Löysin poikaystäväni komerosta sen ex muijan stringit muutama päivä sitten..päällä olleet.
Sano että ne oli sinne vahingossa jääneet koska asuivatkin yhdessä 5vuotta.
No ei siinä mitään,pöksyt roskiin ja asia ok..
Me ei asuta yhdessä mutta eilen kaivelin jotain kaappeja hakiessani jotain paperia..
Niin siellä näin kaapin perillä nämä samat pöksyt jotka olin juuri heittänyt roskiin...en sanonut en sitten mitään,teeskentelin etten edes huomannut.
Pikkusen jäi toi kaiveleen..onko se vielä niin kiinni exässään ettei halua noista nyt luopua.????
En kyllä oikein ymmärrä
NO ei oo ees paha!!
11
280
Vastaukset
- on vielä :
tuoksua jäljellä??
- nyt...
pelkäänkin et jos se säilyttää niitä jotain runkkailusessioita varten niin sitten saa mennä mun puolesta hakemaan aitoakin ja se on sitten MORO mun puolesta.
- Elämässä...
voi myös teeskennellä, mitä sitten?
Koko elämänsä voi elää teeskennellen. - se........
teeskentelee olevansa kiinni exässään
- olevansa
siinä kiinni???en nyt juuri ymmärrä mitä meinaat?
- pitää
olevansa kirjoitti:
siinä kiinni???en nyt juuri ymmärrä mitä meinaat?
exänsä (eronneet vasta 2kuukautta sitten) tuoksuiset pöksyt säilyttää ja kaivaa vielä roskista niin eikö sillon käy vielä kuumana sen perseen perään???en viiti alkaa mitään huutamaankaan,jos se sitä haluaa niin palatkoon sitten yhteen!! v.tuttaa niin paljon
- nyt on.........
pitää kirjoitti:
exänsä (eronneet vasta 2kuukautta sitten) tuoksuiset pöksyt säilyttää ja kaivaa vielä roskista niin eikö sillon käy vielä kuumana sen perseen perään???en viiti alkaa mitään huutamaankaan,jos se sitä haluaa niin palatkoon sitten yhteen!! v.tuttaa niin paljon
vaan tietyllä (tosin ehkä kiihottavalla) tavalla järjestyneitä molekyylejä
- mutta..
nyt on......... kirjoitti:
vaan tietyllä (tosin ehkä kiihottavalla) tavalla järjestyneitä molekyylejä
jos se ne säilyttää niin se sitä muijaa vielä ajattelee ja haluaa...ei käy kyllä sellanen suhde mulle että näin.
ota ne pieneen muovipussiin ja heitä bussipysäkin roskakoriin.
Jos heität ne pihan roskalaatikkoon, hän voi käydä noukkimassa ne sieltä.
Tai sitten osta irtokehys ja laita siihen, sekä ripusta seinälle ky taulu.
Taulun nimeksi voit laittaan "Roskista poimittua"- se käyttää
niitä itse?
- ....
Kyllä se käy vielä kuumana exäänsä,mutta jotkut pikkarit?kerta se sitä haluaa niin menköön ja ottakoon.Meidän homma on sitten kyllä ohi,nytkin hiuskarvan varassa....
Se nainen kyllä ottais taatusti avosylin vastaan kerta se jätettiin ja ikävöi miestänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366