Jotenkin kyllä alkaa aina naurattamaan nämä profiilit missä ihannekumppanin kohdalla on mainittu silmien ja hiusten väriksi joku tietty väri ja pituudeksi 10cm väli (tyyliin 180-190cm).
Olen nähnyt montakin varsinkin nuorten naisten profiileita missä silmien ja hiusten väriksi on laitettu vain "tumma".
Ei mitään välil onko se profiili kuinkakin hyvä ja vaikka ne vaatimukset olisivatkin juuri niitä mitä mulla olisi tarjota niin hyppään aina sen profiilin yli.
Todella pinnallista ja pikkutarkkaa laittaa vain yksi oikea väri esim. silmille.
Ja jos se on laiskuutta ettei vain jaksa laittaa niitä kaikkia värejä niin sitten otetaan itseä vähän niskasta kiinni ja laitetaan ne muutkin värit sinne, ellei tosiaan ole välttämätöntä että sen miehen täytyy olla niin ihq tumma ja tulinen söpöläinen.
Nauroin
9
855
Vastaukset
- Kun siis ihan kaikille
pitäis kelvata kumppaniks ihan kaikki ulkonäköön katsomatta. Ruumiinrakenteeseen pitäis kaikkien pistää ne ylipainoinen ym. vaihtoehdotkin ja kaikki 18-100-vuotiaat pitäis kelvata kaikille... Ei saa olla omia ihanteita tai makuja tai on pinnallinen!
- oon ap:n
kans samaa mieltä, että jos kriteerit on noin pikkutarkkoja, nii kyllähän se aika pinnallista touhua on.
Tuntuu ettei siinä etsitä mitään todellista ihmistä, vaan jotain kaupan näyteikkunan muotinukkea. - joten
oon ap:n kirjoitti:
kans samaa mieltä, että jos kriteerit on noin pikkutarkkoja, nii kyllähän se aika pinnallista touhua on.
Tuntuu ettei siinä etsitä mitään todellista ihmistä, vaan jotain kaupan näyteikkunan muotinukkea.voin kuvitella että nuoret tyttöset on laittaneet sen tumman ja suklaasilmäisen söpöläisen sinne. Ei se silti kai meinaa ettei vaalea sinisilmäinenkin saisi kirjoittaa vaikkei ihan ihannemies olisikaan.
- Etenkin silloin,
oon ap:n kirjoitti:
Tuntuu ettei siinä etsitä mitään todellista ihmistä, vaan jotain kaupan näyteikkunan muotinukkea.kun ne kriteerit sulkevat ulos juuri MINUN ominaisuuteni... Silloin ne on pirun pinnallisia. Mutta silloin kun minä vaadin naiselta rikkautta, hoikkuutta, pitkiä hiuksia ja kuvankauniita kasvoja, niin se ei ole pinnallista, vaan makuasia!
- ja ei
Etenkin silloin, kirjoitti:
kun ne kriteerit sulkevat ulos juuri MINUN ominaisuuteni... Silloin ne on pirun pinnallisia. Mutta silloin kun minä vaadin naiselta rikkautta, hoikkuutta, pitkiä hiuksia ja kuvankauniita kasvoja, niin se ei ole pinnallista, vaan makuasia!
"kun ne kriteerit sulkevat ulos juuri MINUN ominaisuuteni"
Vaan se on ihan YHTÄ pinnallista myöskin miesten puolelta vaatia noin tiukkoja kriteerejä.
Jos joku mies tuollaisia naisia hakee, niin siinähän on kyse juuri samanlaisesta mallinuken hausta, jota voi kavereille esitellä. - Olen vaan niin
ja ei kirjoitti:
"kun ne kriteerit sulkevat ulos juuri MINUN ominaisuuteni"
Vaan se on ihan YHTÄ pinnallista myöskin miesten puolelta vaatia noin tiukkoja kriteerejä.
Jos joku mies tuollaisia naisia hakee, niin siinähän on kyse juuri samanlaisesta mallinuken hausta, jota voi kavereille esitellä.tottunut, että muita pinnallisiksi haukkuvat ihmiset ovat sokeita itselleen tai asettavat miehille ja naisille eri säännöt. Olet siis poikkeus. Hienoa!
- ap.
Etenkin silloin, kirjoitti:
kun ne kriteerit sulkevat ulos juuri MINUN ominaisuuteni... Silloin ne on pirun pinnallisia. Mutta silloin kun minä vaadin naiselta rikkautta, hoikkuutta, pitkiä hiuksia ja kuvankauniita kasvoja, niin se ei ole pinnallista, vaan makuasia!
"ja vaikka ne vaatimukset olisivatkin juuri niitä mitä mulla olisi tarjota niin hyppään aina sen profiilin yli."
Lue tuo uudestaan. Vaikka mä osuisin kaikkiin niihin tarkkoihin pieniin kriteereihin joita se nainen laittaa niin silti hyppään sen profiilin yli. Ei mua kiinnosta niin pinnalliset ihmiset. En itsekään laita hiusten ja silmien värejä ja juuri tiettyä pituutta ja painoa sinne ihannekumppani kohtaan.
Olkoon kuinka "ihanne" tahansa niin silti jos ihminen hakee vain juuri ulkoisesti tietynlaista ihmistä niin saa jatkaa mun puolesta sitä etsimistä vaikka olisinkin ulkoisesti tälläinen henkilö. - lukemani.
ap. kirjoitti:
"ja vaikka ne vaatimukset olisivatkin juuri niitä mitä mulla olisi tarjota niin hyppään aina sen profiilin yli."
Lue tuo uudestaan. Vaikka mä osuisin kaikkiin niihin tarkkoihin pieniin kriteereihin joita se nainen laittaa niin silti hyppään sen profiilin yli. Ei mua kiinnosta niin pinnalliset ihmiset. En itsekään laita hiusten ja silmien värejä ja juuri tiettyä pituutta ja painoa sinne ihannekumppani kohtaan.
Olkoon kuinka "ihanne" tahansa niin silti jos ihminen hakee vain juuri ulkoisesti tietynlaista ihmistä niin saa jatkaa mun puolesta sitä etsimistä vaikka olisinkin ulkoisesti tälläinen henkilö.En vain uskonut, että oikeasti teet niin, vaan että olet täysin erinäköinen marttyyri, joka yrittää täällä manipuloida naisia olemaan katsomatta ulkonäköä. Enkä oikein tiedä uskonko vieläkään...
- hmm...
lukemani. kirjoitti:
En vain uskonut, että oikeasti teet niin, vaan että olet täysin erinäköinen marttyyri, joka yrittää täällä manipuloida naisia olemaan katsomatta ulkonäköä. Enkä oikein tiedä uskonko vieläkään...
"Enkä oikein tiedä uskonko vieläkään..."
Usko ja luota vaan. Tuen tuota näkemystä ja toimisin samoin. Minulla on tosin paljon helpompaa kun en juuri kenenkään kriteereitä läpäisisi edes katapultilla.
Hei ei me, puolin ja toisin, ihan tyhmiä olla. Sokeutta on jonkin verran.
Hyvä olisi arvioida vastaisiko itse omaan ilmoonsa. Paljastava koe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208