mikä tahansa työ jos työnantaja uhkaa laittaa kortistoon jos en ota vastaan sellaista työtä joka ei vastaa koulutusta tai ole muuten mulle sopiva ammatti ollenkaan? Omassa työyksikössäni työt ovat vähentyneet ja potkut on tulossa jos en ota vastaan työtä jossa työyksikkö on täynnä katkeria, vihaisia, väsyneitä ja onnettomia työntekijöitä.
Pitääkö ottaa vastaan...
2
157
Vastaukset
- Ottaa...
Pakko ottaa vastaan tarjolla oleva työ tai työkkäri muistaa sinua karenssilla.
Esittämäsi syyt eivät kelpaa työkkärille.- Osa-aikatyötön
Jos työnantasi ei irtisano sinua, vaan tarjoaa koulutusta vastaamatonta työtä - sinä joudut irtisanomaan itse itsesi - jos työ ei siis kelpaa. Saat palkinnoksi kolmen kuukauden karenssin ja pääset työvoimatoimiston asiakkaaksi. Oma mielipiteeni on se, että kannattaa roikkua työpaikalla niin pitkään kuin suinkin. Haet samaan aikaan parempaa työpaikkaa - voit kuitenkin olla työvoimatoimston kirjoissa työllisenä työnhakijana. Sieltäkin saattavat lähettää työhönosoituksiaan. Tai sitten ei, mutta vapaaehtoisesti ei kannata työttömäksi ryhtyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862