EF:n aupparit !

tyksyti-

Hoi !

Missä ovat kaikki EF:n kautta hekeneet aupparit?
Olen itse siis lähdössä syksyllä, mikäli mahdollista. Vähän vain ruvennut mietityttään koko touhu kaiken tuon paperisodan keskellä... ja nyt olisi tosiaan kiva vaihdella kokemuksia muitten EF- auppareiden kanssa... :) Entisten, nykyisten taikka tulevien...
Miten hakuprosessi eteni ym... :)
Ja eihän sitä tiedä vaikka löytyis samaan aikaan lähteviäkin...

12

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä mene sen kautta

lol rahastaja

• niin ?

mitenkän niin rahastaja ? voisitko hieman tarkentaa...

• pajoo
        niin ? kirjoitti:

mitenkän niin rahastaja ? voisitko hieman tarkentaa...

Itse maksan Ef:lle 160€ mikä on mielestäni ihan käypä summa siitä että he hoitaa mun asiat ja etsii perheen. Homma tosin sujunut yllättävän hitaasti, mutta lama-aikana lienee tällaista vähän jokapaikassa.

• ...
        pajoo kirjoitti:

Itse maksan Ef:lle 160€ mikä on mielestäni ihan käypä summa siitä että he hoitaa mun asiat ja etsii perheen. Homma tosin sujunut yllättävän hitaasti, mutta lama-aikana lienee tällaista vähän jokapaikassa.

onko siulla kauanki ollu paperit sisässä ?

• think about it
        pajoo kirjoitti:

160 euroa? Ei yhtään ylihintaista...

• Hakeminen kestää
        think about it kirjoitti:

160 euroa? Ei yhtään ylihintaista...

Totta hakeminen kestää tosi kauan ja ei 160e oo paha, mutta halvempia järjestöjäkin on.

Jos menee auppariksi euroopan sisäpuolelle, ei kannata järjestön kautta mennä, se on paljon hankalempaa. Minä ainakin löysin perheen netistä ja nyt olen lähdössä kesällä Englantiin vuodeksi. Ja tämä haku prosessi kesti kokonaisuudessaa kuukauden.

• tuleva auppari

No onhan niitä papereita aivan hitosti liikaa mutta kai se on sit sen arvosta. Mä laitoin paperit menemään muistaakseni 7.12 ja perhe varmistui about kuukausi sitten eli eli vajaa kolme kuukautta kesti koko homma. Mä oon kyllä ollu EFn ihan tytyväinen.

• tyytyväinen EF auppari

Haen auppariksi jenkkeihin EF:n kautta ja olen kyllä tyytyväinen valinataan. Ohlejmamaksu (160e) ei ole paha ja se sisältää kaiken (lennot, vakuutuksen, viisumijärjestelyt ym.).
      Papereita on toki paljon mutta kyllä ne saa täytettyä ja kun homma on hoidettu on tyytyväinen olo.

Vanhemmillekkin on turvallisempi olo kun menee järjestön kautta eik ihan omin päin lähde haahuilemaan.

Tsemppiä kaikille papereitä täyttäville, kyllä se on sen arvoista!

• Mainos--

Järjestön edustaja mainostaa, pthyi. Älkää uskoko kaikkia kirjoittelijoita, sillä tänne voi myös järjestöt itsekin kirjoittaa. USA:an tarvitaan aina järjestö, jos meinaa mennä paikalliseen perheeseen, mutta ei suomalaisen perheen viisumilla työskentelu välttämättä ole haahuilua.

• aupair09

Moikka! Itsekin menen EF:n kautta, ja mielestäni ei se paperisota sen kummosempi ollu:D tai helppo nyt ajatella kun se on jo ohi;) Kun olin palauttanut paperit niin ne laitettiin eteenpäin Bostoniin, ja ei mennyt kauaa kun oli tunnukset Extranettiin ja siellä olikin jo ensimmäinen perhe katsomassa hakemustani. Ymmärtääkseni siihen 160€ ei sisälly vakuutusta paitsi ehkä joku hyvin minimaalinen. Itse otin lisävakuutuksen vielä päälle, koska jos jenkeissä joutuu sairaalaan niin tulee helposti iso lasku! Lisävakuutus alle 500€. Eiköhän kaikki se työ ennen lähtöä ja pieni osallistumismaksu ole sen arvoista! :)

• hennnnnnnnnnnnnnn

EF:n sivuillahan on niiden nykyisten au pairien blogien osoitteita et kannattaa varmaa mennä sieltä heiltä kysyy

• Kiz**

Minä laitoin paperit postiin tasan viikko sitten ja tänään tuli soitto, että paperit on perillä ja alkuviikosta saan postissa lisätietoa. Moittimista ei ole ollut, vaan yhteydenpito on ollut mielestäni tiuhaa minun ja järjestön välillä puolin ja toisin.

Mun mielestä 160e ei ole paha hinta. Järjestön kautta kun menee niin lentoja ei tarvitse maksaa itse. Toisin kuin useimmiten yksityisenä mennessä.

Ja huom!! tuo ohjelmamaksu 160e sisältää vain perusvakuutuksen! Joka ei esim kata kuluja, jos joudut sairaalaan. Tarvitset ehdottomasti lisävakuutuksen. EF:n kautta voi hankkia tällaisen mikä maksaa n390e sis. sairas-ja matkavakuutus. Kannattaa toki tehdä vertailua. Itse kysyin omasta vakuutusyhtiöstäni ja heillä oli n140e kalliimpi vastaava vakutuus. Kyselen vielä muualtakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3639
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      43
      3546
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2811
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2546
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1469
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe