Suhteemme oli vasta alussa. Vain 2kk oltiin yhdessä. Oltiin tätä ennen tunnettu jo jonkun aikaa. Tämä mies oli ihastunut minuun, soitteli ja lähetteli viestejä useasti. Puhuttiin päivittäin messengerissä mukavia, ymmärrettiin toisiamme ja huomattiin että viihdytään yhdessä. Alussa miulla ei ollut kiinnostusta häntä kohtaan. Kun tutustuin paremmin, ihastuin.
Yhdessä ollessamme tykättiin tosi paljon toisistamme, meillä meni hyvin. Kun ei nähty, kummallakin oli tosi ikävä. Puhuttiin suhteestamme todella avoimesti, missä mennään ja miltä kummastakin tuntuu.
Mies halusi olla minun kanssa ja hänellä oli hyvä olla kanssani, olin kuulemma niin kiltti ja sydämellinen ihminen. Hän sanoi ettei pysty olla ilmankaan minua. Mutta joku tästä puuttuu. Hän ei ollut kuitenkaan varma, ei tiennyt mitä tehdä, koska tykkäsi minusta. Hän oli vaan niin tarkka kaikesta, hänen on ollut aina vaikea löytää naista, koska kaiken pitää loksahtaa paikoilleen. Jokin meissä oli erilaista ja se häntä häiritsi. Minusta liian pieni syy. Ja olisin halunut jatkaa suhdetta. Mutta sovittiin yhdessä, että ero on paras vaihtoehto.
Kumpaakin sattui todella paljon. Kummallakaan ei ole ketään muuta kiikarissakaan.
Ja sovittiin että ollaan hyvät ystävät, niin kuin sillion aluksi, ennen seurustelua.
Erosta on nyt viikko, ja pidetään tiiviisti yhteyttä. Hänellä on ikävä minua, eikä halua menettää minua ystävänä. Minussa oli kaikki hyvää, mutta rakkaus vain puuttui. Hän haluaa nähdä minua ja tehdä yhdessä kaikkea.
Nähtiin yksi päivä, ja halailtiin ystävinä. Meillä on todella hyvät välit, välitetään toisistamme paljon ja hän haluaa vielä tulla meille yöksi ja olla kanssani. Ei pysty olla ilman minua. Eikä hän ollut vielä jättäessään varma, haluaako erota lopullisesti.
Minä olisin valmis jatkamaan hänen kanssa. Mutta ei olla puhuttu vielä siitä.
Mitä tämä voi tarkoittaa? Luulen että hän vielä ikävöi minua ja toivon että haluaisi palata.
Mutta ainakin löysin todella ihanan ystävän :)
Ero, vaikka kumpikin rakastaa.
3
2067
Vastaukset
- siltä että
sinä näet tämän asian liian ruusuisilla silmillä. Onhan mies voinutkin esittää asiansa kauniisti, mutta jostakin kiikastaa, voi olla juttu, jota hän ei kehtaa edes tunnustaa sinulle, jos se vaikka loukkaisi.
Rakkautta ei voi pakottaa valitettavasti. Olet hyvä ystävä miehelle, mutta katso ettet ole liian kiltti ja hyvä, kuten alennu hänen fuckbuddy:ksi. Läheisyyttä se mies kaipaa, ja miksei hän sinussa roikkuisi kun otat auliisti vastaan ja ihailet häntä rakastuneena, ja kohotat itsetuntoansa. Syynsä sillä oli ettei hän halua seurustella. Et tunne hänestä paljoakaan parin kuukauden seurustelun jälkeen.
Älä liikaa pehmoile, vaan tee selväksi, että kun ette seurustele, asia on sitten niin, ja vedä rajat läheisyydelle, että huomaat oliko ystävyys vain hyväksikäyttöä vai kelpaatko hänelle silti seuraksi. Se on myös ainoa keino saada hänet joskus takaisinkin, sillä usein roikkujaa ja aina pillua antavaa ei arvosteta loppujenlopuksi, eikä sellaisessa ole mitään haastetta, metsästettävää...- Olga-
Minä en halua olla liian helppo, miehet tykkää metsästää. Ja pillua en hänelle enään anna. Mutta olen tosi kiltti, koska ollaan hyviä ystäviä.
Tunnen kyllä hyvin tämän miehen, ollaan tunnettu jo vuosia, ennen seurusteluamme.
Ehkä ainoa keino, jos haluan hänet takaisin, on että olen vaikea. Enkä pidä yhteyksiä, vaan annan hänen roikkuaminussa. Koska hän pitää minuun koko ajan yhteyttä.
En ole tehnyt hänelle selväki sitä että haluaisin hänet takaisin, enkä aijo tehdäkkään.
Olen vain sanonut että kiva olla vain ystävät, koska minunkin mielestä siitä kyllä jotain puuttui. (Mutta olisin vielä halunut yrittää).
Tämä mies ei tule helposti saamaan ketään, koska katsoi liiankin pieniä asioita. Halusi että minä olen juuri samanlainen kun hän. - eräs nainen
Olga- kirjoitti:
Minä en halua olla liian helppo, miehet tykkää metsästää. Ja pillua en hänelle enään anna. Mutta olen tosi kiltti, koska ollaan hyviä ystäviä.
Tunnen kyllä hyvin tämän miehen, ollaan tunnettu jo vuosia, ennen seurusteluamme.
Ehkä ainoa keino, jos haluan hänet takaisin, on että olen vaikea. Enkä pidä yhteyksiä, vaan annan hänen roikkuaminussa. Koska hän pitää minuun koko ajan yhteyttä.
En ole tehnyt hänelle selväki sitä että haluaisin hänet takaisin, enkä aijo tehdäkkään.
Olen vain sanonut että kiva olla vain ystävät, koska minunkin mielestä siitä kyllä jotain puuttui. (Mutta olisin vielä halunut yrittää).
Tämä mies ei tule helposti saamaan ketään, koska katsoi liiankin pieniä asioita. Halusi että minä olen juuri samanlainen kun hän.Ehkä pieni tempperamentti olisi joskus paikallaan, ettei hän saa liian kilttiä kuvaa. Ei kaverikiltteyttä vaan naisen ja miehen välistä "kiltteyttä" mielummin. Mutta rajoja kenties myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684500Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113387Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.291940Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881192- 90939
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817