Ketä on porukan mielestä Suomen paras nenäleikkaaja? Löytyykö kolmikosta Lehtonen, Nordström, Pakkanen? Onko totta, että Lehtonen leikkaa liian vähän tai varovaisesti?
Muutenkin olisi kiva kuulla kommentteja niiltä, jotka ovat käyneet operaatiossa jossa leikataan myös luuta.
Nenäleikkaukseen keväällä
3
484
Vastaukset
- B_eagle_
Itse olisin myös kiinnostunut tietämään kenelle kannattaa mennä ja vaihteeko hinnat paljon eri paikkojen välillä. Ketä suosittelette ja mikä paikka kannattaa kiertää kaukaa. Leikkaako sama henkilö toisessa paikassa halvemmalla kuin toisessa jne.
- konkkis
hinta on paikan mukaan.samat kirurgit leikkaa monissa paikoissa ympäri suomen.itse menossa tatu tarkalle
- Nenäleikkaukseen?
konkkis kirjoitti:
hinta on paikan mukaan.samat kirurgit leikkaa monissa paikoissa ympäri suomen.itse menossa tatu tarkalle
ja Hannu Lehtosella nenänpäätä leikkauttamassa helmikuun lopulla. Leikkauksesta nyt neljä viikkoa ja olen oikein tyytyväinen tämän hetkiseen tulokseen. Häiritsevät kohdat korjattu, mutta nenä silti oman näköinen. Mielestäni muutos oli sopivan hienovarainen. Voin suositella lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770