Onko Münchenissä ketään muuta aupparia kuin minä? Olis kiva saada vapaailloille ja viikonlopuille seuraa, oon vasta viime viikolla tullu ja muukin, kuin perheen seura, olis kiva ;D
Münchenin aupparit!
10
817
Vastaukset
- hdjdf
www.suomalaiset.de siellä on oma foorumi Münchenistä ja muistaakseni suomalaisilla on siellä jossain baarissa stammtisch kerran kuussa.
- aupairiksi.
Mää on toukokuun puolessa välissä melko varmasti tulossa sinne. En oo lopullista päätöstä ihan vielä tehny mutta näillä näkymin melko varmasti tulossa ollaan:)Sulle voi varmaan mailata tuohon osoitteeseen?
- minä taas
Ei ku eipä sulla ollukkaan siinä sähköpostiosoitetta, olit vaan rekisteröitynyt. Mutta ois kiva olla yhteyksissä sun kanssa, voit mailata mulle osoitteeseen [email protected] jos haluat:)
- kjfnvl
Jos oot facebookissa niin siel on ryhma nimeltaan Munich Au pairs. Suosittelen. Kannattaa myos kayda tsekkaa toytowngermany.com (sivu enkuksi) Ite en ole koskaan kaynyt tuol suomikantiksessa (siis se on se suomalaiset.de juttu) siel kay vissiin vahan vanhempaa porukkaa.
- iina08
itekki oon tulossa sinne lähelle ens
kesäkuun alussa :)- maddelie
Oisko sulla mailia tai msn, niin vois jutella? :)
- _jaer_
Hei,
Olen lähdössä muchenin lähettyville itse au pairiksi elokuussa. Koitan löytää kavereita joko munchenistä/asburgista.- täällä...
Moikka,
Oon täällä Ulmin lähellä aupparina ollu nyt vähän päälle viikon. Host-äidin äiti asuu Augsburgissa, joten siellä tulee luultavasti käytyä melko useesti. - _jaer_
täällä... kirjoitti:
Moikka,
Oon täällä Ulmin lähellä aupparina ollu nyt vähän päälle viikon. Host-äidin äiti asuu Augsburgissa, joten siellä tulee luultavasti käytyä melko useesti.Moi,
Oon itse lentämässä heinäkuussa muncheniin au pairiksi. Asun pienemmässä kaupungissa lähellä muncheniä.
Liikun paljon sekä aspurgissa että munchenissä. Olisi mukava saada kavereita ja jakaa yhdessä kokemuksia.
Mulle voit ja muutkin laittaa sähköpostia [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938