ihmetyttää

outoa käytöstä

Naiseni oli viime yönä baarissa ja soitti yöllä klo 4.30 kaverinsa luota. Meillä oli ollut pientä kinaa ja jututsteltiin siitä puhelimessa hyvässä hengessä. Yhtäkkiä hän sanoi että hän on varmaan mun mielestä täys paska. Sanoin että et sä ole mun mielstä mulle paskaa. Jonka jälkeen hän löi luurin mulle korvaan eikä enään vastannut puhelimeen. =/
En nukkunut tun puhelun jälkeen. Nyt olen töissä ja mul on todella paska olo. Päässä pyörii kaikkea mahdollista skeidaa. En tiedä jaksanko tällaista. Laitoin monta viestiäkin että mikä tuli, mutta puhelimeen eikä viesteihin ei vastattu.
Jaksanko tuollaista.....

5

613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki on kuitenkin

hyvin loppujen lopuksi...

Kyllä se on vähän törkeää kumppania kohtaan kun ei vastaa ja jätetään epätietoisuuteen. Luonnollisesti siinä tulee kaikenlaisia kauhukuvia päähän, ja toisen välinpitämättömyys sattuu.

Nyt hän kuitenkin varmaan nukkuu, jonka takia ei ole itsestään vielä ilmoitellut :)

Jos tyttöystäväsi oli kännissä, siinä voi tulla tunnekuohuissa selitettyä mitä sattuu. Ehkä hän tosiaan tunsi itsensä paskaksi kun juttelitte, oli masentuneella tuulella ja siksi enempi puhuminen ei onnistunut, kännissä vielä, ainakaan järkevä keskustelu. Toivottavasti kyseessä ei ollut mikään sekoilu vieraan vastakkaisen sukupuolen kanssa, mikä olisi tuollaisen reaktion hänessä aiheuttanut... No, en usko. Kyllä se selviää kun juttelette myöhemmin.

Kestätkö tuollaista, se on monisäikeinen kysymys. Jos rakastaa, antaa anteeksi toisen virheet ja heikot hetket. Riitaa tulee aina kaikilla jonkin verran, joskus ne ovat isompia ja tuskaisempia, ja tulee tehtyä typeriä asioita siinä melskeessä ja vitutuksessa. Huono tapa on jos riidan takia lähtee baariin ryyppäämään, ja varsinkin jos ei sitten ilmoittele itsestään. Oliko tämä ensimmäinen kerta, vai onko tällainen hänellä tapana?

Jos se tapa on, olisi syytä keskustella ja sopia, ettei niin enää toimita, koska se on vastuutonta ja törkeä tapa toista kohtaan. Kyllä muutos on mahdollista tehdä, jos haluaa oikeasti. Minullakin oli tapana jossain vaiheessa suututtuani lähteä sanomatta mitään ja ilmoittamatta milloin tulen takaisin(tosin olemme avoliitossa, se on vähän eri asia kuin erillään asuessa). Tajusin kuitenkin miten pahaa se tekee kumppanilleni, ja miltä minusta tuntuisi jos hän tekisi niin minulle. Sovittiin, etten enää tee sellaista temppua. Kumma kyllä, vaikka hyvin paljon vituttaa välillä kun riidellään ja tulen loukatuksi, sanon sentään lähtiessäni minne menen ja milloin suurinpiirtein tulen takaisin. Ja puhelimeen vastaan aina kohtuullisella viiveellä, en pystyisi jättämään asioiden selvittelyä seuraavaan päivään, kun toisen huoli on kokoajan mielessä.

Kyllä sinä jaksat, mutta ei kaikkea tarvitse jaksaa loputtomiin. Keskustelkaa tuosta asiasta, ainakin sen jälkeen kun tuo yöllinen on juteltu pois alta. Jonkinlaiset perussäännöt on hyvä olla olemassa.

• ...

Ehkä hän huomasi olevansa paska koska soitti sinulle keskellä yötä kännissä. Häntä harmitti se eikä halunnut enää puhua. (Mutta olisi voinut sanoa että "jutellaan myöhemmin, heippa" tms). Hän saattaa tosiaan nukkua tällä hetkellä ei ole vielä ylhäällä. Eikö hän käy töissä tai koulussa? Nyt on kuitenkin torstai. Harva keskellä viikkoa ryyppää! Minulle jäi se epäselväksi että oliko teillä kotona ollessa riitaa ja hän sen päätteeksi lähti pois ryyppäämään, vai kävikö hän ryyppäämässä (ihan muuten vaan), sitten soitti ja teillä oli riitaa vain puhelimessa?

• on selvästi

Sanoisin, että tyttöystäväsi on ns. drama queen. Kännitila korostaa tätä ominaisuutta, ja kannatta tottua siihen että muutaman drinksun jälkeen tämä tyttö rupeaa pillittämään meikkinsä pilalle jostain ihan ihmesyystä.

En itse sanoisi, että se on maailman paras puoli ihmisessä. Mutta on niitä huonompia, ja kai sen kanssa voi elää.

• jatkoa seuraa..

Elikkäs riita sovittiin. Se miksi hänellä on aikaa, hän on työtön. Ei siinä mitään, mutta tuntuu kuin hän tahallaan aiheuttaisi riidan ja lähtisi baariin. Ei tuo ollut ensimmäinen kerta. Sitten minä saan syyt niskoilleni. Tottakai minullakin jossain vaiheessa menee hermo ja sanon mitä sylki suuhun tuo ja sitten hän "saa hyvä syyn" poistua paikalta.

Hän ei luota minuun, epäilee että käyn muissa naisissa. Ikinä en ole pettänyt häntä. Suhdetta kuitenkin takana vasta n. kolme kuukautta. Suuttuessaan hän vielä sanoo, että "Pane vaan muita, niin mäkin rupean tekemään." Arvatkaa vaan sattuuko tuollainen. Olen hulluna häneen, mutta noi loukkauksien määrät ovat menneet yli ja pahentuneet. Viimeksi kun hän sanoi tuon edellisen lauseen, sanoin hänelle, että lähde sitten toteuttamaan itseäs. Nyt hän sanoi minun loukanneen sillä lauseella häntä ja haukkuneen lutkaksi. Rakastan häntä erittäin paljon vaikka suhdetta onkin takaan vain vähän aikaa. Mitä tekisin...... VAIKEAA ON

Minut vielä irtisanottiin viime torstaina...
      Ikinä ei ole ollut näin paha olla, nimittäin taas on riita päällä. En jaksa!

• brave

..samaa hommaa kerrasta toiseen. Tosin toi ryyppääminen ei yleensä kuulu kuvioon, mutta muuten tollai lähetään vaan eikä vastata sitten mihinkään. Syytellään mua, ja sitten yhtäkkiä ollaankin taas kuin mitään ei olis tapahtunu. Jos kysyy asiasta, saa haukut. Jos sanoo asiasta, saa haukut. Mutta ymmärrä hyvä ihminen että sinä et ole syypää millään tavalla hänen käyttäytymiseen, sillä tosiasia on se, että hänellä itsellään on ongelma, -itsensä kanssa. Monta vuotta enemmän ja vähemmän tätä kestäneenä olen sattumalta juurikin suht täynnä tätä tunnetilaa, joten sanonpa sen, että älä lähde samaan kuin minä, vaan isket kissan pöydälle etkä anna periksi. Jos muutosta ei tapahdu, lähdet litomaan. Piste. Älä satuta itseäsi, älä anna muiden satuttaa. Ja ennenkaikkea pysy lujana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2581
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2297
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe