joka päivä asiat mutkistuu jossain kohtaa ja tulee riitaa,sanaharkkaa,väärinkäsityksiä.. miten toinen voikin vääristellä ja muunnella sanojani. ei jaksa tätä enää. onko vain aika luovuttaa. ajatukseni liitelee muissa ihmisissä (taas kerran..). helpommalla pääsee kun antaa vaan olla, hyväksyä että minun/meidän elämä on tällaista. kokoajan sitä elää odottaen jotain. vaan jotain.
ainaista riitaa vaan..
4
1152
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,,,,
jos et vaan itse huomaa aiheuttavasi riitaa, aika pitkään olet kestänyt?? tekisit jotain ratkaisuja vai oletko jo tehnyt??
- ihmettelijä...
elää sellaisessa suhteessa jossa aina riidellään? Ei todellakaan tarvii.
Jokainen päättää itse jatkaako vai ei. Turhaa todeta "että meidän elämä on tällaista".
Siitä vain katkeroituu ennen pitkään ja huomaa vasta vuosien saatossa, miten huonossa suhteessa on elänyt.
Kannattaako antaa elämän valua hukkaan? Mieti sitä... - sunsen
En jaksaa minäkään,mikä ihmistä riiva, aina ilkelemässä ja vittuilemassa - tämmöstäkö elämä haluat? minä en ja mietinkin, että luovutan! en enää näe minkäläistä valoa meidän yhteiselämässä!
- purtavaa
Tee muutos,äläkä jatka riitaa.miksi et ole rauhan-
rakentaja?Ei siihen paljon tarvita,vain rakkautta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770