seuraavassa bulkkaaville roinaajille ajateltavaa:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Lieväkin lihavuus syö elinvuosia/1135244410047?ref=rss
Sen lisäksi että roinaat itsesi hengiltä myös bulkkaat muutaman elinvuoden pois.
Bulkki päälle
4
194
Vastaukset
- Testomies.
Vitut minä ainakaan mistään saatanan tutkimuksista. Eiköhän se ole silti paljon terveellisempää syödä kunnolla ja vähän lihoakin, kun että ryypätä ja polttaa.
Tuskinpa tippuu elinvuosia, hahhah. ja ihan sama vaikka roinaisinkin. Ihan samat vaikutukset jollain tupakoijillakin, sitäpaitsi ite en käytä viinaksia enkä polta, joten vittu antaa tulla sivarit sit jos on tullakseen.
ja minä kun en perkele ole edes tyytyväinen kokooni... ennenkun alan olemaan niin siihen menee vitusti roinaa ja bulkkia lisää.
Pitää syödä, piereskellä, saunoa ja roinata ja reenata ja nussia. siinä se on tosimiehen elämä kuule.- tosimiehen elämä
Muuten hyvä mutta tosimies ei roinaa tarvitse.
- sen sun tosimiehes...
tosimiehen elämä kirjoitti:
Muuten hyvä mutta tosimies ei roinaa tarvitse.
no voi voi lässyti sentään ..... mikähän vittu on ensinnäkin " tosimies "?
ei millään pahalla mutta se tosimies kuulostaa joltain vitun supersankarilta taikaviittoineen, sellainen imago sillä on että se tekee kaiken rehellisesti ja kakistelematta, suojellen heikompiaan.
Esim. minä en nyt ole se sun tosimiehes kun minä käytän roinaa?
kuules... haluan vaan ottaa tästä harrastuksesta kaiken irti, sen minkä pystyn. Sitä ovat estämässä suomen vitun tullit ja suomen vitun lait! Minä roinaajana en muuten ole mikään mulkku, vaan ihan kunnon periaatteet omaava äijä.
se ei tee musta yhtään paskempaa jos haluan yrittää olla isompi/vahvempi käyttäen lääkkeitä jne. se vaan kuuluu osana tätä harrastusta niinkun alkoholi kuuluu joillekin osana huvinpitoa. mä itse pidän hupia ilman viinaa. mulle limppari riittää.
Se mikä musta ei tee mulkkua on se etten mä edes kilpaile! :D mä teen tätä juttua omaksi iloksi!
jos se joitakuita vituttaa, niin mä en estä ketään tekemästä samaa mitä mä teen! Ne muut saattaa tehdä jotain muuta mikä mua taas vituttaa! niillä voi olla parempi jobi tai parempi auto. kaikilla on jotain parempaa aina mitä toisella ei ole, ne ei ees itse sitä tiedosta mutta siitä ei puhuta ääneen :D kaikilla on se "taito" jossakin ja jonnekin. jotkut ei tajua miten joku onnistuu tienaamaan niin vitun hyvin fyrkkaa ja toinen taas onnistuu saamaan pillua ihan rumalla ulkonäöllä, mä taas onnistun saamaan roinaa... nää on tiedättekö asioita jotka kaikki voi ite valita.
ei kannata olla kateellinen kellekään. himoita saa, mutta kateus pois. - olet, et muuta
sen sun tosimiehes... kirjoitti:
no voi voi lässyti sentään ..... mikähän vittu on ensinnäkin " tosimies "?
ei millään pahalla mutta se tosimies kuulostaa joltain vitun supersankarilta taikaviittoineen, sellainen imago sillä on että se tekee kaiken rehellisesti ja kakistelematta, suojellen heikompiaan.
Esim. minä en nyt ole se sun tosimiehes kun minä käytän roinaa?
kuules... haluan vaan ottaa tästä harrastuksesta kaiken irti, sen minkä pystyn. Sitä ovat estämässä suomen vitun tullit ja suomen vitun lait! Minä roinaajana en muuten ole mikään mulkku, vaan ihan kunnon periaatteet omaava äijä.
se ei tee musta yhtään paskempaa jos haluan yrittää olla isompi/vahvempi käyttäen lääkkeitä jne. se vaan kuuluu osana tätä harrastusta niinkun alkoholi kuuluu joillekin osana huvinpitoa. mä itse pidän hupia ilman viinaa. mulle limppari riittää.
Se mikä musta ei tee mulkkua on se etten mä edes kilpaile! :D mä teen tätä juttua omaksi iloksi!
jos se joitakuita vituttaa, niin mä en estä ketään tekemästä samaa mitä mä teen! Ne muut saattaa tehdä jotain muuta mikä mua taas vituttaa! niillä voi olla parempi jobi tai parempi auto. kaikilla on jotain parempaa aina mitä toisella ei ole, ne ei ees itse sitä tiedosta mutta siitä ei puhuta ääneen :D kaikilla on se "taito" jossakin ja jonnekin. jotkut ei tajua miten joku onnistuu tienaamaan niin vitun hyvin fyrkkaa ja toinen taas onnistuu saamaan pillua ihan rumalla ulkonäöllä, mä taas onnistun saamaan roinaa... nää on tiedättekö asioita jotka kaikki voi ite valita.
ei kannata olla kateellinen kellekään. himoita saa, mutta kateus pois.Olet siis keskiverto roinaaja etkä mitään muuta. Rahkeet eivät riitä kilpailuihin, joten pitää täällä itkeä.
Roinaajat ovat säälittäviä, tunnen syvää myötähäpeää aina roinaajia nähdessäni.
No roinatkaa vain ja käyttäkää vuosikertasalihousuja sekä vyölaukkua, teillä on varmaankin myös takatukka.
Keskivertoroinaajaan verrattuna tosimies näyttää supersankarilta.
Seuraavasta linkistä löydät jotakin osviittaa siitä milainen on tosimies:
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=metsuri pessinen&aq=f
Noissa juutuupin pätkissä tuo äijä tekee sellaista mihin ei 99,99% roinaajista ei pysty. Vai pystytkö sinä kenties samaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827