Oon vähän miettinyt

vänksy

yhtä juttua.

Semmosta, että mitä nyt tulee mieleen, niin yleisimmät ominaisuudet mitä miehet naisiltaan haluaa on, et ne tyydyttää halut, pitää kodin kunnossa ja laittaa ruokaa. Okei, mies voi olla ihan tyytyväinen noihin, mut entä nainen?
Mitä jos se nainen haluiskin olla sille miehelle paljon enemmän, kuin vakituinen seksikumppani, siivoaja ja ruoanlaittaja(jota en muuten edes hallitse)? Vaadinko esim. mä mieheltä liikaa, jos oletan, et saisin olla sille aika hiton paljon enemmänkin kuin vain noita asioita?

Onks mulla jotenkin liian suureelliset kuvitelmat omasta kyvykkyydestäni parisuhteeseen?

36

903

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä?

Sä mietit ihan liikaa :)

• vänksy

vaan olla jotenkin tärkeä ja tarpeellinen sille. En halua et mun parhaat puolet, eli ne jotka parhaiten hallitsen, jäisivät noiden peittoon, joissa en nyt mikään maailman paras varmastikaan ole. Kehityskelpoinen kuitenkin:)

Niin, tiedän et mietin liikaa. Onhan siitä mulle aiemmin sanottukin.:)

• se..
        vänksy kirjoitti:

vaan olla jotenkin tärkeä ja tarpeellinen sille. En halua et mun parhaat puolet, eli ne jotka parhaiten hallitsen, jäisivät noiden peittoon, joissa en nyt mikään maailman paras varmastikaan ole. Kehityskelpoinen kuitenkin:)

Niin, tiedän et mietin liikaa. Onhan siitä mulle aiemmin sanottukin.:)

oikea sit huomaa ja arvostaa niitä sun parhaita puolia,kun kohdalle sattuu,eihän se muuten olis 'se oikea' :)

• vänksy
        se.. kirjoitti:

oikea sit huomaa ja arvostaa niitä sun parhaita puolia,kun kohdalle sattuu,eihän se muuten olis 'se oikea' :)

uskon tohon, mutta oon ajatellut, et onks se vaan niitä mun "vaaleanpunaiset lasit päässä"-haaveilujani.

• niin..
        vänksy kirjoitti:

uskon tohon, mutta oon ajatellut, et onks se vaan niitä mun "vaaleanpunaiset lasit päässä"-haaveilujani.

tarvi olla,aina saa haaveilla. Mutta jos se ylimääräinen nainen on vielä kuvioissa,niin sun on otettava askel eteenpäin. Se on pakko tehdä, vaikka sattuu.

• vänksy
        niin.. kirjoitti:

tarvi olla,aina saa haaveilla. Mutta jos se ylimääräinen nainen on vielä kuvioissa,niin sun on otettava askel eteenpäin. Se on pakko tehdä, vaikka sattuu.

ei ole aavistustakaan, onks se vielä vai ei. Mä en ole juurikaan ees miettinyt asiaa, eikä se mieskään sen puoleen mulle ole puolella sanallakaan maininnut ees koko naisesta...Hmm...
        Mä oon kyl asennoitunut taas kaverin paikalle ja jumittunut siihen, mutta...Niin... Ja naisetko muka on hankalia :D

• sä..
        vänksy kirjoitti:

ei ole aavistustakaan, onks se vielä vai ei. Mä en ole juurikaan ees miettinyt asiaa, eikä se mieskään sen puoleen mulle ole puolella sanallakaan maininnut ees koko naisesta...Hmm...
        Mä oon kyl asennoitunut taas kaverin paikalle ja jumittunut siihen, mutta...Niin... Ja naisetko muka on hankalia :D

menetät jos otat ja istutat sen alas,kerrot miten homma on. Siitä se voi lähteä... Jos pelkäät että menetät sen kaveruuden...niin oisko se kaveruus edes oikein jos se eukko viel kuviossa,kun sulla nii vahvoja tunteita häntä kohtaan on?

• vänksy
        sä.. kirjoitti:

menetät jos otat ja istutat sen alas,kerrot miten homma on. Siitä se voi lähteä... Jos pelkäät että menetät sen kaveruuden...niin oisko se kaveruus edes oikein jos se eukko viel kuviossa,kun sulla nii vahvoja tunteita häntä kohtaan on?

mikä on oikein ja mikä väärin. Aiemminkin moraali on saanut ihan uuden muodon tän miehen seurassa, mutta sen tiedän et en ikinä tekisi sille miehelle niin et itsekkäin perustein katkaisisin välit. Koska se ei ole mulle mitään pahaa tehnyt, eikä koskaan loukannut. Se, jos se on toisen kanssa, niin ei se ole mua kohtaan mikään paha teko. Jos mä en välittäisi siitä miehestä niin voisin ajatella toisin, mutta koska välitän, en näe sen teoissa mitään pahaa.

Mun mielestä, jos mä yhtään miehiä osaan tulkita oikein, niin ei sillekään meen kaveruus nyt ihan yhdentekevää ole, joten musta mä tekisin väärin jos alkaisin itsekkäästi vaatimaan jotain mitä minä haluan. Koska joka ihmissuhteessa on kuitenkin kaksi ihmistä ja silloin kummankin kuuluu joustaa ja ajatella asioita sen toisenkin puolesta.

• mutta..
        vänksy kirjoitti:

mikä on oikein ja mikä väärin. Aiemminkin moraali on saanut ihan uuden muodon tän miehen seurassa, mutta sen tiedän et en ikinä tekisi sille miehelle niin et itsekkäin perustein katkaisisin välit. Koska se ei ole mulle mitään pahaa tehnyt, eikä koskaan loukannut. Se, jos se on toisen kanssa, niin ei se ole mua kohtaan mikään paha teko. Jos mä en välittäisi siitä miehestä niin voisin ajatella toisin, mutta koska välitän, en näe sen teoissa mitään pahaa.

Mun mielestä, jos mä yhtään miehiä osaan tulkita oikein, niin ei sillekään meen kaveruus nyt ihan yhdentekevää ole, joten musta mä tekisin väärin jos alkaisin itsekkäästi vaatimaan jotain mitä minä haluan. Koska joka ihmissuhteessa on kuitenkin kaksi ihmistä ja silloin kummankin kuuluu joustaa ja ajatella asioita sen toisenkin puolesta.

jos mä olisin parisuhteessa,niin en mä haluaisi että jollain toisella naisella olisi syviä tunteita mua kohtaan. Jotenkin tuntuisi että olisi silloin helppo pakosatama jos tulisi kränää oman kanssa.
        Ja kyllä sillä on oikeus tietää sun tunteista...tuo teidän tilanne on kieltämättä vähän monimutkainen. :)

• vänksy
        mutta.. kirjoitti:

jos mä olisin parisuhteessa,niin en mä haluaisi että jollain toisella naisella olisi syviä tunteita mua kohtaan. Jotenkin tuntuisi että olisi silloin helppo pakosatama jos tulisi kränää oman kanssa.
        Ja kyllä sillä on oikeus tietää sun tunteista...tuo teidän tilanne on kieltämättä vähän monimutkainen. :)

musta on moneksi..Enköhän mä pakosatamakin voisi olla:) En mä osaa itseeni ajatella vaan jonain tietynlaisena ihmisenä sille miehelle, samoin kuin en osaa häntä kategorisoida mihinkään muottiin.

Joidenkin ihmisten kohdalla vaan tietää...Tietää sen, että sen ihmisen kuuluu tulla aina kuulumaan elämään muodossa tai toisessa. Ei mulla muiden kohdalla ole ollut koskaan tällaista tunnetta, mutta sen miehen kohdalla on. Se tunne on vaan niin vahva, et tiedän et sillä on joku tarkoitus ollut kun se on tullut mun elämääni ja tiedän myös sen, että se on tullut sinne ihan pysyvästi.

Jos tuo mies olisi joku uusi tuttavuus, niin en todellakaan tekisi asiasta minkäänlaista ongelmaa, ei haittaisi välien katkeamiset, eikä toiset naiset, eikä uudet suhteet. En voisi niin lyhyessä ajassa koskaan kiintyä mieheen niin paljon. Mutta tää nyt vaan on ihan eri asia.

• vaan..
        vänksy kirjoitti:

musta on moneksi..Enköhän mä pakosatamakin voisi olla:) En mä osaa itseeni ajatella vaan jonain tietynlaisena ihmisenä sille miehelle, samoin kuin en osaa häntä kategorisoida mihinkään muottiin.

Joidenkin ihmisten kohdalla vaan tietää...Tietää sen, että sen ihmisen kuuluu tulla aina kuulumaan elämään muodossa tai toisessa. Ei mulla muiden kohdalla ole ollut koskaan tällaista tunnetta, mutta sen miehen kohdalla on. Se tunne on vaan niin vahva, et tiedän et sillä on joku tarkoitus ollut kun se on tullut mun elämääni ja tiedän myös sen, että se on tullut sinne ihan pysyvästi.

Jos tuo mies olisi joku uusi tuttavuus, niin en todellakaan tekisi asiasta minkäänlaista ongelmaa, ei haittaisi välien katkeamiset, eikä toiset naiset, eikä uudet suhteet. En voisi niin lyhyessä ajassa koskaan kiintyä mieheen niin paljon. Mutta tää nyt vaan on ihan eri asia.

sääli että olet jumittunut tuohon tilanteeseen. Itselläsi on paha olla,ja joku menettää sinussa upean naisen..... ja kohta vielä 3-kympin kriisi iskee päälle :)

• vänksy
        vaan.. kirjoitti:

sääli että olet jumittunut tuohon tilanteeseen. Itselläsi on paha olla,ja joku menettää sinussa upean naisen..... ja kohta vielä 3-kympin kriisi iskee päälle :)

Ei mun tarvi kuin ajatella sitä miestä, niin mun päiväni pelastuu. Jotenkin se vaan on aina ollut vaikeina hetkinä läsnä, ellei fyysisesti niin ainakin henkisesti. Se tulikin mun elämääni silloin kun mulla oli vaikeeta ja rankka elämänvaihe meneillään.

Joku kysyi multa täällä joskus et odotanko mä siltä mieheltä lupaa jatkaa eteenpäin ja vaikka tuo kysymys tuntuu musta edelleen vähän hauskalta, niin noinhan se tavallaan on. Jollain lailla vaan uskon, et se tietää mikä meille on parasta. Mä en itse sitä meinaan ainakaan tiedä.

• ei..
        vänksy kirjoitti:

Ei mun tarvi kuin ajatella sitä miestä, niin mun päiväni pelastuu. Jotenkin se vaan on aina ollut vaikeina hetkinä läsnä, ellei fyysisesti niin ainakin henkisesti. Se tulikin mun elämääni silloin kun mulla oli vaikeeta ja rankka elämänvaihe meneillään.

Joku kysyi multa täällä joskus et odotanko mä siltä mieheltä lupaa jatkaa eteenpäin ja vaikka tuo kysymys tuntuu musta edelleen vähän hauskalta, niin noinhan se tavallaan on. Jollain lailla vaan uskon, et se tietää mikä meille on parasta. Mä en itse sitä meinaan ainakaan tiedä.

tällähetkellä,mutta viime perjantaina sulla oli niin paha olo että meinasit jättää meidät.:(
        Sinä siis toivot että se mies tekisi aloitteen,odotat ja haaveilet siitä.Siihen saakka poistat pahan olon ajattelemalla sitä?
        Noh...... *sanaton* :)

• vänksy
        ei.. kirjoitti:

tällähetkellä,mutta viime perjantaina sulla oli niin paha olo että meinasit jättää meidät.:(
        Sinä siis toivot että se mies tekisi aloitteen,odotat ja haaveilet siitä.Siihen saakka poistat pahan olon ajattelemalla sitä?
        Noh...... *sanaton* :)

joskus aina purkautuu tuollaisena(perjantaisena) turhautumisena. Silloin tekee mieli heittää hanskat tiskiin ja luovuttaa. Tulee riittämätön olo. turhautunut ja hävinnyt olo ja se tekee surulliseksi.

Kunnes sit taas muistaa kaiken. Tajuaa, että on jotain josta kuuluu pitää kiinni.:)

• alkaa..
        vänksy kirjoitti:

joskus aina purkautuu tuollaisena(perjantaisena) turhautumisena. Silloin tekee mieli heittää hanskat tiskiin ja luovuttaa. Tulee riittämätön olo. turhautunut ja hävinnyt olo ja se tekee surulliseksi.

Kunnes sit taas muistaa kaiken. Tajuaa, että on jotain josta kuuluu pitää kiinni.:)

olla paha olo sun puolesta kohta :) Sulla on tavallaan paha olo ja hyvä olo samassa paketissa?
        Hyvä kuitenkin että tajusit pitää kiinni.... palstasta ;)

• mitä :

se "aika hiton paljon enemmän" mahtaa tarkoittaa???

• vänksy

taida osata selittää sitä. Haluisin vaan, et se kokisi mut sellaiseksi jota ilmankin se vois just ja just pystyä elämään, mut kuitenkin niin et se tietäisi kokoajan et jotain puuttuu kun mua ei ole.

• olisi :
        vänksy kirjoitti:

taida osata selittää sitä. Haluisin vaan, et se kokisi mut sellaiseksi jota ilmankin se vois just ja just pystyä elämään, mut kuitenkin niin et se tietäisi kokoajan et jotain puuttuu kun mua ei ole.

jos puoliso olisi ystävä, kumppani, rakastajatar, neuvonantaja, äiti lapsille, yksityissihteeri, kodinhoitaja, kokki, siivooja, sisustaja, vaatturi jne. mutta se on liikaa vaadittu keneltä tahansa naiselta.

• vänksy
        olisi : kirjoitti:

jos puoliso olisi ystävä, kumppani, rakastajatar, neuvonantaja, äiti lapsille, yksityissihteeri, kodinhoitaja, kokki, siivooja, sisustaja, vaatturi jne. mutta se on liikaa vaadittu keneltä tahansa naiselta.

kaikki ajan kanssa alkaisi toimimaan, pienellä koeajalla.:)

• vänksy kirjoitti:

aika pieniä sanoja mut hyvin viljeltynä taitaa tuottaa hyvän sadon. Tääki on oikeestaan vaan sellanen opeteltavissa oleva tapa, vissiin pitää itekki alkaa käyttää tuota.

Ei ehkä siksi että en selviäis yksin, mut jos toiselle on tärkee olla korvaamaton (kellepä ei) niin miks ei sit rohkase toista siihen. Nuo sanathan ei paljon maksa.

• vänksy
        Frederico kirjoitti:

aika pieniä sanoja mut hyvin viljeltynä taitaa tuottaa hyvän sadon. Tääki on oikeestaan vaan sellanen opeteltavissa oleva tapa, vissiin pitää itekki alkaa käyttää tuota.

Ei ehkä siksi että en selviäis yksin, mut jos toiselle on tärkee olla korvaamaton (kellepä ei) niin miks ei sit rohkase toista siihen. Nuo sanathan ei paljon maksa.

kauniista sanoista ja toisen rohkaisusta koskaan haittaakaan voi olla. Jokainen ihminen ansaitsisi joskus kuulla jotain kaunista ja silloin se tulee suoraan sydämestä kun sen sanoo ihmiselle josta itse välittää.

• haluaisit tuhota

miehen elämän. Suutari pysyköön lestissään, se on mun mottoni.

Miks naiset aina haluaa alkaa hankalaksi?

• vänksy

halua tuhota. En haluaisi edes muuttaa pienintäkään osaa siitä. Eli siitä ei nyt ole ollenkaan kyse.

Hankaluudelleni taas en voi mitään, se taitaa olla mun toinen luontoni.:)

• ettet puhu
        vänksy kirjoitti:

halua tuhota. En haluaisi edes muuttaa pienintäkään osaa siitä. Eli siitä ei nyt ole ollenkaan kyse.

Hankaluudelleni taas en voi mitään, se taitaa olla mun toinen luontoni.:)

nyt totta.

Ole kai kuullut sanonnan:

" Mies ja nainen kohtaavat: Mies toivoo, ettei nainen muutuisi koskaan mutta nainen muuttuu. Nainen toivoo, että mies muuttuisi, mutta mies ei muutu koskaan."

Hankaluus on vain plussaa, ellei samassa paketissa tule V-mäistä luonnetta mukana.

• vänksy
        ettet puhu kirjoitti:

nyt totta.

Ole kai kuullut sanonnan:

" Mies ja nainen kohtaavat: Mies toivoo, ettei nainen muutuisi koskaan mutta nainen muuttuu. Nainen toivoo, että mies muuttuisi, mutta mies ei muutu koskaan."

Hankaluus on vain plussaa, ellei samassa paketissa tule V-mäistä luonnetta mukana.

muuttuvan, koska silloin se ei ois se sama mies, joka mun sydämen on vienyt.

• KoppavaHoro

ja mä kun luulin olevani ihan realistinen vaatimusteni suhteen, kun haluan olla miehelle se paras mahdollinen vaihtoehto niin kodin, seksin kuin älynkin saralla.

• vänksy

Silloin jos toista rakastaa, niin se on kaikista paras silloin. Mä ainakin vahvasti uskon tohon. Samoin kai itsekin ajattelet miehestä?:)

Se vaan, et uskooko itse siihen kuinka hyvää toinen susta ajattelee...

• almasty

Tuntuvat ihan realistisilta ei kai kukaan muukaan halua olla vain nuo kolme asiaa.On sinulla täytynyt olla huono mieslykky jos käsityksesi miesten odotuksista ovat tuollaisia.
      Sinä kuitenkin mietit paljon kuten yksi kirjoittaja sanoi liikaa niin luulisi tiellesi osuvan sitten jonkun pohdiskelevan ja syvällisen miehen,joka arvostaisi muutakin kuin noita kolmea asiaa.Minä en toivoisi muutakuin tuon listalla ensin mainitun.Siis noista kolmesta tietysti muitakin toiveita on kuten vapaus olla kuten tahtoo niine ystävineen ja menoineen joita on muutenkin ollut.

• vänksy

peräisin vaan palstalta (ja osittain mun vanhemmilta), että ei se mun omiin kokemuksiin pohjaudu mitenkään muuten.

Mä mietin paljon, usein niin kauan, et unohdan jo matkan varrella mitä alunperin olin miettimässäkään.:)

• ...

Ei halut käy yksiin ikinä parisuhteessa. Toiveita kaikilla on, mutta eihän kukaan ole täydellinen toiselle. Ei ikinä.

Tuskinpa kukaan mies tosissaan haluaa naisesta itselleen robottia, joka tekee kaiken niinkuin hän haluaa?

• vänksy

tietenkään käykään, mutta olishan se hienoa olla sille miehelle se 'puuttuva palanen'. Silloin kai sitä automaattisesti tietäisi sen oman paikkansa, tietäisi mitä on tehtävä pitääkseen sen suhteen kunnossa.

• ...
        vänksy kirjoitti:

tietenkään käykään, mutta olishan se hienoa olla sille miehelle se 'puuttuva palanen'. Silloin kai sitä automaattisesti tietäisi sen oman paikkansa, tietäisi mitä on tehtävä pitääkseen sen suhteen kunnossa.

Tiedät itsekin että puuttuvien palasien löytäminen lopettaa pelin ja alkaa ARKI, jota kaikki eivät kestä. Ihan sama millainen olet jos kumppani ei arkea kestä.

• disadora

liian suuret kuvitelmat on itses suhteen.Taitaa olla paras aika edessä.Älä ota mitään toopea koulutettavaksi vaan itses arvoinen mies. Äh mikä klisee mut niin se menee.

• vänksy

Se taitaa olla se mies, joka mua kouluttaa, jotta saa musta mieleisensä. heh:D

• Joo tottakai saa olla enemmän, mut siihen pitää sit myös pystyy. Tietty ihanteellinen parisuhde varmaan ois sellanen jossa molemmat jaksas vaan ihmetellä miten taitava ja hieno ihminen onkaa.. ihan samalla lailla kun katsotaan kun viisi vuotias oppii jonku uuden asian...

Ehkä se on jotain niitä kompromisseja joutuu tekemään. Toki sitä tahtoo olla täydellinen, juuri se unelmien prinsessa tai prinssi, mut jos siihen ei vaan kykene niin se ei oo häpee... Sillon jos sitä riittämättömyyttä kokee niin se aiheuttaa suorituspaineita ja stressiä, joka ei oikeestaan palvele mitään.

kumminki suhteessa on kaks ihmistä omine vikoineen ja heikkouksineen. Jos näitä heikkouksia, ei hyväksy itse tai sit vielä pahempaa toinen ei hyväksy niin mikä sit on se yhdessä pitävä ja rakastava voima. Ihmiset muuttuu ja tietty kehitykseen kannattaa pyrkiä, mut jos se tulee suhteen päätavotteeks niin onko siinä ihan hirveesti järkeä...

mit sie sit haluisit olla sille?

• vänksy

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe