Valinneet Enkeli Lusiferin Jumalakseen häntä palvellaakseen ja hänelle oman kunniansa antaakseen. Tämä on meille selvä todistus, että Kristuksen kuolema oli ihan turhaa, Onhan itse Lusifer suuressa kunniassa Lusiferin omassa sunnuntai kirkossa. Kyllä Jeesus on tietoinen, että hän on kadottanut kontrollin jo vuodesta 7 Maaliskuuta vuonna 321. Nykyään ei maailmassa löydy muuta, kuin pieni Jäännös jotka pitävät hiljaista liekkiä palamassa. Lusiferin Kristityt ovat tämän maailman ruhtinaan oikeaa kansaa. Herätkää! Nyt jo olisi aika unesta nousta.
Minä vain uteliaana kyselen. Miksi Kristityt
4
98
Vastaukset
- Jeesuksen oma
Ei Jeesus ole lusifer. Jeesus on antanut Pyhän Hengen sinetin lunastuksen päivään saakka.
Kukaan ei voi sitä pois ottaa. Monta vuosikymmentä uskossa olleena, edelleen Pyhä Henki todistaa henkeni kanssa, että olen Jumalan lapsi.
Jos sapatin merkkiin luotta pelastuksen sinettinä, on aika huonoilla jäillä.
Koetlkaa itseänne, oletteko uskossa, kehoittaa Sana. Jos Pyhä Henki ei todista tästä, niin emme koetusta kestä.- benedi= siunattu
lain kuulijat pelastu, vaan lain noudattajille avataan portit!
Tämän takia Jeesus opetti: " Kenelle ovenvartija avaa, hän saa käydä porteista sisälle kaupunkiin"
Kuka on ovenvartijana Oven edessä??
Jumalan käskytpä tietenki! - HYVÄ PAIMEN
benedi= siunattu kirjoitti:
lain kuulijat pelastu, vaan lain noudattajille avataan portit!
Tämän takia Jeesus opetti: " Kenelle ovenvartija avaa, hän saa käydä porteista sisälle kaupunkiin"
Kuka on ovenvartijana Oven edessä??
Jumalan käskytpä tietenki!Joh.1:-1-10
Jae7-9 Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä: mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
MINÄ OLEN OVI: JOS JOKU MINUN KAUTTANI MENEE SISÄLLE, NIIN HÄN PELASTUU, JA HÄN ON KÄYVÄ SISÄLLE JA ULOS JA LÖYTÄVÄ LAITUMEN.
Meillä on Jeesuksen veren kautta pääsy kaikkein pyhimpään, jonka tien Hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi.
Jos laki olisi taivaan portilla vastassa, niin tuskinpa sisälle pääsisin, koska en ole pystynyt sitä täyttämään.
Minua ainakin on Jeesus vastassa, koska Hän on välimies ihmisen ja Jumalan välillä. Ne säädökset, jotka olivat meidän tiellämme ja meitä vastaan, ne Hän otti ja naulitsi ristiin.
Ja koska me olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta. - ja iso Aamen
HYVÄ PAIMEN kirjoitti:
Joh.1:-1-10
Jae7-9 Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä: mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
MINÄ OLEN OVI: JOS JOKU MINUN KAUTTANI MENEE SISÄLLE, NIIN HÄN PELASTUU, JA HÄN ON KÄYVÄ SISÄLLE JA ULOS JA LÖYTÄVÄ LAITUMEN.
Meillä on Jeesuksen veren kautta pääsy kaikkein pyhimpään, jonka tien Hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi.
Jos laki olisi taivaan portilla vastassa, niin tuskinpa sisälle pääsisin, koska en ole pystynyt sitä täyttämään.
Minua ainakin on Jeesus vastassa, koska Hän on välimies ihmisen ja Jumalan välillä. Ne säädökset, jotka olivat meidän tiellämme ja meitä vastaan, ne Hän otti ja naulitsi ristiin.
Ja koska me olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta.näin olen minäkin pelastuksen ymmärtänyt. Kaikki mikä menee Jeesuksen Kristuksen lunastustyön ohi, on harhaa. Jeesus täytti lain, kukaan muu ei siihen pystynyt. Jos kerta Jeesus on lain täyttymys, niin minkä ihmeen takia meidän vajavaisten ja syntisten ihmisten pitäisi pystyä myös täyttämään laki? Eihän Jumala tyhmä ole, Hänelle riitti oman Poikansa täydellinen sovitus ristillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706