Yep. Tämä on minun ongelma. Liikaa lihaksia, eikä se ole ollenkaan änttiä tytöillä.
Ongelmani on lähinnä jaloissa. Olen harrastanu tanssia n.9v ja reiteni ovat kuin pallot.
Muuten en ole lihava, vaan aika alarajoilla.
Eli, miten saan jaloista ylinmääräisen lihaksen pois?
En haluaisi näännyttää itseäni, vaikka tiedän sen toimivan. Ja olenkin kokeillut sitä nyt muutaman päivän. Mutta ottaisin vastaan parempia neuvoja.
(Syön 300 kaloria - 700kaloria päivässä)
Miten laihdut lihaksista?
5
421
Vastaukset
- tiedottaja2
...käteen ja siitä vain vetelemään pitkin koipia. Ei niistä muulla pääse. Miksi ihmeesä kukaan edes haluaa päästä hyvin muodostuneista reisilihaksista eroon. Rimppakintut ei ole todellakaan hot.
- tolla..
lähtee. Surkastuvat silleen nätisti, et tulee ns. "laihaläski" jolloin luiden päällä on kerros läskiä ja sitten löysä, selluliittinen nahka.
Pretty :) - oletkohan
miettinyt asiaa ihan loppuun asti?
Ei järjen hiventäkään sun suunnitelmassa,mutta teeppä niinkuin lystäät,älä sitten itke kun ei ole lihaksia, - tervemenoa
jos haluat rumat löysät koivet, niin siitä vaan kitudieetille ja varo kaikkea proteiinia niin kyllä ne ajan kanssa lähtee. Mutta älä sitten itke jos sun mies katsoo kadulla pitkään mun perään kun mulla on kauniin hyvinmuodostoneet, sopivasti lihaksikkaat reidet.
- Kisukisu_
Siksi mietinkin ONKO PAREMPIA? joten ei tarvitse dissata :) eikä aikomukseni ole saada lankoja jaloikseni, vaan sopivankokoiset muuhun kehooni nähden. Nyt ne ovat kuin pallot, ja sehän vasta onkin niin sanotusti "kaunista lihasta". ! Että mietintää hei. Kysin apua, en typeriä vastauksia, kun koko juttua ei ole edes luettu. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770