Mun mielestä paras lahja mitä vanhemmat voivat lapselleen antaa on vaalea iho. Ikävä tosiasia, mutta kun asia on näin. Tummaihoinen voi joutua rasistien uhriksi. Kukapa haluaisi lastaan pilkattavan läpi elämän?
En mitenkään puolusta rasismia ja rasisteja, vaan haluan muistuttaa teitä tästä tosiasiasta.
Lapsen oikeus elää ilman rasismin vaaraa
15
586
Vastaukset
- ..........
lapselle on opettaa lapsi hyväksymään toisen ihmisen erilaisuus. Suomalainen ei hyväksy edes toista suomalaista joka on erilainen kuin hän itse. Itsekeskeisyys kukoistaa sivistys-Suomessa. Lisäisin tuohon lahjalistaan myös ohjaamisen raittiisiin elämäntapoihin.
- punanaama
Tavoite on että kodista ulos astuessa ei tarvitsisi muistaa minkä värinen on. Kuten ei enemmistön valkoisena tai tummaihoisena maassa jossa ei juuri muun näköisiä ole. Tähän ihonväriin ei tulisi reagoida, sehän on fakta jka ei vaikuta mitenkään mihinkään oleelliseen.
Kiusaaminen loppuu kun värit ovat kaikki koettu normaaleiksi. - paremmin..
ei voisi sanoa! Käsittämätöntä, että "sivistyneiden" aikuisten keskuudesta löytyy ap:n kaltaisia idiootteja! Värjäisiköhän ap lapsensa hiuksetkin vaaleiksi jos hiukset onkin luonnollisesti punaiset tai tummat?! Värilliset piilolinssitkin pitäisi varmaan hankkia ruskeasilmäiselle... Sairasta!
- vituttaa23654
Mua vituttaa se että suomalaisia tai valkosia syytetään rasisteiksi. mutta tummaihoisten valta-alueilla on mustia rasisteja ja täällä suomessa jopa. Vois jokainen asua omassa maassaan niin ei tulis näitä ongelmia
- kun meitä
löytyy aika paljon meitä suomalaisia jotka EMME halua asua Suomessa, vaan olemme onnellisia muualla? Pakotettaisiinko meidätkin takaisin sinne? Ei kiitos!
- .,.,.,.,.
kun meitä kirjoitti:
löytyy aika paljon meitä suomalaisia jotka EMME halua asua Suomessa, vaan olemme onnellisia muualla? Pakotettaisiinko meidätkin takaisin sinne? Ei kiitos!
asua missä vinkuintiassa huvittaa ja toivottavasti pysyttekin siellä-
- tosiaan!
kun meitä kirjoitti:
Aika karmea ajatus jos olisi pakko asua vain Suomessa!!
- minä nyt
.,.,.,.,. kirjoitti:
asua missä vinkuintiassa huvittaa ja toivottavasti pysyttekin siellä-
teenkin; asun maassa missä viihdyn, enkä kaipaa Suomesta muuta kuin muutamia ystäviä.
Kommentoin vain tuota että jokaisen pitäisi asua maassa missä on sattunut syntymään. Vai koskiko tämä vain muita mutta ei suomalaisia??? (Toisaalta inhimillistä että kuitenkin Suomesta pääsisi pois...) - .................
vapaaliikkuvuus.fi
- pohjois africalainen
ja ei kristinin ja juutalisten uskonoissa suvaitsetaan semmosesta sairasta eres ajtellu tapoja, voi jumala auta mimmusia sairasta ajatuksia jotku suomaliasella oo, .
mimmunen perveeri , sairas, hullu, natsin naama tekisi mikään paha viattomalle, puolustus kyvyttömille lapsille? tahtoisin tiä, et ma voisin kyllä paikan päälle jooko mut saan olla tappetuksis tai päin västöin,ja jos sattu olemaan et kuolisin niin kolme velje riehumassa europassa mulla oo, ja kosto elää ikuisesti..
saatana palvelijat.- kameleonttti
Itse mietin tilannetta jossa valkoinen mies on ottanut vaimokseen tummaihoisen naisen, jota aidosti rakastaa.
Sanoisiko tämä mies muka vaimolleen: lapsia ei sitten tehdä koska he joutuisivat kokemaan rasismia??
Mies sanoisi tietysti: tehdään lapsi, olet niin ihana että haluan nähdä sinut myös lapsissani, asaitsemme lisääntyä.
Urheilupiireissä ainakin rasismi on saatu aika vähiin. Juoppopiireissä sitä näkyy vielä esiintyvän enemmän. - densopeelo
kameleonttti kirjoitti:
Itse mietin tilannetta jossa valkoinen mies on ottanut vaimokseen tummaihoisen naisen, jota aidosti rakastaa.
Sanoisiko tämä mies muka vaimolleen: lapsia ei sitten tehdä koska he joutuisivat kokemaan rasismia??
Mies sanoisi tietysti: tehdään lapsi, olet niin ihana että haluan nähdä sinut myös lapsissani, asaitsemme lisääntyä.
Urheilupiireissä ainakin rasismi on saatu aika vähiin. Juoppopiireissä sitä näkyy vielä esiintyvän enemmän.Kohdistavat rasisminsa tietysti valkoisiin eurooppalaisiin, vaikka heidän järjestetty yhteiskuntansa heille loistavasti näyttää kelpaavankin.
Muistakaa että sossuraha on virallinen koraanissakin mainittu almusysteemi, olkaa siis kiitollisia kädelle joka teitä ruokkii.. - kosov
densopeelo kirjoitti:
Kohdistavat rasisminsa tietysti valkoisiin eurooppalaisiin, vaikka heidän järjestetty yhteiskuntansa heille loistavasti näyttää kelpaavankin.
Muistakaa että sossuraha on virallinen koraanissakin mainittu almusysteemi, olkaa siis kiitollisia kädelle joka teitä ruokkii..aina kuin jotkut suomalaiset ava suunsä vain mätä. ja paska ilmestyy siitä. ei ihmee kuin oo täynä vain paskasta,.
- bye bye
kosov kirjoitti:
aina kuin jotkut suomalaiset ava suunsä vain mätä. ja paska ilmestyy siitä. ei ihmee kuin oo täynä vain paskasta,.
Ootko katellu, milloin lähtee lentoja takaisin Kosovoon?
- täysin oikeassa
Parasta mitä lapselle voi tapahtua on se että syntyy vaaleaihoisena. Kuka saatana haluaa syntyä paskan väriseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931