Anoppini ja appeni on ihan jees! Hauskoja ja välittömiä persoonia, joiden kanssa tulee hyvin juttuun.
Viime aikoina pintaan on vaan noussut yksi ilkeä piirre. He nimittäin avautuvat minulle ja miehelleni tyttärestään ja miehestään nykyään aivan jatkuvasti näitä sättien. On inhottavaa huomata kuinka he kuitenkin toimivat ihan normaalin rakastettavasti heidän kanssaan ollessaan. Mutta heti kun ovat poisssa, kertovat asioistaan ja arvostelevat heitä meille ääneen. Tuntuu tosi pahalta. Enkä tiedä mistä johtuu, mutta en oikein itse enään kehtaa olla kasvokkainen siskon ja miehensä kanssa, aivan kuin olisin jotenkin osasyyllinen kaksinaamaisuuteen.
Olen aina kuvitellut että juuri tässä perheessä asioista kyetään puhumaan niiden oikeilla nimillä. Enkä tiedä mistä moinen käryily kumpuaa. Miten ihmeessä päästä yli tästä niin, että pystyy seurustelemaan perheen sisällä taas normaalisti?
___Iva
3
501
Vastaukset
- eivind
Tulee välttämättä mieleen, että mitähän he puhuvat t e i s tä tyttärelle ja hänen miehelleen! Vaivihkaa ja kauttarantain voisitte yrittää ottaa asiasta heiltä selvää...
- johdattelemalla..
puhe pois kys. asiasta ja vaihtamalla puheenaihetta. Sanomalla että puhutaas muusta.
- puhuvat teistä myös
Itseänikin alkoi ärsyttää miehni vanhemmat juuri siitä syystä, että aina keskusteluissa haukuttiin jotain joka ei ollut paikalla. Tai ehkä haukkuminen liian vahva sana, päiviteltiin tekemisiään.
Ehkä tämän tyyliset ihmiset eivät osaa muuten ilmaista negatiivisia tunteita.
Suorat ihmiset hankalan maineessa joten on helpompi puhua takanapäin. Toisille se on myös ajanvietettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960