitää huolen itsestään ja kunniastaan pärjää tässä sairaassa yhteiskunnassa paremmin kuin arvaattekaan.
- tanssihelma
Yhdestä kerrastakin voi huomata miehen olleen vieraissa. Joku on nolona, joku ärtynyt...ei tule samana iltana/yönä vierellesi, on hajamielinen, poissaoleva, vahtaa puhelinta ja pitää sitä vähän piilossa. Tutkii usein treffipalstoja,tyyli muuttuu tai alkaa huolehtia enemmän itsestään,muuttuu vauhdikkaammaksi...hän keksii omia menoja, joita ei aikaisemmin ole ollut. MInun mieheni on niin taitava valehtelemaan, että uskoo varmaan itsekin niihin. Eipä arvaa miten käyt parin kuukauden jälkeen! Taitaa itku tulla kurkkuun kun tämä tyttö häippäsee maailman tuuliin. Siitä saa ansionsa mukaan...huorittelumatkoistaan!
- tapaus.
mies jonka kanssa minulla on suhde laittaa aina puhelimen kiinni tai vähintään äänettömälle kun ollaan yhdessä. hän on myös ailahteleva ja ärtyisä naisystävälleen, ja pitää häntä vaativana jos nainen haluaisi tehdä yhdessä jotain vaikka he tapaavaat harvoin. välttelee kahdestaan olemista, ettei tulisi kiusallista tunnustuksen puuskaa, pyytää siis mukaan heidän yhteisiä kavereitaan usein. en ymmärrä miten nainen jaksaa tuollaista seurustelua, eikä tajua (vai eikö halua huomata) että suhde minuun ei ole ohi. mies siis on aikoinaan tunnustanut, nainen antoi anteeksi ja olettaa että mies on nyt uskollinen. sellaisia merkkejä meillä.
- Samassa veneessä
Kännykkä on ihmissuhteiden hoitamisessa varsinainen helvetinkone. Niin helppo tapa osoittaa välittämistä ja rakkautta omalle puolisolle, mutta niin raastava petetylle, joka huomaa oman kumppaninsa varjelevan puhelintaan kuin silmäteräänsä. Tekstiviestejä joista ei puhuta, puhelimen äänettömänä pitämistä kun on mahdollisuus saada kiusallinen soitto väärällä hetkellä...
Kun monista puheluista kuitenkin kerrotaan kumppanille avoimesti, mikä tekee niistä muutamista niin salaisia?
Nuo eivät ole varmoja todisteita yhtään mistään, mutta salailua ne ovat joka tapauksessa. Ja salailu rasittaa parisuhdetta, minulla ainakin!
Kännykkäflirttailu ei ole samaa kuin seksuaalinen pettäminen, mutta pahalta sekin tuntuu. Ehkä niillä onkin vain aste-ero... molemmat kuluttavat parisuhdetta, eri vauhdilla ja vähän eri kantilta.
Jos minulla vielä joskus on joku, siis oikeesti omana, hän saa tutkia puhelimeni perusteellisesti milloin vain. Hän saa vaikka vastata siihen kun se soi, yöllä tai päivällä. Tekstiviestit kirjoitan kuitenkin itse (koska en halua että nimissäni tehdään kirjoitusvirheitä!), mutta nekin saa tarkastaa ennen kuin ne lähtevät vastaanottajalle.
No niin, menipä vähän aiheesta sivuun, mutta voitte uskoa että exäni puhelintemput ovat raivostuttaneet minua.- äänettömällä
Tuo kännykän käyttö on kyllä aika selvä merkki että jotain tapahtuu.
Oma avokkini on tässä nyt puolisen vuotta pitänyt kännykkäänsä niin salaisena kapistuksena että menee ihan typeräksi jo.
Kännykkä on lähestulkoon aina äänettömällä ja hyvänen aika miten usein se tarkastaa onko tullut viestejä tai soittoja.
Jos on jäänyt ääni päälle niin viesti luetaan salassa ja mitään siitä ei mainita vaikka ennen oikeastaan aina sanoi vähintäänkin että se ja se siellä sanoi sitä ja tätä..
Myös puheluita jätetään vastaamatta nopean vilkaisun jälkeen "emmä nyt jaksa vastata". Ja aina ennen on vastannut soitti kuka tahansa, tietenkin.
Sitte on vielä sellainenkin että yhtäkkiä alkanut jättämään usein vastaamatta kun soita jos se on sanoinut menneensä jonkun kaverinsa luo. Puhelin on kuulemma ollut autossa tai jossain muualla ettei ole kuullut vaikka aina puhelin on sillä käden ulottuvilla.
Ja jos menee vaikka vanhempiensa luo itsekseen muutamaksi päiväksi niin minuun ei välttämättä pidä juuri mitään yhteyttä ja jos soitan niin melkein aina keskeyttää puhelun yhtäkkiä. "Soitan myöhemmin".. eikä välttämättä soita lainkaan.
Myös sellainen on aika selvä merkki kun partnerille alkaa tapahtua aivan käsittämättömiä sattumia. Auto reistailee ja samalla puhelimesta loppuu akku, jolloin metka venähtääkin oudosti.
Sinulle oudot kaverit ovat alkaneet äkkiä pyydellä puolisoa reissuihin joista sinä et saa tietää yhtään mitään jne..
Kaverit tarvitsevat yhtäkkiä lemmikeilleen hoitajaa ja puoliso on aina valmiina hoitajaksi, ja aina nämä lemmikit ovat jossain, mitä paikkaa itse ei tiedä.
Tällaista hauskaa minulla on tällähetkellä siedettävänä..ja aika varma olen että kuvioissa on toinen mies/miehiä, vaikken sataprosenttista varmuutta olekaan saanu. - Herää poika
äänettömällä kirjoitti:
Tuo kännykän käyttö on kyllä aika selvä merkki että jotain tapahtuu.
Oma avokkini on tässä nyt puolisen vuotta pitänyt kännykkäänsä niin salaisena kapistuksena että menee ihan typeräksi jo.
Kännykkä on lähestulkoon aina äänettömällä ja hyvänen aika miten usein se tarkastaa onko tullut viestejä tai soittoja.
Jos on jäänyt ääni päälle niin viesti luetaan salassa ja mitään siitä ei mainita vaikka ennen oikeastaan aina sanoi vähintäänkin että se ja se siellä sanoi sitä ja tätä..
Myös puheluita jätetään vastaamatta nopean vilkaisun jälkeen "emmä nyt jaksa vastata". Ja aina ennen on vastannut soitti kuka tahansa, tietenkin.
Sitte on vielä sellainenkin että yhtäkkiä alkanut jättämään usein vastaamatta kun soita jos se on sanoinut menneensä jonkun kaverinsa luo. Puhelin on kuulemma ollut autossa tai jossain muualla ettei ole kuullut vaikka aina puhelin on sillä käden ulottuvilla.
Ja jos menee vaikka vanhempiensa luo itsekseen muutamaksi päiväksi niin minuun ei välttämättä pidä juuri mitään yhteyttä ja jos soitan niin melkein aina keskeyttää puhelun yhtäkkiä. "Soitan myöhemmin".. eikä välttämättä soita lainkaan.
Myös sellainen on aika selvä merkki kun partnerille alkaa tapahtua aivan käsittämättömiä sattumia. Auto reistailee ja samalla puhelimesta loppuu akku, jolloin metka venähtääkin oudosti.
Sinulle oudot kaverit ovat alkaneet äkkiä pyydellä puolisoa reissuihin joista sinä et saa tietää yhtään mitään jne..
Kaverit tarvitsevat yhtäkkiä lemmikeilleen hoitajaa ja puoliso on aina valmiina hoitajaksi, ja aina nämä lemmikit ovat jossain, mitä paikkaa itse ei tiedä.
Tällaista hauskaa minulla on tällähetkellä siedettävänä..ja aika varma olen että kuvioissa on toinen mies/miehiä, vaikken sataprosenttista varmuutta olekaan saanu.toinen mies, ellei ole lesbouteen taipuvainen. Mitä hauskaa tuossa tilanteessasi on? Raastava epätietoisuus, mikään ei ole puolisoa kohtaan yhtä törkeää kuin selän takana touhuilu ja valehtelu. Se näivettää suhteen. Sen verran pitää äijällä olla heppiä, että pistää emännän selittämään touhuilunsa. Eihän tuossa ole mitään tolkkua, ollaan yhdessä ja kaveri puuhastelee mitä haluaa. Kyllä sinä rehellisenkin ihmisen itsellesi löydät, jätä avokki huoraamaan ihan halunsa mukaan. Kova ratkaisu, mutta huomaat että hedelmällinen. Miksi sinä roikut avokissasi kun on ilmiselvää että hän on bussinsa valinnut ja sen pääteasema ei muuten ole sama kuin sinulla.
- *anna......
Miehellä yht'äkkinen, kova halua *anna omaa vaimoa. Poikkeuksellinen kiihottuneisuus sängyssä, mekaaninen *aneminen (- omantunnon vaientamiseksi). Nainen kyllä huomaa tämän helposti...
- Kyllä huomaa
kyllähän se herättäsi enemmän kysymyksiä jollei nainen edes huomaa sängyssä että miehensä panee tätä. Mikä tuossa panemis-sanassa on niin vaikeaa, jotta se pitää sensuroida? Oletko hiljattain keksinyt tuon *-merkin näppiksestäsi vai oletko hieman ujoa sorttimenttia ihmistä?
- kiikastaa..?
Kyllä huomaa kirjoitti:
kyllähän se herättäsi enemmän kysymyksiä jollei nainen edes huomaa sängyssä että miehensä panee tätä. Mikä tuossa panemis-sanassa on niin vaikeaa, jotta se pitää sensuroida? Oletko hiljattain keksinyt tuon *-merkin näppiksestäsi vai oletko hieman ujoa sorttimenttia ihmistä?
Tähteäkö se poika jäi ihmettelemään?
Mitenkäs muutenkin ikään kuin vaihdoit puheenaihetta?! Oletko jotenkin estynyt?!
Etkö itse ole koskaan käynyt vieraissa ja *annut sen jälkeen vaimoasi oikein kunnolla, siis niin että vaimostakin tuntuu joltain...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770