kavereita naisista?

totuuden torvi

Seuraa vuodatus.

Oli aika jolloin minulla ei ollut vielä yhtään naispuolista kaveria = alaikäisenä. Käsitykseni naisista oli ehkä hieman romantisoitu. Tietysti virheellinen koska se perustui käytännössä sukulaisiin. Oman suvun naiset käyttäytyvät sinua kohtaan tietysti täysin erilailla kuin jotain suvun ulkopuolista kohtaan. Tietysti kaikki naispropaganda kuulostaa erittäin uskottavalta kun se tulee "luotettavan" sukulaisen suusta. Kauan siinä kestikin ennen kun tämän tajusin. No. Asiaan.

Ajokortin saatuani opin ikään kuin vahingossa tuntemaan kyydissä ajoittain istuvia naisia. Naisilla on sellainen tapa että jos miehestä on jotain hyötyä niin sitä myös surutta hyödynnetään. Näinpä pientä poikaa kusetettiin antamaan puhelinnumero, johon ei tietenkään soitettu ellei tarvittu kyytiä johonkin tai pitänyt tehdä jotain jätkää mustasukkaiseksi. Siitä huolimatta elin täysin siinä uskossa että ovat kuitenkin kavereita, lähinnä siksi koska juttelin heidän kanssaan varsinkin jos olin itsekin mukana baarissa.

Vaan kun ei. Kun elämäntilanne muuttui sellaiseksi ettei ollut enää mitään järkeä pitää autoa, niin se muuttui samalla myös siten ettei näistä naispuolisista kavereista ole kuulunut enää mitään. Lisäilin näitä joskus facebookissakin kavereiksi ja jos oli sähköpostiosoite tai msn tiedossa niin saatoin kysellä kuulumisia, ajatellen että josko olisi käytös iän myötä muuttunut. Eipä ollut. Näille voi tietysti lähettää jonkun viestin mutta sieltä tulee vain tyhjentävä vastaus eikä kukaan heistä koskaan vaivaudu edes kysymään miten menee.

Entä sitten ne harvat jotka ihastuvat? Luulisi näillä tapauksilla olevan sen verran sydäntä että niistä saisi pitkäaikaisen kaverin. Paskat. Esittävät kaveria tasan niin kauan kunnes tajuavat että kaveriksi tulevat jäämään, sen jälkeen ei kuulu enää mitään. Näin käy vaikka olisi pari vuotta jo ollut kaveri.

Nyt olen kantapään kautta oppinut millaisia ovat naiset. Jälkiviisaana sitä vasta huomaa asiat jotka ovat aina olleet nenän edessä muttei niitä vain halunnut huomioida. Nyt sitä alkaa näkemään omissa sukulaisissakin niitä naisen ominaisuuksia. Ja ymmärtämään yleisessä saunassa kuullut, naisia koskevat vitsit paremmin.

Nainen pitää miehen lähellään vain ja ainoastaan niin kauan kun näkee miehestä olevan jotain hyötyä. No, ainakin kelpaan kaveriksi silloin kun pitää tehdä joku mustasukkaiseksi. On mukava tuntea olevansa hyödyksi. Harmi vaan että suurin osa vuodesta on kovin yksinäistä aikaa, kun on mennyt retkuun ja keskittynyt hankkimaan kavereita lähinnä naisista. Sepä oli vitun tyhmää se. Eipä tarvitse montaa virhettä tehdä että on elämä piloilla. Olisi kannattanut uskoa jo silloin kun koulussa eroteltiin tytöt ja pojat, että sille on syy!

25

1039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirame81

``Naiset on lähinnä kesken kasvuisia kakaroita.(PikkuPi....)Eikä aikuisia naisia.

Onhan se makeeta pörrätä auton kyydissä kuuluu siihen ikään,mutta...

Joten ennen kuin katkeroidut ja rupeat omaamaan sovinistisia piirteitä.Tutustu muihinkin AIKUISIIN naispuollisiin, kun sukulaisiin ja teinipentuihin.Siinä sivussa voit sitten itsekkin aikuistua.

• tunnen tuolaisia

juuri noin käyttäytyviä 35-vuotiaita huomiohuoria... iän puolesta ovat aikuisia, mutta käyttäytyminen on jäänyt teinitasolle. Puhut kuin kaikki aikuiset naiset olisi jotenkin mahtavia ja hienoja yksilöitä... näin ei ole! Ei miehissä, eikä naisissa...

• mirame81
        tunnen tuolaisia kirjoitti:

juuri noin käyttäytyviä 35-vuotiaita huomiohuoria... iän puolesta ovat aikuisia, mutta käyttäytyminen on jäänyt teinitasolle. Puhut kuin kaikki aikuiset naiset olisi jotenkin mahtavia ja hienoja yksilöitä... näin ei ole! Ei miehissä, eikä naisissa...

Se on totta ettei ikä tarkoita onko aikuinen vai ei.(Paremminkin henkinen kasvu).Mie lähinnä halusin tälle nuorelle miehelle kertoa. ettei tuomitsisi naisia vaan muutamien teinien käyttäytymisen perusteella.

Kun löytyy myös niityä nuoria ja fiksuja tyttöä jotka ei ikinä edes ole pyrkineet vain auton kyytiin tai muuten aikomuksena hyväksi käyttää toista ihmistä.

Ei saa katkeroitua mielessään ajattelemaan että kaikki naiset.
        Sitten kun perhettä perustetaan YHDESSÄ,niin RAKASTETAAN toista varauksetta.Kukaan normaali ihminen ei ajattele ottaa miehestä elättäjää(ei sitä edes tarvitse tänä päivänä).

• olet oikeassa
        mirame81 kirjoitti:

Se on totta ettei ikä tarkoita onko aikuinen vai ei.(Paremminkin henkinen kasvu).Mie lähinnä halusin tälle nuorelle miehelle kertoa. ettei tuomitsisi naisia vaan muutamien teinien käyttäytymisen perusteella.

Kun löytyy myös niityä nuoria ja fiksuja tyttöä jotka ei ikinä edes ole pyrkineet vain auton kyytiin tai muuten aikomuksena hyväksi käyttää toista ihmistä.

Ei saa katkeroitua mielessään ajattelemaan että kaikki naiset.
        Sitten kun perhettä perustetaan YHDESSÄ,niin RAKASTETAAN toista varauksetta.Kukaan normaali ihminen ei ajattele ottaa miehestä elättäjää(ei sitä edes tarvitse tänä päivänä).

on toki ihania, fiksuja ja mahtaviakin naisia. Itselläni on ollut ilo kohdata sellainen viimein ja olen todella onnellisesti parisuhteessa hänen kanssaan :) Ennen häntä sain kokea näitä prinsessatautisia, hyväksikäyttäviä, julmia, teinimäisiä huitukoita, mutta kuten sanoit, onneksi kaikki ei tietenkään ole sellaisia :)

• lakdjlaksjd

Ihmiset on itsekkäitä. Jotkut enemmän, jotkut vähemmän, ei ole mielestäni sukupuolisidonnaista.

Hyvä että saat erilaisia näkökulmia, älä takerru tähänkään käsitykseen vaan tutustu uusiin ihmisiin ja näe heissä heidän monet ominaisuutensa. Yhtä yksipuolinen kuva sinulla vaikuttaisi olevan tällä hetkellä kuin se sukulaisilta saamasi romantisoitu kuva (mistä onneksi pääsit eteenpäin).

Varmasti alatkin nähdä tuota itsekkyyttä kun oikein tarkkaan katselet, niiin kuin kerroit. Sellaista löytyy jokaisesta, varmasti sinullakin on jokin hyöty niistä kaipaamistasi kaveruussuhteista. Hyvää seuraa? Hyviä keskusteluja? Hauskaa tekemistä? Mieti mitä itse haluat ja onko sinulla antaa sitä takaisin.

• Tiedä..

Että miehet ovat aivan samanlaisia hyväksikäyttäjiä. Poikkeuksia tietenkin löytyy, mutta aina on se oma lehmä ojassa loppupeleissä..

• Muttamuttamutta

Sä vaikutat aika nuorelta jampalta vielä, joten ei ehkä kannata muutaman pikkuliisan takia ottaa nokkiinsa koko naissukupuolelta. Nuorille tytöille voi olla siistiä päästä autoon ja saada kyyti. Yli 22:lle se ei enää ole niin ihmeellistä.

Kyllä miehetkin käyttää naisia hyväkseen, useimmiten seksuaalisesti. Eli lupaillaan kaikkea (rakkautta ja turvaa), että päästään pöksyihin ja sitten niistä äijistä ei enää mitään kuulukkaan. Vertaa omaan tilanteeseesi.

Ja koska olet nuori, niin sulla on hyvin aikaa tutustua naisiin, jotka haluaa olla sun kanssa oikeista syistä ja tykkää juuri sinusta.

En minäkään seurustellut ennen 23-ikävuottani kenenkään kanssa, mutta hyväksikäyttöä miesten puolelta koin. Silti ei ole mennyt usko miehiin eikä maailmaan ja nyt onkin se oikea kainalossa.

Ei katkeruudella saavuta muuta kuin pahan mielen ja yksinäisyyden. Kukaan ei halua olla katkeran ihmisen kanssa, mikä lisää katkeruutta.

• ..................

Jotenkin kuulostaa oudolta, että poikasena ajokortin saatuasi naiset tulisivat kyytiisi? Enemmänkin tulee mieleen tytöt, teinit ja lapset. Jotenkin korostit vain poikasena oloasi ja muiden aikuisuutta eli oliko noin?

No jokatapauksessa tunnistan tuollaisen nuoruudestani, itse en kuulunut heihin, mutta piirissä oli nuoria tyttöjä, jotka olivat kiertäneet jonkun täysi-ikäisen pikkusormen ympärille, joka sitten kuskasi ja hommasi alkoholia. Yleensä juuri tuon tyyppiset tuohon rooliin ajautuivat, ne joilla ei nuoruudessa paljoa ollut naiskontaktia jne. Todella ikävä käyttäytymismalli oli minusta silloin ja on vieläkin. Tuota en tosin ymmärrä, että tunnut vaativan sinuun ihastunutta tyttöä olemaan kaverinasi?? Kuvittellessani itseäni tilanteeseen, jossa olen ihastunut mieheen, jolta en vastakaikua saa, niin olisi suoraan sanottuna kiduttavaa jäädä kaverisuhteeseen ja pitää yllä sitä ihastumisen tunnetta. Itsekin yrittäisin saada hajurakoa henkilöön ja unohtaa hänet tuollaisessa mielessä. Ehkä sitten joskus olla kaveria jos siltä tuntuu. Ja jotkut ei yksinkertaisesti halua kaverisuhdetta tuollaiseen henkilöön vaan ovat kiinnostuneet juuri parisuhdemielessä henkilöstä enkä ymmärrä miksei tuollaista piirettä voida suvaita ihmisessä? Jos minä eroaisin miehestäni ja vaikka parisuhteeseen kuuluukin annos ystävyyttä, niin en yhtään ihmettelisi tai moittisi jos hän ei haluaisi olla eron jälkeen ystävä vaikka parisuhteessa olisikin halunnut kanssani olla.

• ap.

Minä taas en ymmärrä miksi ei voi olla aidosti kaveri ihmiselle josta pitää. Jos mies ei olekaan juuri sitä mitä nainen on omassa päässään kuvitellut, on naisella oikeus suuttua ja kylmästi hylätä koko mies. Tuollainen käytös muistuttaa kiukuttelevaa kakaraa joka ei saa juuri sitä mitä haluaa. Tuntuu siltä että mies on naiselle pelkkää käyttötavaraa kaverinakin. Pidetään yhteyttä vain kun tarvitaan jotain hyötyä. Olkoon vain sama toisinpäin, pääasia tässä on kuitenkin tullut jo selväksi. Kavereita kannattaa hankkia vain samasta sukupuolesta.

• lyyli-

toisia hyväksikäyttävät ääliöt! Ja viellä enemmän siks että mun poikakjaverin "kavereina" on paljon just sellassia kusipäitä,muuten ei pidetä yhteyttä,paitsi kun ei ole muuta seuraa niin viimisenä oljenkortena kahville,baariin,kuskiks ja bileisiin,ja vain ainoastaan kun ei muita saa.. Se on niin vituttavaa kun mies ei sitä edes ite tajua:/,se on pelkkä kiltti apulainen niille. Itse olen jo aivan kyllästynyt tähän,ja toivoisin että mies näkis miten asiat on:(.. Muuten mulle riittää

• ap.

Mitä tarkoittaa "muuten mulle riittää"? Sano nyt että aiot lempata miehen tuon takia.

• ap.

On mukava huomata että joitain kiinnostaa. Tosiaan jos lukee tuota tarinaani hieman pidemmälle, siinä sanotaan että,

"ajatellen että josko olisi käytös iän myötä muuttunut"

joka siis viittaa siihen että sama käytös jatkuu samanlaisena myös vanhemmalla iällä. Lisäksi mainitsin että,

"Nyt sitä alkaa näkemään omissa sukulaisissakin niitä naisen ominaisuuksia"

joka viittaa ei vain nuoriin mutta myös vanhempiin ikäluokkiin.

Enkä menisi sanomaan että miehet käyttäytyvät samalla tavalla. Omien kokemuksieni perusteella voisin väittää että jätkäporukka kutsuu minut mukaan ihan vain siksi ettei minun tarvitsisi olla yksin. Naispuolisia kavereita ei voisi vähempää kiinnostaa vietänkö iltaa yksin vai en.

Minua ei muuten kiinnosta vaikka olisinkin katkeroitumassa ja muuttumassa sovinistiksi. Aikansa akat käyttivät hyväkseen kun ei ollut kukaan varoittanut tyhmää poikaa, mutta aikansa kutakin. Nyt on kokemusta omasta takaa, mielestäni täysin riittävästi päätöksen tekemiseen. Ei kavereita naisista, enää koskaan. Tiedän että naisesta voi tulla hyvä kaveri mutta vain jos sen kanssa menee naimisiin/perustaa perheen. Mutta silloinkin se toimii vain niin kauan kun nainen näkee minussa jotain hyötyä, eli isän, elättäjän tai remonttireiskan.

• mirame81

Tiedoksi vaan sulle..vastaus lauseeseesi.
        Ei kaveri pohjalta SAADA lapsia ja mennä naimisiin.Pitäisi olla RAKKAUTTA ilmassa kun siihen hommaan ryhtyy.

>>> Tiedän että naisesta voi tulla hyvä kaveri mutta vain jos sen kanssa menee naimisiin/perustaa perheen. Mutta silloinkin se toimii vain niin kauan kun nainen näkee minussa jotain hyötyä, eli isän, elättäjän tai remonttireiskan.>>>

Siulla on viellä paljon opittavaa.Elä nuoruutta kun viellä voit.Kyllä se onni rakkaus löytyy aikanaan t:2v tytön äiti.

• Muttamuttamutta

Just joo. Että onnea vaan tuleviin naimakauppoihin! Jos et pysty näkemään naista muuten kuin hyötymisnäkökulmasta, niin katsoppa itseäsi tai vaikka suvun miehiä. Miksi ne on naistensa kanssa? Mitä ne siitä hyötyy?

Minä saan mieheltäni rakkautta, hyväksyntää, ystävyyttä, tukea ja seksuaalista nautintoa. Muuten en hänestä hyödy. Miksi pitäisi?

Ja kaikki suhtee alkaa tai kehittyy ystävyydeksi, ei ne muuten toimi. Toki ystävyys on suhteessa erilaista, kuin platoninen ystävyys, mutta ystävyyttä kumminkin.

Ja, mistä sä tiedät, että sun kaverit pyytää sua baariin vain siksi, että sä olet yksin, mitä jos ne on itekkin yksin ja haluaa seuraa? Ja monestikko nekin jättää sut yksin, mutta et huomaa sitä, koska kyttäät vain miten naiset käyttäytyy.

• ap.
        Muttamuttamutta kirjoitti:

Just joo. Että onnea vaan tuleviin naimakauppoihin! Jos et pysty näkemään naista muuten kuin hyötymisnäkökulmasta, niin katsoppa itseäsi tai vaikka suvun miehiä. Miksi ne on naistensa kanssa? Mitä ne siitä hyötyy?

Minä saan mieheltäni rakkautta, hyväksyntää, ystävyyttä, tukea ja seksuaalista nautintoa. Muuten en hänestä hyödy. Miksi pitäisi?

Ja kaikki suhtee alkaa tai kehittyy ystävyydeksi, ei ne muuten toimi. Toki ystävyys on suhteessa erilaista, kuin platoninen ystävyys, mutta ystävyyttä kumminkin.

Ja, mistä sä tiedät, että sun kaverit pyytää sua baariin vain siksi, että sä olet yksin, mitä jos ne on itekkin yksin ja haluaa seuraa? Ja monestikko nekin jättää sut yksin, mutta et huomaa sitä, koska kyttäät vain miten naiset käyttäytyy.

Onnea tarvitsenkin. Mutta mitä tarkoitti tuo "Jos et pysty näkemään naista muuten kuin hyötymisnäkökulmasta"??

Taktisesti pyrit kääntämään minun kirjoittamani jutun minua itseäni vastaan, vai? Pata kattilaa soimaa jne? Minä en ole ollut yhtään naispuoleista kaveriani hyödyntämässä ja hyväksikäyttämässä, piste. Muutenkin, olen puhunut lähinnä kavereista enkä puolisoista, joten turha vetää keskustelua puolisoihin.

• ap.
        mirame81 kirjoitti:

Tiedoksi vaan sulle..vastaus lauseeseesi.
        Ei kaveri pohjalta SAADA lapsia ja mennä naimisiin.Pitäisi olla RAKKAUTTA ilmassa kun siihen hommaan ryhtyy.

>>> Tiedän että naisesta voi tulla hyvä kaveri mutta vain jos sen kanssa menee naimisiin/perustaa perheen. Mutta silloinkin se toimii vain niin kauan kun nainen näkee minussa jotain hyötyä, eli isän, elättäjän tai remonttireiskan.>>>

Siulla on viellä paljon opittavaa.Elä nuoruutta kun viellä voit.Kyllä se onni rakkaus löytyy aikanaan t:2v tytön äiti.

Tarkoitatko että paljon opittavaa naisista vai? Sanotaanko että olen oppinut jo riittävästi. En tietenkään aio toistaa samoja virheitä loputtomiin.

Mutta tuo on kyllä melkoisen romantisoitu näkemys että avioliittoon ryhdytään rakkaudesta. Kummasti sitä vaan rakastutaan kovin pinnallisiin seikkoihin kuten toimeentuloon. Ensimmäinen kysymys jota kysytään mieheltä on "mitä teet työksesi". Itse vastaan aina "tällä hetkellä olen työtön" koska tiedän että sillä vastauksella pääsee rumistakin akoista kätevästi eroon.

Kaverini muuten menetti taannoin tyttöystävänsä saatuaan potkut töistä, siksi koska sai potkut töistä. Siinäpä sitä rakkautta kerrakseen. Rakkaudesta tuskin oli kyse silloinkaan kun tuo naapurin YH tuli raskaaksi, koska ei vieläkään muista tarkalleen miltä isä näytti. Etsii muuten nyt "sitä oikeaa", ennen raskaaksi tuloa ei "se oikeat" paljoa kiinnostaneet. Melkoinen yhteensattuma. Kohtahan se jonkun tarpeeksi tyhmän löytää joka ei tajua joutuvansa pihalle heti kun on elättänyt tuon lapsen.

Mutta jospa palataan itse aiheeseen eli miehen ja naisen väliseen kaveruuteen. Onko asia loppuunkäsitelty vai onko jotain lisättävää?

• hmm....
        Muttamuttamutta kirjoitti:

"Minä saan mieheltäni rakkautta, hyväksyntää, ystävyyttä, tukea ja seksuaalista nautintoa. Muuten en hänestä hyödy. Miksi pitäisi? "

kunpa naisetki antais saman kohtelun miehille mut kun ei..

• Muttamuttamutta
        hmm.... kirjoitti:

"Minä saan mieheltäni rakkautta, hyväksyntää, ystävyyttä, tukea ja seksuaalista nautintoa. Muuten en hänestä hyödy. Miksi pitäisi? "

kunpa naisetki antais saman kohtelun miehille mut kun ei..

Ei voi yksipuolisesti olla onnellinen ja rakastaa, kyllä sen toisenkin pitää rakastaa ja antaa hellyyttä. Eli ei voi helliä yksin tai nauttia seksistä yksin. Kyllä siinä nautitaan yhdessä eli mieskin saa.

• kenties..

jotain poikakoulua? Keskity hankkimaan kavereita pojista, miksi ei?

• KylmäNainen

Kerron taas salaisuuden. Myös miehet tapailevat naisia, koska heille on siitä jotain hyötyä. Tavallaan kaikki ihmissuhteet ovat hyötysuhteita. Kavereiden kanssa ollaan, koska he viihdyttävät (hyöty) ja koska heiltä voi joskus saada palveluksia, vaikka muuttoapua (vielä enemmän hyötyä). Seurustelukumppani tai puoliso tyydyttää myös erilaisia tarpeita. Seksuaalisia, yhteenkuuluvuuden tunnetta, jopa taloudellisia tarpeita (kaksin asuminen on halvempaa ja rahat riittävät paremmin).

• ap.

Kerron myös salaisuuden. Tavallaan kaikki ihmissuhteet ovat hyötysuhteita, mutta se ei vähennä yhtään sitä tosiasiaa että kaikki naispuoliset kaverit, joita luulin kavereiksi, eivät ole pitäneet enää mitään yhteyttä sen jälkeen kun hankkiuduin autostani eroon. Tekisitkö sinä jollekin ystävällesi niin, että kun hänellä ei enää ole autoa, sinä lemppaat koko ystävän?

• Vastaan...

Että ei saa yleistää.

Minulla on paljon miespuolisia kavereita, ja yhtäkään en käytä hyväksi. Ennemminkin minä toimin kuskina ja pyydän lähtemään kanssani jonnekin. Jokunen on saattanut heittää ilmoille, että "minä tarjoan" mutta kyllä minä omani aina maksan ja jos en maksa niin ainakin seuraavalla kerralla piffasen hänelle.

Minulla on ystävinä naisia sekä miehiä, jotka käyttävät kaikkia lähellä olevia hyväksi, niitä valitettavasti löytyy mutta ei saa yleistää... sillä kyse on tietyistä ihmisistä, ei kaikista.

• ap.

Tuohon sanon vain että poikkeus vahvistaa säännön. Eipä ole kukaan naispuoleinen kaverini pyytänyt minua ikinä mihinkään, ellei sitten ole pitänyt saada poikaystävää mustasukkaiseksi. Se jos mikä vetää mielen maahan kun tajuaa että nainen on pyytänyt leffaan ja tulee paikalle poikaystävän kyydissä, jonka pelkkä katse voisi tappaa vähänkin heikompi hermoisen. Kenellekään ei liene epäselvää mistä tämä katse johtuu. Siinä vaiheessa tekisi mieli käydä sanomassa tyypille että tiedän tarkalleen miltä sinusta tuntuu.

• Kurjaa..
        ap. kirjoitti:

Tuohon sanon vain että poikkeus vahvistaa säännön. Eipä ole kukaan naispuoleinen kaverini pyytänyt minua ikinä mihinkään, ellei sitten ole pitänyt saada poikaystävää mustasukkaiseksi. Se jos mikä vetää mielen maahan kun tajuaa että nainen on pyytänyt leffaan ja tulee paikalle poikaystävän kyydissä, jonka pelkkä katse voisi tappaa vähänkin heikompi hermoisen. Kenellekään ei liene epäselvää mistä tämä katse johtuu. Siinä vaiheessa tekisi mieli käydä sanomassa tyypille että tiedän tarkalleen miltä sinusta tuntuu.

Mutta kyllä tuut tapaan vielä sellaisia naisia, jotka ei käytä hyväksi. Älä lannistu, tutustu vaan uusiin naiskavereihin ja jätä vanhat hyväksikäyttäjät omaan arvoonsa, älä anna heidän pompotella!

Tiedän että ottaa kupoliin, jos joku pyytää leffaan pelkästään siksi että saisi seukkarin mustasukkaiseksi, mutta jätä sellaiset "kaverit" omaan arvoonsa ja koita saada uusia oikeita sellaisia. Tsemppiä!

• ap.
        Kurjaa.. kirjoitti:

Mutta kyllä tuut tapaan vielä sellaisia naisia, jotka ei käytä hyväksi. Älä lannistu, tutustu vaan uusiin naiskavereihin ja jätä vanhat hyväksikäyttäjät omaan arvoonsa, älä anna heidän pompotella!

Tiedän että ottaa kupoliin, jos joku pyytää leffaan pelkästään siksi että saisi seukkarin mustasukkaiseksi, mutta jätä sellaiset "kaverit" omaan arvoonsa ja koita saada uusia oikeita sellaisia. Tsemppiä!

Jatkossa käytän energiani miespuolisien kavereiden hankkimiseen. Jos jonkun tarpeeksi mukavan naisen löydän niin yritän kyllä saada siitä enemmän kuin kaverin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      83
      4439
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3180
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      41
      2671
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2352
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2046
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1762
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe