KENEN KISSA KULKEE KOKOAJAN IRTI HEPOLAHESSA KUN SE KUSEKSII JA PASKOO MEIJÄN PIHALLA.. EN HALUA VALITTAA VALITTAMISENILOSTA JA ENSIMMÄISTÄ KERTAA TEENKIN NÄIN ETTÄ KIRJOITAN JOLLEKIN PALSTALLE.. MUTTA KUN SE KISSA/KISSAT TEKEE TARPEENSA MEIDÄN TERASILLE EI OLE MUKAVA OLLENKAAN!!! EN JAKS ENÄÄN KAUAN KATSELLA JOS KISSA EI PYSY KOHTA POISSA MEIDÄN TONTILTA LAITAN SEN KYLMÄKSI :)
JONKUN KISSA HEPOLASSA
28
1300
Vastaukset
- Tapa se
Tapa se tai ilmota jos et kehtaa niin mie tulen tappamaan sen.
- lainsuojaton ioo
minä ainakin päästäsin sen maanpäällisestä helvetistä ;)) nirri pois sillä siisti.
- vaan se.
Juu! Ei muuta ku kylmäks vaan.Ei se kissa opi.Eikä omistajat.Oikeesti kylmäks vaan.
- Kemiläinen
kisan voisit tappaa? Juoksu, hiihto vai?
Opettele kirjoittamaan ennenkö uhoat tappamisella. Vai onkin koulu tainnut jäädä vähälle? Olet opetellut kisoja tappamaan sillävälin, kun muut on opiskelleet:D - hohhoijaadd
Kemiläinen kirjoitti:
kisan voisit tappaa? Juoksu, hiihto vai?
Opettele kirjoittamaan ennenkö uhoat tappamisella. Vai onkin koulu tainnut jäädä vähälle? Olet opetellut kisoja tappamaan sillävälin, kun muut on opiskelleet:DYmmärsitkö saatanan apina kuitenkin asianyhteyden?
- Anonyymi
hohhoijaadd kirjoitti:
Ymmärsitkö saatanan apina kuitenkin asianyhteyden?
En, en ymmärtänyt. Mitä tarkoitat, kerro tarkemmin?
- HUUDA
Tosi ikävää tollanen. Tietääkseni on olemassa jotain kissankarkotetta olemassa. Vai onko?
- jdnryfnsn
nikkeli, lyijy, rotanmyrkky kyllä niitä löytyy...
- on kiva kissa
Hepolan rivitaloja kiertää useita kivoja kissoja, ja ne tulevat joskus meille sisälle asti. Oikein kiva juttu.
Kyllä maailma mennyt ahtaaksi paikaksi jos ei muutamaa irtokissaa tai koiraa siedä. Ennen niitä oli enemmän. Silloin ihmisilläkin oli vielä suhteellisuudentajua. - hupaisaa
nyt täytyy uutisoida oikein MTV3 uutisissa näin iso juttu, niin saat neuvoja ympäri Suomen tosi vakava juttu, meilläkin käy Hepolan juopot kuseskimassa portin pielet, meinasin ottaa kuvan ja laittaa lehteen kuvan, jos joku tuntee, mulla on mennyt monta päivää pilalle, kun mulla ei ole enään muuta tekemistä, kuin seurata ketä meidän pihalla käy kuseskelemassa, taidan ostaa valvontakameran.
- Anonyymi
Meillä tyhjensivät jauhesammutimen postiluukusta sisälle. Pitäskö tappaaa. Tuskin on kissa. Tehoaisko myrkky vai nyrkki
- pihat ja portaat
Jokaisella on oikeus suojata omat piha-alueensa, minäkäään en halua että kulkukissat alkaa sotkemaan nurkkajuuriani ja hiekkalaatikoitani. Konstit on monet; Koimyrkkyä, pippuria, kahvinporoja, hiiribaari(hiirille tarkoitettuja kauraryynejä),
Lainauksia: "Eläinsuolelulaki sanoo näin; Vapaana kulkevan kissan omistaja rikkoo eläinsuojelulakia laiminlyömällä eläimensä oikeuden turvalliseen pitopaikkaan koska ilman valvontaa kulkeva kissa on HEITTEILLÄ!!! Tämä poliisilehdessä 3/2007 "
"Kissan voi karkottaa mm. seuraavin keinoin: Laita kasvimaahasi sipulin paloja, valkopippuria, sitruunan kuoria tms. Jos kissa vain tulee edelleen, niin pieni suihkaus sumutepullolla vettä niskaan, niin eiköhän pysy poissa. Tuo kastelu ei sitten tarkoita kissan uittamista...",
"..kerron tästä hyväksi havaitusta kahviporoehkäisystä eli käytettyjä suodatinpusseja kahvinporoineen kasvimaan ympärille, niin naapurin kisu saa olla rauhassa ja sinun kasvimaasikin."
"Minä olen huomannut omien kissojeni kohdalla,että kukkapenkit saavat olla rauhassa pissimiseltä ja kakkimiselta kun panen appelsiinin-mandariinin -sitruunan tm. sitrushedelmän kuoria multaan. Kahvinporot ovat myös erittäin hyvä konsti. Voit hieroa tuuletustelineen,portaiden osia appelsiinin kuorella ja johan kissa tykkää huonoa.
"Jos näet,että kissa tulee tontillesi niin pidä varalla vesisuihkepulloa ja sumuta siitä sitruunamehua(erittäin laimeaa) niin jopa oppi olemaan tulematta teille."
"Heitteillä oleva eläin tarkoittaa joko koditonta lemmikkieläintä tai sellaista lemmikkieläintä, joka on omistajansa tai haltijansa kotipiirin rajojen ulkopuolella, eikä kenenkään muun omistajan tai haltijan hallinnassa tai suorassa valvonnassa"
"Kokeilin kahviporoja eilen illalla ja hyvin tehosivat. Ripottelin niitä vanaksi penkin reunoille ja päästin kissat ulos. Kovasti olivat menoillaan vakiopaikkaan tarpeilleen, mutta haju otti sen verran nenään, että jättivät penkit rauhaan ja menivät kasvimaalle"
Ja vielä eräällä palstalla ollut vinkki ; nitrot. Polttoöljystä ei myöskään kissat tykkää.- mersu mies
ammu pissaavaa kissaa pienoiskiväärillä vatsan kohdalta läpi.ei kuole heti,juoksee kotiin kuolemaan.et joudu hautaan sitä.se on lainsuojaton.
- ennen kuin valitat
mersu mies kirjoitti:
ammu pissaavaa kissaa pienoiskiväärillä vatsan kohdalta läpi.ei kuole heti,juoksee kotiin kuolemaan.et joudu hautaan sitä.se on lainsuojaton.
kissa ei ole lainsuojaton, kannattaa elää tätä päivää asioiden tiedossa, ei eletä viime vuosisataa,
ota selvää - ...
mersu mies kirjoitti:
On Kemin pienin kikkeli ja älykkyystaso. Hyi helvetti.
- munaton raukka
mersu mies kirjoitti:
paska! Sinun kaltaisilla ei tee yhtään mitään! Suksi kuuseen luuseri!
- ois hyvä tietää
Voisitko ystävällisesti kertoa missä kadulla tällaista tapahtuu,niin kissan omistajakin tehdä jotain.Kun ei voi tietää missä kukin kissa liikkuu kun ei ne kerro kenen terassille ne on käyny kusella.
- kissankarkotetta
ja ruutaa sitä sen kissan naamalle niin ei tule toista kertaa enään sinun rappusille kuseksimaan, on meinaan sen verran hyvää ainetta että kissa ei halua tulla haistelemaan sitä enää toiste, nimeä en nyt muista mutta on sellainen parin desin valkoinen pumppupullo.
- kotimies 2
Minunkin tontilla kulkee joku irtokissa Hepolahdessa ja kyttää ja pyytää pikkulintuja laudalta. Monet linnun siiventyngät siihen on talven aikana ilmestynyt. Siis minkälaisella loukulla sitä vois pyydystää, voisin kyllä ketunraudat laittaa, mutta voihan siihen mennä koirakin, mutteihän ne koiratkaaan saa olla irrallaan. Voisihan siihen loukkuun suoraan sen mirrin kaasuttaa, onko tietoa pyydystämisvälineistä?
- ertyd
Aivan sama kuin alkaisit muslimeja tappamaan.Ei kissat eikä muslimit tappamalla lopu.Ainakaan yhden ihmisen toimesta.Mutta jos on tappamisvietti niin voimakas niin kai se on sitten kohdistettava kissaan tai johonki mitä muutkin kaitaisesi vihaavat.
- Inhoaja!!!
Ei mitää loukkoja.Tai jos joku ni laita normi minkkiloukku.Ite oon joskus vaan vetäny jääpallomailalla niskaan.
- Tarpeeksi kyllä
Inhoaja!!! kirjoitti:
Ei mitää loukkoja.Tai jos joku ni laita normi minkkiloukku.Ite oon joskus vaan vetäny jääpallomailalla niskaan.
olen saanut myös tarpeekseni tästä kissan kusen hajusta..On se kiva aamulla lähteä töihin kun portailla tulee kissan kusen haju vastaan..Kerran sain sen itse teossa kiinni ku työnsi paskaansa mun talon nurkalle ja sain häädettyä sen pois mut nyt alkaa olla viimeisiä hetkiä mitä jaksan tätä hajua joten alkaa ne kissat katoamaan tepontien/seponkadun alueelta varmasti(ei tule ainakaan enää mun tontille) jos tietäisin kenen kissa on kyseessä niin veisin oman koirani paskalle ja kuselle kyseisen kissan omistajan pihalle....kissat kiinni kuten koiratkin
- mietippä vähän!
Jos siihen kissaan kosket syyllistyt eläinsuojelurikokseen josta muuten joudut korvaushommiin! ei ole kissan vika että teijän pihalla sattuu nyt oleen ne parhaat metsästyspaikat. Laissa lukee paikat missä kissoja ei saa olla, mutta eihä kissa niitä tajua lukea! siksi onkin omistajan tehtävä pitää kissat kiinni! OMISTAJAN VIKA!EI LEMMIKIN! ilmoita eläinsuojeluun nii tulevat loukuttamaan sen, sillä siitä pääset! ja unohda tuollaiset aikeet, uskon että olet aikuinen ihminen joten TOIMI AIKUISEN TAVOIN!
- Anonyymi
Voi että näitä vastuuttomia kissanomistajia. Ei oo kissan vika vaan omistajan.
Taas on sama juttu alkanut täälläkin. Kissat kulkee pihalla kakalla ja mettästää linnut jotka aloittaneet pesinnän maassa.
Eikö omistaja raski ostaa kissanhiekkaa ?? Luulen että kyse laiskuudesta. Ei näy lenkkeilevän eikä muutenkaan pihatyöt maistu? Vois ajatella muitakin kuin itteään? Anonyymi kirjoitti:
Voi että näitä vastuuttomia kissanomistajia. Ei oo kissan vika vaan omistajan.
Taas on sama juttu alkanut täälläkin. Kissat kulkee pihalla kakalla ja mettästää linnut jotka aloittaneet pesinnän maassa.
Eikö omistaja raski ostaa kissanhiekkaa ?? Luulen että kyse laiskuudesta. Ei näy lenkkeilevän eikä muutenkaan pihatyöt maistu? Vois ajatella muitakin kuin itteään?Kaivelit sitten 11 vuotta vanhan jutun tähän.
- Anonyymi
KISSA KEMINMAASSA kulkee irti ja paskoo pihaan. Omistaja ota itteäs niskasta kiinni ja ryhdistäydy. Osta kissanhiekkaa! Nyt kun ei kukkaan pääse ulkomaillekkaan lomalle niin varmana varaa on!!!
- Anonyymi
Olen saanut useita kissoja hepolasta pihallani.tulevat kuseen lasteni hiekkalaatikolle.mulla on "kuiskaaja"pienarin piipun päässä.siististi ikkunasta nirri mirriltä.laitan muovipussiin ja töihin lähtiessäni pudotan rivitalojen roskiin.silence is golden.
- Anonyymi
Kukas ne hiiret pyydystää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797