Mitäs mieltä olette siitä, että voiko montaa miestä treffailla samaan aikaan? Jos kenenkään kanssa ei ole kuitenkaan sovittu mistään vakavammasta niin onko se ihan hyväksyttävää mielestänne?
Olen tutustunut kolmeen mielenkiintoiseen mieheen ja en tiedä ketä heistä tapailisin... Haluaisin tavata siis kaikki.
Monta miestä
8
1607
Vastaukset
- ei minulle
Tuo on ehkä tulevaisuutta mutta tämän päivän ihmisille se saattaapi olla liikaa.
Minä en ainakaan näin keski-ikäisenä miehenä ole enää valmis "taistelemaan" naisesta vaan naisenkin pitää tietää mitä tahtoo.Ja kun olen yhden naisen mies niin minusta se on vain kahden välinen asia.
Tuolla tulevaisuudella tarkoitin sitä että nyt vain harvoilla naisilla useampi mies.Yksi sänkyhommiin, yhden kanssa asuu ja edustukseen,yhden kanssa matkustelee jne. - kokemusta--
Alkuaikoina kun etsin seuraa treffi-palstalta, olin useampaan mielenkiintoiseen mieheen yhteydessä. Kirjoittelin ja sovin tapaamisia, tapasin ne jotka kiinnosti. Kauan kuitenkaan ei voi harrastaa sellaista, tekee vain hallaa itselleen sekä muille. Tunteet ovat sitten sekasin, ei tiedä kenestä tykkää ja kenestä vähemmän. Nykyisin yhteydessä vain yhteen.
- ja siihen keskityn
Näin myös täällä. Keskityn nykyään vaan enempi yhteen mieheen kerrallaan ja katson johtaako mihinkään. Kyllä jo ensitreffeillä huomaa mihin suuntaan ollaan menossa ja jos ei nappaa, sitten uutta etsimään.
- opettanut
Vapaa ihminen voi tietysti tapailla kuinka montaa haluaa samaan aikaan, mutta vaaranahan on, että asian selvitessä treffikumppaneille voi seurauksena olla uskottavuuden menetys; vastapuolelta ei enää löydykään luottamusta, vaikka olisit lopulta kuinka tosissasi. Tämänkin on tietysti kirjoittanut keski-ikäinen kalkkis(-mies), nuoret voivat olla avarakatseisempia (tai varmempia itsestään). Minä herkästi lopetan, ennen kuin näpit palaa.
- viiskymppinen''
Siis etkä ole vielä tavannut heistä ketään?
Itse kirjoittelen nyt viiden miehen kanssa, yhden heistä olen livenä tavannut ja meillä synkkasi oikein hyvin. Kirjoittelemme päivittäin edelleen ja tutustumme toisiimme lisää. Kun emme kuitenkaan ole sopineet seurustelevamme, emme ole edes pussanneet emmekä halanneet emmekä sopineet toisia treffejä, oletan että olemme vapaita kirjottelemaan toistenkin kanssa.
Huomenna minulla on yhden kanssa treffit ja ilmeisesti lauantaina yhden kanssa, hän haluaisi tavata mutten ole vielä luvannut mutta todennäköisesti tavataan. Sehän voi olla että molemmat jää siihen, joko minä en miellytä heitä tai he eivät minua.
Yhden kanssa oli jo treffit sovittu mutta sairastuin, ne meni mönkään. Nyt pitäisi hänetkin tavata.
Yksi asuu niin kaukana, että voi olla ettemme tapaa ollenkaan, ettenkin jos joku näistä natsaa. - tehdä mitä
huvittaa mutta treffikumppanit ei tuota välttämättä sulata.
Miehetkään eivät tykkää mistään kilpailuasetelmasta silloin kun oikeat tunteet on pelissä. Ne miehet sanovat todennäköisesti ensimmäisenä että "kiitos ei" ettei tarvitse yrittää kamppailla sun huomiostasi.- viiskymppinen''
Tässä vaiheessa ei vielä tunteet olekaan pelissä. Sovin tapaamisen aina parin viestin jälkeen kun vielä kummallakaan ei ole mitään odotuksia.
Se on selvä, jos sovitaan että tavataan uudelleen ja synkkaa mukavasti niin muut jää. Mutta yhtäkään en ole tavannut vielä kahdesti emmekä ole sopineet mistään jatkosta.
Tänään mulla on kahdet treffit sellaisten kanssa, joita en ole nähnyt aikaisemmin ollenkaan. Enhän toki minä sitä yksin päätä jatkuuko juttu, voi olla ettei minua halua nähdä kumpikaan enää ekan kerran jälkeen, siksi tuo "kilpailuasetelma" tuntuu vähän vieraalta ajatukselta.
- tehtävä
Itsekin pohdin samaa asiaa, kun mulla oli profiili suomi24:ssa. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että tapailen vain yhtä. Jos suhteesta tapailemaani mieheen tulisi jotain vakavampaa ja olisin alkuun tapaillut myös muita miehiä, niin asia vaivaisi minua varmasti ja kertoisin asian. Enkä haluaisi vaarantaa orastavaa suhdetta tuollaisella asialla, varsinkin kun voin siihen itse käytökselläni vaikuttaa. Sinällään et ole sitoutunut kehenkään vielä, joten asia täytyy pohtia siten, mikä on itselle sopivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774