Onko kukaan tavannut miestä joka nimimerkki treffeillä on nokken??
Onko kukaan
13
2181
Vastaukset
- Oiskohan luuseri huijari
Jos on tämä Nokken niin ainakin profiili ollut jo noin 5 vuotta voimassa, koska itselläni oli myös ja alkoi 2*****. Uudet profiilit alkaa 6*****. Aika huijari kun kertoo olevansa ekaa kertaa seuraa hakemassa treffien kautta :D :D Yeah Right :D
- ekaa kertaa
Huonoa tuuria vain matkassa, kun eka kerta on venynyt viiteen vuoteen.
- totuus tämäkin
Profiilin ikä ei ole noin yksyhteen, sillä mahdollistahan on, että ko.henkilöllä on ollut e-mail suomi24:ssä jo paljon ennen näitä treffisivuja. Numero voi siis olla todella pienikin!
- teoriasi
totuus tämäkin kirjoitti:
Profiilin ikä ei ole noin yksyhteen, sillä mahdollistahan on, että ko.henkilöllä on ollut e-mail suomi24:ssä jo paljon ennen näitä treffisivuja. Numero voi siis olla todella pienikin!
Eipä pidä paikkansa. Numero tulee sen perusteella milloin olet avannut nimimerkin sinne treffeille. Kokeilin omalla vanhalla sähköpostilla ja sain 6****** profiili numeron eli minulla olis tuon mukaan pitänyt olla 2 tai 3 alkuinen.
- se numero..
teoriasi kirjoitti:
Eipä pidä paikkansa. Numero tulee sen perusteella milloin olet avannut nimimerkin sinne treffeille. Kokeilin omalla vanhalla sähköpostilla ja sain 6****** profiili numeron eli minulla olis tuon mukaan pitänyt olla 2 tai 3 alkuinen.
se joka tulee hiiren vasemmalta klikattaessa ja sit ominaisuudet, niin sieltä se id numero?
Kiva ku valaisit, eka kertaa olen täällä ja mun numero alkaa 7:lla. Ja yhdelle olen kirjoittanut ja se "viaton" alkaa 3:lla. OU jee.
Oikein kunnon lihatiskivakkari taitaa olla :) - jos niitä
se numero.. kirjoitti:
se joka tulee hiiren vasemmalta klikattaessa ja sit ominaisuudet, niin sieltä se id numero?
Kiva ku valaisit, eka kertaa olen täällä ja mun numero alkaa 7:lla. Ja yhdelle olen kirjoittanut ja se "viaton" alkaa 3:lla. OU jee.
Oikein kunnon lihatiskivakkari taitaa olla :)numeroita jollain onkin vaan viis.
Yhdellä kulahtaneen näkösellä varpusella ainakin näyttäisi olevan... - profiili painike
se numero.. kirjoitti:
Oikein kunnon lihatiskivakkari taitaa olla :)Numeron näkee esim näin. Mene profiilin sivulle ja klikkaa uudelleen profiili valikkoa joka onkin siinä ensimmäisenä. Pitäisi sen jälkeen antaa se rekisteröinti numero jossa on kuusi numeroa. Uusimmat profiilit on varmasti nyt jo seiskalla alkavia. Vanhimmat varmaan kakkosella alkavia. Itselläni on vanha numero, mutta pidin profiilin piilotettuna 3 vuotta, kävin vain 5-6 kk välein sen aktivoimassa ettei mene nimimerkki kadoksiin jos sitä tarviin. Tarvitsinpas jälleen vuoden alussa ja nyt on taas piilotettuna kun tapasin miehen. Monikaan siis ei ole roikkunut vuosia siellä vaikka numero pieni onkin jos tehnyt saman kun minä.
- Kiitos tiedosta..
profiili painike kirjoitti:
Numeron näkee esim näin. Mene profiilin sivulle ja klikkaa uudelleen profiili valikkoa joka onkin siinä ensimmäisenä. Pitäisi sen jälkeen antaa se rekisteröinti numero jossa on kuusi numeroa. Uusimmat profiilit on varmasti nyt jo seiskalla alkavia. Vanhimmat varmaan kakkosella alkavia. Itselläni on vanha numero, mutta pidin profiilin piilotettuna 3 vuotta, kävin vain 5-6 kk välein sen aktivoimassa ettei mene nimimerkki kadoksiin jos sitä tarviin. Tarvitsinpas jälleen vuoden alussa ja nyt on taas piilotettuna kun tapasin miehen. Monikaan siis ei ole roikkunut vuosia siellä vaikka numero pieni onkin jos tehnyt saman kun minä.
Sinäpäs olet ollut yltiöpositiivinen suhteesi suhteen... ;)
- Pidän sen voimassa
Kiitos tiedosta.. kirjoitti:
Sinäpäs olet ollut yltiöpositiivinen suhteesi suhteen... ;)
Näin se pitää tulkita ;) Pahempi paha jos pitää profiiliaan näkyvillä suhteen ajan. Itse sen piilotan ja jos ja kun sille tarvetta taas tulee, on helppo päivittää vaan tietoja sinne kun tehdä täysin uusi :) Nimimerkkikin on itselleni jo rakas ja se häviää sen sileän tien jos profiilin poistaa kokonaan :)
- en...
Pidän sen voimassa kirjoitti:
Näin se pitää tulkita ;) Pahempi paha jos pitää profiiliaan näkyvillä suhteen ajan. Itse sen piilotan ja jos ja kun sille tarvetta taas tulee, on helppo päivittää vaan tietoja sinne kun tehdä täysin uusi :) Nimimerkkikin on itselleni jo rakas ja se häviää sen sileän tien jos profiilin poistaa kokonaan :)
halunnut olla ilkeä...ehkä pikkusen 8(
Mutta eipäsiinä hyvät jatkot, poistun takavasemmalle piiloon minäkin kun ei muuten oikein innosta... :) - viisi numeroisen profiilin ...
profiili painike kirjoitti:
Numeron näkee esim näin. Mene profiilin sivulle ja klikkaa uudelleen profiili valikkoa joka onkin siinä ensimmäisenä. Pitäisi sen jälkeen antaa se rekisteröinti numero jossa on kuusi numeroa. Uusimmat profiilit on varmasti nyt jo seiskalla alkavia. Vanhimmat varmaan kakkosella alkavia. Itselläni on vanha numero, mutta pidin profiilin piilotettuna 3 vuotta, kävin vain 5-6 kk välein sen aktivoimassa ettei mene nimimerkki kadoksiin jos sitä tarviin. Tarvitsinpas jälleen vuoden alussa ja nyt on taas piilotettuna kun tapasin miehen. Monikaan siis ei ole roikkunut vuosia siellä vaikka numero pieni onkin jos tehnyt saman kun minä.
Toimintamallisi on just kuin omastani.
Eikös tälläinen toiminta ole melkein jollain asteella verrattavissa "avioehto keskustelun luonteeseen":) sillä erolla että tässä ei tarvitse loukata ketään.
Meikäläiselle tämä malli sopii hyvinkoska tuo nikki on "rakas" ja kaikki jotka sen kanssa on olleet tekemisissä vuosien varrella ei pitis tuntea tarvetta iskeä "puukkoa selkään".
Siis ei mitään piiloteltavaa!
"profiili eläkeläinen" - olkoon
viisi numeroisen profiilin ... kirjoitti:
Toimintamallisi on just kuin omastani.
Eikös tälläinen toiminta ole melkein jollain asteella verrattavissa "avioehto keskustelun luonteeseen":) sillä erolla että tässä ei tarvitse loukata ketään.
Meikäläiselle tämä malli sopii hyvinkoska tuo nikki on "rakas" ja kaikki jotka sen kanssa on olleet tekemisissä vuosien varrella ei pitis tuntea tarvetta iskeä "puukkoa selkään".
Siis ei mitään piiloteltavaa!
"profiili eläkeläinen"En ole tavannut kyseisen nimimerkin omistajaa,kuhan kyselin koska tuolla palstalla on niin monenlaista "tossun kuluttajaa". Onnea vaan teille kaikille jotka ovat löytäneet tuolta suomi24 treffi palstalta sen oikean kullan kainaloonsa. Ilmeisesti tunnet tuon nimimerkin oikein hyvinkin..joten hänellä on ilmeisesti useampi nainen "jemmassa".
- mut
olkoon kirjoitti:
En ole tavannut kyseisen nimimerkin omistajaa,kuhan kyselin koska tuolla palstalla on niin monenlaista "tossun kuluttajaa". Onnea vaan teille kaikille jotka ovat löytäneet tuolta suomi24 treffi palstalta sen oikean kullan kainaloonsa. Ilmeisesti tunnet tuon nimimerkin oikein hyvinkin..joten hänellä on ilmeisesti useampi nainen "jemmassa".
ollut muuten yhteydessä. Riippuu vähän siitä, mitä hakee. Kannattaa ottaa asia mun mielestä puheeksi, hakeeko vakituista elämänkumppania vai haluaako vain nauttia hetken hauskasta seurasta. Ihan toinen juttu onkin sit se, että mistä tietää puhuuko toinen totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094