Olen n. 20v mies. Suunilleen samanikäinen tyttöystäväni jätti mut yli vuoden seurustelun jälkeen, kun kuulemma alkoi seurustelu ahdistaa ja halusi olla vapaampi.. Siinä sitten itkin perään, monta kuukautta ja aina tuli kieltävää ja kylmää vastausta.
Sitten kun vihdoinkin tajusin lopettaa, löysin uuden kivan tytön, jonka kanssa kerkesin tapailla noin 2 viikkoa ja kaikki näytti menevän hyvin. Sitten tämä mun exä sanoi, että olis kiva tavata pitkäst aikaa, no aattelin, että mikäs siinä. No hän sitten oli ihan itku silmässä ja sanoi että on ollu ikävä mua ja haluais takaisin.
Piti tulla taas sekottaa mun pää. Vanhat tunteet nous mullaki pintaa ja nyt en tiiä mitä tekisin. Kerroin asiasta tälle uudelle tytölle, aika raskaasti otti, mutta sanoi ymmärtävänsä. En kuitenkaa voi antaa kenenkää nyt odottaa minua. ÄÄ miten tällee voi käydä just ku kaikki oli taas alkamas selviytyy?
sekavaa
5
716
Vastaukset
- ...
Vaikuttaisi siltä, että exäsi ei halua että sinulla olisi ketään. Kun hän huomasi ettei voi periaatteessa enää saada sinua, hän haluaakin sinut takaisin. Lapsellista. Sinuna jättäisin exän omaan oloihin ja jatkaisin seurustelua nykyisen kanssa. Epäilen kuitenkin, että exäsi tulisi jättämään sinut jossain vaiheessa uudelleen kun arki astuu kuvioihin.
- mieltä..
Olen samaa mieltä kuin tuo edellinen kirjoittaja. Exääsi vaivaa se, että olet löytänyt uuden ja hän haluaa vain sinut erilleen tästä uudesta tytöstä. Luultavasti jos otat hänet takaisin hän jättää sinut hetken päästä. Oman poikaystäväni exä yritti saada moneen otteeseen häntä takaisin kun hän alkoi seurustelemaan minun kanssani. Ja tämä exä oli vielä varattu! Ei vaan halunnut että minä saisin hänen entistä miestään :D
Unohda vanhat ja keskity uuteen suhteseen. - ei kestä....
Tee niinkuin sydän sanoo. Olet niin nuori ettei nämä suhteet kuitenkaan vielä kestä. SYdänsurut kuuluu nuoruuteen. Sitten vähän vanhempana tulee oikeita vakavia murheita eteen, jolloin vain unelmoi että suurin ongelma ois "Oonko tuon kaa, vai tuon kaa". Nauti naisista!
- ...........................
No tuo nyt on tuollaista tyypillistä exien toimintaa, valitettavasti. Ja vielä useimmiten tyypillistä naispuolisille entisille.
Hänestä oli mukavaa, kun vonkasit ja itkit perään, se pönkittää kummasti egoa ja olithan sinä myös sopiva hätävara, jos joskus tulee tarvetta. Mutta nyt kun hän huomasi, että sinä olet päässyt elämässä eteenpäin ja löytänyt muita mielenkiinnon kohteita, tulikin hätä käteen - ei olekaan enää ketään ketä pompottaa. Nimittäin jos hän sinusta oikeasti välittäisi ja haluaisi takaisin, hän olisi sen jo aikaisemmin kertonut, ei vasta siinä vaiheessa, kun sinä olet löytänyt jo uuden.
Entisen mieheni entinen avokki teki aivan samaa. Ensin jätti toisen miehen takia ja hehkutti onneaan, mutta siinä vaiheessa kun minä tulin kuvioihin mukaan alkoikin yllättäen se ikävän itkeminen ja ininä, että hän haluaisi yrittää uudelleen, koska rakastaa niiiiiiiiiiin kovasti vieläkin.
Erona tosin se, että tuo minun mieheni ei tenhyt yhtä typerästi kuin sinä eli lähtenyt mukaan exän pompotteluihin. Vaan antoi tämän olla omassa arvossaan, itsehän oli halunnut erota ja jos takaisin olisi ollut halua, se olisi pitänyt ottaa puheeksi aikaisemmin.
Sinuna olisin kyllä jatkanut sen uuden kanssa, entiselläsi näyttää olevan melko kyseenalaiset motiivit "haluta sinut takaisin."- seoikea09
Juuri näin se menee...
Itselläni aivan samanlainen kokemus. Mieheni exä oli pettänyt,jättänyt,käyttäytynyt törkeästi..ja kun minä ilmestyin mieheni kuvioihin, tarkemmin ottaen exä näki meidät kauppakeskuksessa rakastuneina....niin johan alkoi mieheni pommitus. Soitteli ja tekstaili, pyysi kahville, ruikutti, katui tekemisiään.....
Onneksi mieheni myös oli sen verran suoraselkäinen, että laittoi pisteen heti näille tökeröille yrityksille. Ilmoitti heti eksälleen, että vakava suhde menossa, lopeta soittelu!
Tee sinäkin niin, ole mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938