Tavoitteena -22kg

Tsemppikaveria?

Morjens!

Olen 24-vuotias nainen jolla painoa 86,5 kg ja pituutta 166cm. Pudotettavaa siis löytyy...

Tavoitteena olisi pudottaa 22kg kesään 2010 mennessä.

Olen kolmivuorotyössä, joten en pysty noudattamaan mitään erikoisia dieettejä tms.
(tarkoitan mm. ei syömistä klo 18:00 jälkeen jne).

Olisi kiva vaihtaa ajatuksia/ kuulumisia/ edistymisiä/ vinkkejä jonkun toisen kanssa.

Mielellään suht samoissa mitoissa olevan naisen kanssa!

Jos innostuit, niin laita sähköpostisi, niin otan yhteyttä!!

Kevyempää tulevaisuutta kohti!! :)

7

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tonnikeiju 105

Hepskukkuu!

Täällä 26-vuotias 105kg painava ja 165cm pitkä (lyhyt) nuori nainen. Pudotettavaa enemmäin kuin sinulla, mutta sama aika-tavoite.. =)
      Olen laittanut kalenteriini ylös välitavoitteita 2kk välein ja pudotusvauhdiksi olen laskenut -500g/vko. Onkohan se realistinen? Joskus voi lähteä enemmän, toisinaan vähemmän..Olen yrittäny laihduttamista tosissani viimeksi vuoden 2006 syksyllä, jolloin painoin 10kg vähemmän kuin nyt.

En ole ikinä lämmennyt millekään ihme dietille (cambridge, atkins, vähähiilarinen, ei syöntiä klo 18 jälkeen, karkkilakko, kaalikeitto-kuuri jne.). Minä en vaan yksinkertaisesti usko sellaisiin!

Nyt lasken kotona painon vartijoiden pointseja (löysin vanhat ohjeet kaapista ja en siis käy ryhmässä) kun ne on jotenki minusta niin käteviä.

Nyt reilun vuoden kypsyttelyn jälkeen päätin aloittaa "uuden elämän".. =)
      Olen tosi kärsimätön kaikissa asioissa ja laihduttaminen ei siksi sovi minulle. Haluaisin tuloksia HETI!!
      Mutta jos vaihtoehtoina on olla lihava, jolla on kaikenlaisia lihavuuteen liittyviä sairauksia tai hoikka, elämäniloinen ja -haluinen ilman sairauksia, niin valitsen kyllä mieluummin jälkimmäisen.

Työtä on paljon, mutta ensimmäiset päivät ovat ainakin menneet hyvin pisteiden rajoissa. =) Olen myös alkanut käydä aamuisin ennen töihin lähtöä lenkillä, sillä iltaisin en useinkaan jaksa. Kiitos muuten jollekin siitä vinkistä! =)

Nyt vain täytyy pitää lippu korkealla ja muistaa noudattaa "tiukkaa" linjaa.
      Tsemppiä tavoitteessa onnistumiseen!!! =)

• Ap.

Moikka vaan!

Hehe, sun teksti oli kuin mun suusta. Haluan tuloksia ja heti :) ja jos ei ala tulemaan, mielenkiinto menee/ motivaatio. =)

Niin ja tuohon vielä, että mäkin kaivoin noi painonvartijoiden piste vihkoset kanssa tuolta kaapista ja ajattelin noudattaa niitä. Ryhmässä ei muakaan nähdä, koska en tykkää niistä ryhmä tapaamisista.

Kokeillaanko mennä yhdessä tavoitetta kohti?

Niin ja tuo -500g/vko on aivan realistinen. Uskoisin, että tuolla vauhdilla se paino pysyykin poissa. Ja, en minäkään usko mihinkään ihme dieetteihin :)

Jos haluat hyvän tsemppikaverin, jolla sama "deadline", niin laita s-postia! :)

[email protected]

• hannuliini

Heips!
      Olisin kiinnostunut myös alkaa sinun tsemppikaveriksi, koska itsellä on pudotettavaa sellainen reilu 20kg myös.. sähköpostini on [email protected]

• ...

Mulla löytyy melkeen saman verran pudotettavaa ja kaipaisin myös tsemppikaveria:)
      [email protected]

• myös.

Perustettaisiinko joku ryhmä, ja vaihdettaisiin ajatuksia täälä viestiketjuissa?

Täälä myös yksi kärsimätön ylipainoinen. Innostun helposti ja lannistun vielä helpommin. Mutta yritys on jälleen hyvä.. Mulla vähän enemmän painoa ja pudotettavaa (174cm/111kg) mutta kun pääsisi edes alkuun..

• jojopallo

Heips!
        mnäkin lähtisin tuommoiseen nettiryhmään mukaan. Olen 173 ja 110, joten elämäntavat kaipais remonttia. Pikkuhiljaa on mun motto. En nyt yritä mitään tappodieettejä, kunhan nyt pääsis kaksnumeroiselle luvulle. Mun ongelma on jojoilu painon kanssa. Välillä pystyn laihduttamaan paljonkin, mutta sitten kilot tulee nopeasti takas...tunnesyöppönä elelen ja yritän vakuuttaa todellisuutta kiloista itselleni. Ei ole terveellistä ei.

• tiinuli2

Moikka! Oon 25v nainen, mitat 168cm ja 86kg... Myös mulla haaveissa saada 20kg pois. Oon myös kolmivuorotöissä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10506
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4070
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3612
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2664
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1582
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe