mun vanha suolani ´joka janottaa en sitä kiellä ettei olis muitakin ollut mutta ajattelen sinua vertaan heitä sinuun olet vain sitä jotain minulle ja jotain
M....
33
8118
Vastaukset
- M....
viestisi olla miehelle vai naiselle ja missäpäin asustaapi?
- M....
Ollutta ja mennyttä...
- tilaamatta sain
Varmaankin aloitukseen olis pitänyt kohdistaa vastaus.... Laitoin tähän, niin voit ajatella sinulle olevan;) (voittahan sitä lotossakin)
- olisit heti sanonut
tilaamatta sain kirjoitti:
Varmaankin aloitukseen olis pitänyt kohdistaa vastaus.... Laitoin tähän, niin voit ajatella sinulle olevan;) (voittahan sitä lotossakin)
lopeta se kittaaminen ja tule heti takaisin...
Vaikka en aloittaja olekaan, niin hän vei sanat suustani...
- M....
...minun! Ei päivää, ei yötä etten muistelisi mennyttä ja edelleen haaveissa että meillä olisi vielä yhteinen tulevaisuus. Jospa soittaisit?
- Sivullinen vierailija
itse soittaisi?
- M....
Sivullinen vierailija kirjoitti:
itse soittaisi?
Hänellä on minun numeroni, mutta minulla ei ole hänen salaista numeroa.
t:M - salainen mutta
M.... kirjoitti:
t:MM.... tiedät miten muuten saat kiinni minut
- lujaa ja kovaa
salainen mutta kirjoitti:
M.... tiedät miten muuten saat kiinni minut
perässä tai soittamalla poliisit ottamaan kiinni. Ehkä banaani kadulla olisi kanssa aika hyvä.
- jolla salainen numero
M.... kirjoitti:
t:Mvaikka etunimen ensimmäisen kirjaimen?
- olikaan sukupuoli
kysyjällä?
- mies !
Voin sanoa samoin kuin alkuperäinen.. M.... kaipaan sinua yhäkin.
- mies !
mies ! kirjoitti:
Voin sanoa samoin kuin alkuperäinen.. M.... kaipaan sinua yhäkin.
olet tietenkin nainen...
- kertoa
mies ! kirjoitti:
olet tietenkin nainen...
tuokin, kun ei voi koskaan tietää kaipaako samaa sukupuolta olevaa vai eri.
- tää yks M....
kertoa kirjoitti:
tuokin, kun ei voi koskaan tietää kaipaako samaa sukupuolta olevaa vai eri.
tahtois tietää miehen etunimen ekan kirjaimen?
- mies!
tää yks M.... kirjoitti:
tahtois tietää miehen etunimen ekan kirjaimen?
Ottaisitko mieheen yhteyttä jos tietäisit kuka hän on? ... syksyn onni olit M....
Mitä jos otat jokatapauksessa ja kokeilet että onko sama mies kyseessä mitä ajattelet ehkäpä.. ;)
- ikävöinnin arvoisia
Aika toivottoman tuntuista tämä, kun ei sanota edes ikävöinnin kohteen sukupuolta, saati jotain, josta tunnistaa. Ehkä jano onkin vain tuohon huumaavaan tunteeseen ja pää pilvissä kulkemiseen, ei niinkään ihmiseen.
Voihan tietysti olla, että puhelimet pirisevät tämänkin ketjun ansiosta ahkerasti enemmän ja vähemmän janoisissa majoissa.
Salaiset numerot ovat inhoittavia, vaan ehkä kaipuu ei olekaan molemminpuolista, jos ei edes numeroa ole antanut... - M....
...ja odotan nyt sinun jatkavan! Otin ensimmäisen askeleen, ota sinä toinen! Laitoin viestin ja vastasit, mitä sen jälkeen?
- yksi...
Tätä ketjua on pakko seurata jo aivan henkilökohtaisistakin syistä. Palan halusta tietää enemmän! Lisää kirjaimia esille! Pakko saada varmuus...ettei...
- mies !
yksi... kirjoitti:
Tätä ketjua on pakko seurata jo aivan henkilökohtaisistakin syistä. Palan halusta tietää enemmän! Lisää kirjaimia esille! Pakko saada varmuus...ettei...
paljon noita m....:a ... tulis vaan yhteydenotto niin kyllä ihmettelisin. Ja miettisin hetken jos toisenkin..
- ???
Kertoisitko milloin teit aloitteet?
- Yks niistä M....:stä
mies ! kirjoitti:
paljon noita m....:a ... tulis vaan yhteydenotto niin kyllä ihmettelisin. Ja miettisin hetken jos toisenkin..
Ei tuu!
- kaipaavista
Yks niistä M....:stä kirjoitti:
Ei tuu!
Sitähän tässä olen pelännytkin :(
- M....
yksi... kirjoitti:
..itse lisää kirjaimia tai vihjeitä!
- ...?
M.... kirjoitti:
..itse lisää kirjaimia tai vihjeitä!
P ?
- sivusta-keskusteluun
...? kirjoitti:
P ?
Kirjain ketä kaipaan on P
Ota yhteyttä.....
toivoo M - toiveissa olet vain
sivusta-keskusteluun kirjoitti:
Kirjain ketä kaipaan on P
Ota yhteyttä.....
toivoo M... mutta en voi vn vielä näillä tuntomerkeillä... M..ja?
- sivusta-keskusteluun
toiveissa olet vain kirjoitti:
... mutta en voi vn vielä näillä tuntomerkeillä... M..ja?
Tunnistusta..... hmmm.
meillä on yhteinen tuttu, joka asuu kauempana kuin me,
hän oli paikalla kun näimme ensimmäisen kerran..
Kerroin joskus sinulle, että olisi pitänyt "valita" toisin....
Sinä kerroit rakastavasi minua.
On ikävä. Laita viestiä, en ole enää varattu....
ikuisesti sinun ! - toivoton olen mä
sivusta-keskusteluun kirjoitti:
Tunnistusta..... hmmm.
meillä on yhteinen tuttu, joka asuu kauempana kuin me,
hän oli paikalla kun näimme ensimmäisen kerran..
Kerroin joskus sinulle, että olisi pitänyt "valita" toisin....
Sinä kerroit rakastavasi minua.
On ikävä. Laita viestiä, en ole enää varattu....
ikuisesti sinun !Niin kävi kuin pelkäsinkin, et ollut hän, jota janosin.
Hyvin epätodennäköistähän täällä olisi kohdatakaan... mutta onhan elämä täynnä uskomattomia sattumia.
Toivotaan, että viestisi osuu oikeisiin silmiin.
- =) nainen
elikkäs miehelle M.... nimiselle sellaiselle
joo kaikille selväks ettei suhteestamme ole muutakuin vanhaa suolaa jäljellä se rakkaus ei kohtaa - Mikait
siis ketä etsit?
- sekaan :)
siis onko täällä joku mies joka kaipaa M**** -naista jonka kanssa ollut joskus syksyn. Mies, jolla salainen numero mutta tämä M**** voisi saada kontaktin muutoinkin :)
Itseasiassa tämä mies on tavallaan järjestänyt sen mahdollisuuden kontaktiin aika yllättävää kautta. Tosin varmaankin ilman sitä tarkoitusperää että olisi yhteydessä M****an :)
T; M****
- vanha suola
on hyvää vaikka janottamaan jää
terveisin ap.(kirjoittaja)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928