Treffit: koskettelu ja seksi

Mie vaa

Tässä kummastelen kun aina ekojen treffien jälkeen en ole päässyt samoja naisia tapaan vaan on loppunu siihen. Osa on huomannu olevansa varmaan eri sfääreissä kun mää ja ei muakaan niin ole monet innostanut.

Mut onko syy myös se että en ole ekoilla tai tokilla treffeillä koskettanu naisia mitenkään? Luultavasti minun pitäisi jo tokilla treffeillä pusuttaa tai jotain, pitää kädestä jos kävellään jonnekin, eikö näin?

Ja onko tuo seksi tultava heti mukaan, 2-3 treffeillä tai aiemmin? Onko melkein aina kaikissa suhteissa vakiokaava että eka seksiä ja sitten katotaan haluaako molemmat muutakin? Mun mielestä se vaikuttaa huonolta vaihtoehtolta, mutta kai sitäkin vois kokeilla, jos se monelle suomalaisnaisellekin on tuttu tapa :)

4

4512

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie vaa

Kyse on varmaan noin 20-30 vuotiaista naisista kun itse oon melkein 30 vuotias.

Monesti haluaisin itse sen ihastuminen ja selkeän kiinnostuksen tunteen ennen kuin naista fyysisesti lähestyisin, mutta eipä tää toimintatapa juurikaan tulosta ole tuottanu tähän asti. Kaikki melkein näyttää toimivan toisin. Kaverin kanssa tosta juteltiin ja hän sano että harrasti tyttöystävänsä kans seksiä melko äkkiä ja sit päätyivät yhteen. Se parisuhde oli hänelle ennemminkin valinta, koska ei hän rakasta naistansa. Ei hän minulle mikään paras esimerkki ole tai malli, josta pitäisi ottaa oppia, mutta ehkä pitäisi silti jonkin verran muuttaa toimintaani. Taitaa se olla kuitenkin että aika äkkiä pitäisi alkaa naista koskettelemaan, että seksuaalinen kiinnostus pysyisi yllä. Nyt aattelen että varmaan 2 treffeillä. Toki ekalla treffeilläkin voisin pusun antaa poislähtiessä, jos nainen vaikuttaa kovin sopivalta.

Yleensä oon tehny sen virheen että koskettelu on jääny kokonaan pois, vaikka joitain naisia oon nähny moniakin kertoja. Taitaapi tuo tappaa kiinnostuksen aika tehokkaasti.

• roikkuu

Itse odotan edes pienen pientä fyysistä kontaktia treffien loppupuolella, ihan vain varmistukseksi, että miestäkin kiinnostaa. Riittää että ottaa kädestä kiinni tai söpön kömpelösti halaa siinä vaiheessa kun hyvästellään.

Katsos kun vaikka mies sanoisi, että nähdään taas, niin siitä ei voi ottaa mitään selvää. Se, että mies uskaltaa ja haluaa koskettaa naista, kertoo jo paljon. Kuitenkaan tällainen kosketus ei saa olla kategoriassa "härski" tai vihjaileva. Se on taas totaalinen turnoff. ja seksin ehdottelu-vihjailu takaa sen, ettei kiinnosta enää. Jos on vähääkään vakavammalla mielellä liikenteessä.

• ekoille treffeille

Itselläni kyllä jo ekoilla treffeillä tulee se naps fiilis tai ei tule lainkaan. Jos tuo fiilis tulee, on siinä sähköä ilmassa puolin ja toisin ja johtaa sänkyyn asti. Näin on käynyt kaksilla treffeillä ja seurustelu siitä alkanutkin molemmilla kerroilla. Osa naisista ja myös miehistä ei pidä siitä, että ekoilla treffeillä päädytään kosketusasteelle saati sänkyyn asti. Näin naisena pidän jopa ekoilla treffeillä koskettelusta jos kemiat kohtaa puolin ja toisin. Kyllä mies huomaa jos se kipinä jo ekoilla treffeillä syntyy naisen kanssa ja voi ottaa läheisempääkin kontaktia. Jokaisen harkinnassa sitten miten pitkälle se koskettelu johtaa. Itse siis en käy treffeillä kun aniharvoin johtuen pitkistä seurusteluista välissä, mietin ja harkitsen tarkkaan kenen kanssa lähden ja siksi varmaan olenkin hieman avoimempi myös sen läheisyyden kanssa. Tällä hetkellä tapailen miestä jonka tapasin vasta alle kk sitten ja kyllä jo ekoilla treffeillä päädyttiin sänkyyn asti. Ei siinä ole mitään pahaa jos molemmat sitä haluaa. Iältäni olen jo 39 ja tietysti sekin vaikuttaa asiaan. En mikään teinityttönen enää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2801
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      184
      2428
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13