Menin sitten ajatuksissani ottamaan huomisen pillerin! Nyt on ollut taukoviikko ja huomenna olisi ollut 8.päivä, jolloin olisi pitänyt ottaa pilleri, mutta otinpa sen jo tänään! Mitä voin tehdä? Aloitanko huomenna liuskan ensi keskiviikon kohdalta vai miten? :S
Otin vahingossa huomisen pillerin
7
435
Vastaukset
- Taukoviikkoa voi lyhentää
Taukoviikkoa voi lyhentää ilman ongelmia päivällä/parilla. Pidentää ei saa koskaan. Tutustu pakkausselosteeseen!
- vielä....
eli kun eilen tiistaina otin vahingossa keskiviikon pillerin, niin otanko tänään keskiviikkona tiistain pillerin:)?
eli muutinko nyt lopullisesti kiertoani niin , että taukoviikko alkaa aina päivää aiemmin kuin mitä tähän asti? - pillerimerkkisi
vielä.... kirjoitti:
eli kun eilen tiistaina otin vahingossa keskiviikon pillerin, niin otanko tänään keskiviikkona tiistain pillerin:)?
eli muutinko nyt lopullisesti kiertoani niin , että taukoviikko alkaa aina päivää aiemmin kuin mitä tähän asti?AINA pitää mainita mitä pillerimerkkiä käyttää kun tulee kyselemään täältä tai mistä tahansa neuvoja. Se voi olla erittäin tärkeä tekijä siinä, miten tulee toimia.
- on..
pillerimerkkisi kirjoitti:
AINA pitää mainita mitä pillerimerkkiä käyttää kun tulee kyselemään täältä tai mistä tahansa neuvoja. Se voi olla erittäin tärkeä tekijä siinä, miten tulee toimia.
Mercilon.
- se ja sama
on.. kirjoitti:
Mercilon.
Mercilon liuskassa kaikki pillerit ovat samanlaisia, niissä on saman verran hormoneja. On siis ihan sama missä järjestyksessä pillerit syöt, kunhan syöt niitä säännöllisesti. Voit ottaa seuraavaksi vaikka sunnuntain pillerin tai perjantain, se on ihan sama minkä otat, kunhan jonkun. Päivämäärät ovat liuskassa vain muistin tukena, voit siitä tarkistaa oletko ottanut pillerin.
Jos siis otit eilen keskiviikon pillerin tiistain sijasta, voit ottaa tänään tiistain pillerin, vaikka on keskiviikko. Sen jälkeen voit jatkaa normaalisti torstaina torstain pillerillä, perjantaina perjantain pillerillä jne. - pilleri tiedä
vielä.... kirjoitti:
eli muutinko nyt lopullisesti kiertoani niin , että taukoviikko alkaa aina päivää aiemmin kuin mitä tähän asti?onko se tiistai-pilleri vai keskiviikko-pilleri. Kysymys kuuluu tässä kohtaa, että jos olet noin tarkka noista päivistä, miten onnistuit sotkemaan hienon systeemisi? Joo, mutta siis pääasia, että otat pillerin.
- olen kyllä
pilleri tiedä kirjoitti:
onko se tiistai-pilleri vai keskiviikko-pilleri. Kysymys kuuluu tässä kohtaa, että jos olet noin tarkka noista päivistä, miten onnistuit sotkemaan hienon systeemisi? Joo, mutta siis pääasia, että otat pillerin.
alusta asti tiennyt ettei pillerit itse tiedä minkä päivän pillereitä ovat...Halusin varmistaa asian, koska en ole kauaa vielä syönyt pillereitä ja nyt ensimmäisen kerran sotkin 'hienon systeemini'. Kiitos kun kerroitte, että taukoviikkoa voi huoletta aikaistaa. Tajusin itsekin jälkeenpäin ettei mitään vahinkoa ollut syntynyt:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117