vituttaa

erkele

vittu että vituttaa saatana! perkele rahat on loppu ja porukoiltakaan ei mitään tipu. töihin menisin jos vaan pääsisin, nytkin vituttaa lähteä palkattomaan työharjoittelluun jossa tekee vaan persnettoa, kun vois lähtee jo vittuun koulusta ja töihin. saatana on se vitun hienoa kun porukat ei tue rahallisesti oikeen yhtään. vittu maksa siinä itte joka vitun puhelinlasku ja saatanan auton vakuutukset, verot jne. perkele! milläs harrastat?! perkele kotona saa istua perseellään kun ei oo vara harrastaa mitä haluais ja sitten kun ttarpeeks nyhjöttää niin perkele rupee vitutus olemaan niin suurta et pitää jostain aina parsia kokoon pari pennosta että saa kaljaa ja körssiä.. vittu niitä siinä imeskelee aikansa kuluks stna.. ja sitten valitetaan siitäkin perkele!!
kun pyydän et jos olis mahdollista maksaa joku pikkunen lasku niin sanoo että ei, opit vähän säästämään!! perkele. vitun vittu kaikki kesät oon töitä tehny ja vielä kouluaikaanki saatana mut vittu että opit säästämään saatana!!!! ees naisiin ei pääse kun on rahat loppu! kohta ei oo vara ajaa enää autolla.. mitäs vittu sitten saatana?! erkele että on ihan perseestä koko homma saatana!! vittu kohta sitä ollaan leukakeinussa perkele!

11

1216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varten...

Mistäs varten niiden pitäisi sinua aikuista miestä elättää? Kyllä se on jo sinunkin aika seista omilla jaloillasi. Ja lakkaa ruikuttamasta, iso mies. Vai oletko sinä mies vai vinkuva rääpäle?

• mk

Niin kauan kun lapsi opiskelee ja vanhemmilla on varaa auttaa niin lapsi on elätettävä ja jos ei ole kunnon tuloja niin ei voi säästääkää ja kun lapsi asuu kotna niinsilloin se on myöselätettävä. Itsellä kohta täytsi-ikäinen tyttö ja niin kauan elatän ja anna käyttörähää kun on saanut hyvän ammatin ja kunnon työpaikan niin maksan koska se on paskamaista kituuttaa nuruudessa kun olisi kiva tehdä ja harrastaa kaikkea. Tänävuonna mennyt jo 4000€ lapseni harratuksiian mutt rhaa se vain on.

• oppeliini

Kielenkäyttösi jo todistaa ettei sinua kuukaan edes ota palkalliseen työhön.

Jos todella haluat mitään edes pikkuisen parempaa kuin kiroilua ja perheesi aliarvioimista, pesisit aivan ensiksi lipeällä suusi ja ajatuksesi. Sitten ottaisit ISON pulloharjan ja työntäisit sen toisesta korvasta sisään, toisesta ulos ja oikein kunnolla jynssäisit aivosi.

Sitten vasta siellä saattaisi kiteytyä jotain rakentavaa kuten esim. arvostus ihmisiä kohtaan jotka antavat katon pääsi pälle, ilmaiseksi tai ruokkivat sinua että pysyt hengissä.

Olisitpa monen muun kengissä: kukaan, ei kukaan ole auttamassa. Ellet tee töitä, oli se sitten vessojen pesua tai katujen lakaisua, nälkään kuolet. Eikä kukaan edes sitä huomaa!

Ihmeiden ihme: miten hyvin jokainen kuitenkin aivan yksin pystyy leipänsä hankkimaan kun kukaan ei sitä tuo heille nenän alle ja vielä hopeatarjottimella!

• määää

Aikuisen elämää on se, että itse maksaa. Kenellekään oikeasti aikuiselle ei porukat heittele rahaa.

Ja fakta on se, että on elettävä varojen ja tulojen mukaan. Jos ei ole varaa autoon, niin auto pois.

Vihoviimeisin juttu on tuo tupakka. En ikinä ole voinut ymmärtää ja sulattaa kitiseviä ihmisiä, jotka ihan tv:ssäkin valittavat, että on niin köyhää, että ei olisi varaa edes tupakkaan. Ei tipu sympatiaa meikäläiseltä. Helevata soikoon - jos rahat on tiukalla, niin ensin pois viinat ja tupakat.

Töitäkin voi löytyä, jos olemus, käytös ja asenne on kohdallaan. Tuollaista marisevaa kasaa ei työllistä kukaan.

Tämän kirjoitti eukko, joka itsekin on pitkään ollut tosi tiukoilla. Ja jolla on kolme opiskelevaa lasta, joille ei rahaa syydetä - eikä syydettäisi vaikka sitä olisi kasapäin. Onneksi eivät ole marisemassakaan, vaan pitävät itsestäänselvyytenä, että niillä mennään mitä on. Ja jos ei ole, niin ei mennä.

Ja ilmaisia harrastuksia on tarjolla kasapäin: es lenkkeily (ei tarvita hienoja kuteita välttämättä) ja kirjasto.

Ylös sieltä itsesäälin kuopasta ja toimimaan!

• Työnantaja...

kielenkäyttöä kerrassaan. Siivoa suusi ja kunnolla. Eipä taida löytyä sellaista työnantajaa, joka haluaa sua palkkalistoilleen, ei vaikka ei olis muita hakijoita.

Porukat antavat sun asua kotona ilmaiseksi. Eikö sekin ole jotain? Eipä sekä ole itsestään sekvyys. Miten sinun kävis jos pitäis vielä maksaa vuokrakin.

Jollei ole varaa ajaa autolla niin sitten ei vain ajeta. Auton pito on aika arvokastaeikä aina niin välttämätöntä.

Turhaa tulla tänne ruinaamaan ja keräämään myötätuntoa. Sitä ei tipu.
      Nyt vain kirlnkäytön siivoamista ja asennekasvatusta. Kyllä töiä Suomesta löytyy jos vain on valmis tinkimään omista vaatimuksistaan ja osoittaa arvostusta kanssaihmisiä kohtaan.
      Aloita ihan itsestäsi, kylla se siitä.

Lopeta tuo vinkuminen ja v-sanan viljeleminen....

• ikäloppu täti

Olen varmasti vanhempi sinua ja ihan samassa tilanteessa ilmaisen työharjoittelun sunmuiden opiskeluiden takia. Yli kasikymppiset vanhempani eivät heittele rahaa laskuihini ja keski-ikäinen mieheni ei suostu maksamaan jokaista päähänpistoani, vaikka nyt olisi tosi hyvin aikaa matkustaa vaikkapa Nizzaan rentouttamaan oloani. On vaan pakko miettiä, mihin rahani riittävät ja vaikka se ottaa päähän olla vähissä varoissa, mietin kuitenkin miten mukavaa on kuitenkin elää elämää, mitä itselleni halusin. Se on taas asia, jota on tosi vaikea rahassa mitata. Miten sinulla? Onko elämässäsi muuta kuin rahan voimaa?

• Blablo aka Maroolofi

Eihän asia minulle kuulu, mutta itse olen sitä mieltä, että kalja ja auto ei sovi yhteen jo siitäkin syystä, että koyhällä ei ole molempiin varaa.

Itse olen valinnut viinan. Ajokorttia ei ole, koska olen juoppo. Välillä' olen tosin selvinpäin, mutta kun vituttaa, niin aLKAA TEHDÄ mieli wiinaa.

Olen 28 vuotiaas miesh.

• N.E.R.O.

Valittajille sanoisin, että:

a) Missä kohtaa aloittaja sanoi asuvansa vanhempiensa luona?

b) Hänhän kertoi olleensa joka kesä töissä.

c) Oletteko varmoja, että hän ei ole IRL aivan fiksu ja filmaattinen ihminen, joka täällä netissä vaan vähän avautui?

Minä ainakin ymmärrän hyvin aloittajan tilannetta, mutta ymmärän myös kaikkia muitakin tilanteita. Tavalliset ihmiset eivät ymmärrä sellaisia asioita, joista heillä itsellään ei ole kokemusta.

• ...

Sulla on auto, olet täysi-ikäinen, ei kuulu enää vanhemmille sun elättämises.

• mk

Vanhenpien pitää elättää lapsensa siihen saakka kun saa kunnon työpaikan ja pääsee alkuu elämässä ja kyllä e monesti on niin että kun lapsi muuttaa kotoa pois niin yleensä vanhemmat ostaa ne h tarvittavat huonekalut ja muut ettei lapsen velkaa tartte ottaa. Aikansa kutakin ja kun ap jutun kaltaiset vanhemmat vanhenevat ja rupeaisivat tarvitsemaan lapsen apua vaikka kaupassa käyntiin niin tulee helposti lapsen sanottua mikä minä olen teitä auttamaan kun ette minuaakaan aikoinaan auttaneet taloudellisesti ja kuka sellaisia vanhempia viittii katsomassa käydä joska ei ole ollut mitään apua kun sitä jeesiä olisi tarvittu.
        Metsä huutaa niinkuin sinne vastataan.

• hahahehehihihoho

Vain elämää, ei sen enempää, on kaikki tää, koita ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe