vastenmielistä? Mies kyllä kelpaa sänkyyn lapsentekomielessä ja sitten kun on mukula saatettu alulle niin mies ei enää kiinnostakaan, ainakaan seksi mielessä, raha ja kotiapu tietysti kelpaa.
Jos mieheltä puuttuu seki ja toisen ihmisen läheisyys ja hellyys ja kotona odotetaan pelkkää suoritusta niin ompa kumma, että haetaan lämpöä muualta.
Ykköset, ei toinen nainen aina tarjoa vain pelkkää seksiä. Suhteeseen voi kuulua myös paljon muuta yhteistä tekmistä, läheisyyttää ja kuuntelijaa.
miksi seksi
7
696
Vastaukset
- lady69
Just niin!! Oikein hyvä aloitus nyt tässä! Sitä minäkin olen ihmetellyt miten paljon on näitä ukkomiehiä jotka ovat hellyyttä ja seksiä vailla! Vaikka täällä kovasti muuta halutaan väittää, on se todella monessa tapauksessa syy pettämiseen eli oman puolison kylmyys kotona ja seksin vähyys tai jopa ettei sitä ole enää lainkaan! Ihan oikeutettua on ihmetellä mikä siinä on niin kamalan vaikeaa ja vastenmielistä?!
- .......
Mikä siinä äidiksi tulleessa vaimossa ja mukulassa on niin vastenmielistä, että pitää hakea jotain muuta? Miksi niin moni mies kuvittelee, että lapsen jälkeen kaikki jatkuisi aivan entisellään? Perheellisyys tuo muutoksia, ja niihin pitää sopeutua. Ei seksi normaalissa suhteessa lopu raskauteen, mutta kyllä siinä kohtaa molempien pitää tehdä myönnytyksiä.
- Häntä_Heikki
minulle ei ole seksi se juttu. Siihen liittyy se, että saako ensinnäkin toisen iskettyä eli testaa omaa viehätysvoimaansa. Toiseksi on se uuden kokeminen eli miltä toinen tuntuu verrattuna "omaan". Onko seksi erilaista jne jne. Lisäksi itse kaipaan läheisyyttä ja kosketusta. Se on omassa suhteessa muuttunut niin ennalta-arvattavaksi, että se kyllästyttää. Aina tietää,mitä toinen aikoo ja miten koskettaa.
- kokonaan sen toisen
Häntä_Heikki kirjoitti:
minulle ei ole seksi se juttu. Siihen liittyy se, että saako ensinnäkin toisen iskettyä eli testaa omaa viehätysvoimaansa. Toiseksi on se uuden kokeminen eli miltä toinen tuntuu verrattuna "omaan". Onko seksi erilaista jne jne. Lisäksi itse kaipaan läheisyyttä ja kosketusta. Se on omassa suhteessa muuttunut niin ennalta-arvattavaksi, että se kyllästyttää. Aina tietää,mitä toinen aikoo ja miten koskettaa.
kanssa?
- tähän kohtaan
mainita että miksi aina puhutaan ukkomiehistä jotka ovat vailla hellyyttä yms. Täällä nimittäin kärvistelee samassa tilanteessa elävä nainen. Miesten haluttomuus on paljon luultua yleisempää, mut edelleen tabu.
- sinulle.
....... kirjoitti:
Mikä siinä äidiksi tulleessa vaimossa ja mukulassa on niin vastenmielistä, että pitää hakea jotain muuta? Miksi niin moni mies kuvittelee, että lapsen jälkeen kaikki jatkuisi aivan entisellään? Perheellisyys tuo muutoksia, ja niihin pitää sopeutua. Ei seksi normaalissa suhteessa lopu raskauteen, mutta kyllä siinä kohtaa molempien pitää tehdä myönnytyksiä.
koska mies ei ole vain siitosori, jota käytetään siihen tietyyn tarkoitukseen.
Yleensä raskaana olevat kääriytyvät itsensä ja raskauden ympärille ja ovat niin kovin ihmeellisiä ja täydellisiä passattavia, jotenkin se itsestävälittäminen jää ja lihotaan jne. Mikään ei kiinnosta, muu kuin se lapsi. Ja oma naama.
T.synnyttänyt äiti - Vaimona jo 25vuotta
tähän kohtaan kirjoitti:
mainita että miksi aina puhutaan ukkomiehistä jotka ovat vailla hellyyttä yms. Täällä nimittäin kärvistelee samassa tilanteessa elävä nainen. Miesten haluttomuus on paljon luultua yleisempää, mut edelleen tabu.
Ilman seksiä ja hellyyttä, suukkoja saan aamulla otsalle ja mies rientää ovesta ulos ja töihin.
Kiire ja tressi muka syynä kokonaan haluttomuuteen.
En ole ruma enkä lihava. Olen houkutellut ja pyytänyt, vongannut niinkun sanotaan.
Avioliitossa on oltu kauan ja ei ole rahahuolia, lapsetkin jo aikuisuuden puolella. Yli 18vuotiaita kaikki3.
Tätä hiljaisuutta vaan on kestänyt jo 2 vuotta.
En voi miestä pakottaa.
Olen joskus tuntenut jo kateutta niitä naisia kohtaan joilla on rakastaja ja mies erikseen.
Voisin olla myös tyytyväisempi kakkosenakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17113043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454830Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211979Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1131725Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481