eräs kulkija

petetty

Kyllä henkinen puoli on maasssa,vaimolla suhde 2vuotta toisen kanssa,yks ilta ilmoitti ennen nukkumaan menoa,että hänellä on toinen ja muuttaa pois kotoa. se oli melkoinen isku vasten kasvoja, ja yö meni miten meni, aamulla kerroin tytölle asian että äiti lähtee pois ,olen miettinyt asiaa joka suunnasta ja vain katkeruus tulee mieleen sekä tuska ja raivo.voiko tällaista olla ja miten tän kanssa elää,tyttö on mun luona ja oon siitä onnellinenettä hän jäi mun luo,25v.ja kaikki ohi kyllä on musertavaa

8

1608

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Etpä ole ainut, joka on saanut potkut avioliitosta. Päivä kerrallaan eteenpäin.

• pari ajatusta

Niinpä.Tällaista on elämä kun parisuhteeseen asettau
        tuu luottavaisin mielin.Petosta rakkaimman taholta
        on tuskaista kokea.Olipa hänellä nautinto noin vih-
        laista yötä vasten.Et siis huomannut mitään kahteen
        vuoteen?Miten lohduttautua kun jätetään.Raivoaminen
        voi auttaa hetken.Ei sun auta muuta kuin kärsiä rin-
        takivut.Sanovat,että aika vain parantaa.Sitä odotel-
        lessa pidä hyvää huolta lapsesta ja usko parempaan
        huomiseen.Et ole tilanteessasi ainut,tämä on pysyvää
        liikettä nykyisin.Voimia ja rohkeutta.Ota tilanne
        haltuun!!!

• wilma60

Sinun elämäsi jatkuu kaikesta huolimatta vaikka nyt tuntuu siltä, että elämä loppuu tähän paikkaan eikä millään ole enää mitään merkitystä. Pitkän liiton loppuminen tuolla tavalla koskee ja jos se ei tuntuisi miltään niin silloin ei parisuhteessa olisi ollut tunteita mukana lainkaan. Sinun tunteesi eivät lopu noin vain ja vielä on pitkä tie kuljettavana siihen, että tunteet loppuvat. Eron aikana käyt läpi monenlaisia tunteita; kateutta, katkeruutta, vihaa. Nuo kaikki pitää läpikäydä jotta erosta selviää katkeroitumatta.

Nyt päätät selvitä erosta hyvin. Keskityt omaan hyvinvointiisin ja tyttöösi. Rupeat rakantamaan teidän kahden elämää niin että jonain kauniina päivänä voit sanoa viettäväsi hyvää elämää. Tämän tiedän omasta kokemuksesta. Yli kaksi vuotta sitten sain tietää miehen toisen naisesta, kaksi vuotta sitten keväällä mies muutti uuden onnen luokse asumaan. Aikamoisessa vuoristoradassa olen ollut mutta voin sanoa selvinneeni erosta. Minä ja lapset olemme rakentaneet oman näköisen elämämme. Ihmisen on opittava elämään yksin sillä yksin meidän on elämästämme aina selvittävä. Ei omaa onnea voi rakentaa toisen ihmisen varaan vaan se onni ja tyytyväisyys on löydettävä oma itsestä. Vain minä itse voin tehdä omasta elämästäni onnellisen ja hyvän.

Tsemppiä sinulle ja uskoa parempaan tulevaisuuteen.

• pysäthtyy....

kaiki menettää merkityksensä vaikka miten sanotaan että kuyllä se elämä jatkuu jne jne,,, koin mlkeen saman 9v sitten sillä erotuksella että lapset meni mukana. sanotaan et elämä jatkuu niin jatkuu se mut mennyt ei unohdu ja mulla ainakin jätti jälkensä. en luota naisiin tai oikeastaan en luota ihmisiin.

• jäi mulle

Mulle jäi samat fiilikset.
        Elämä jatkui, mutta ei menyt jäänyt unohdukseen. Minä kovetin itseni, eikä seuraavan suhteen katkeaminen edes tehnyt minua surulliseksi.
        En osaa enää luottaa ihmisiin ja viihdyn kaikkein parhaiten yksin.

• sen koin,
        jäi mulle kirjoitti:

Mulle jäi samat fiilikset.
        Elämä jatkui, mutta ei menyt jäänyt unohdukseen. Minä kovetin itseni, eikä seuraavan suhteen katkeaminen edes tehnyt minua surulliseksi.
        En osaa enää luottaa ihmisiin ja viihdyn kaikkein parhaiten yksin.

melkein minäkin. Taisin muuttua kyyniseksi: lirkuttele, minkä ehdit, mutta en enää usko... Hauskaa voin pitää, sen syvempää ei kukaan enää saa. Katkerako? ehkä, eipä haittaa minua.

• E_XX

Saman tyyppinen tapahtuma kävi itselle. Erona vain se että vaimo vielä vuoden verran kielsi ettei mitään suhdetta ole. Kokemuksesta tiedän että vaikeat ajat ovat edessäsi, mutta usko itseesi kyllä sinä selviät ja parhaat ajat elämässäsi ovat vielä edessä kun vaan maltat ottaa aikaa. Koita nauttia lapsestasi se on kuitenkin se jota kukaan ei sinulta ota koskaan pois. Elä päivä kerrallaan ja nauti niistä asioista vaikka pienistäkin joita sinulla on. Tiedän että se on vaikeaa mutta yritä se kannattaa. Etsi itsellesi tukihenkilöitä joilta saat kanustusta. Lue kirja Bruce Fisher: Jälleenrakennus kun suhteesi päättyy. Tunteet tulevat menemään vuoristorataa ylös alas jonkun aikaa varaudu siihen. Yritä uskoa itseesi ja siihen että parempaa on sinulle luvassa kun tämän olet läpikäynyt. Hae ammattiapua vaikka mielenterveystoimistosta jos tunnet että et selviä yksin. Avun pyytäminen on rohkein teko mitä ihminen voi tehdä jos tuntee että ei yksin selviä. Tuen sinua ajatuksissni tsemppiä. Kyllä selviät!

• järjestyy,tuttu juttu

itelleni kävi samoin 4v sitten, minut petettiin ja jätettiin.
        Suret aikasi,sen jälkeen tulee suunnaton viha ja katkeruus ja viimeksi välinpitämättömyys, sitte olet jo voiton puolella.
        Älä jää tuleen makaamaan, hoida elatusasiat ja ositus äkkiä pois alta, ja älä ole missään tekemisissä exän kanssa muuta kun lapsen asioissa.
        Ensinnäkään se nainen ei ollut sinun arvoisesi, löydät vielä sen oikean rakkauden.
        Mene eroryhmään sieltä saa paljon vertaistukea ja voimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6064
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe