Pitkältä sairaslomalta palaaminen

luupääkö?

Mursin jalkani tuossa tammikuussa ja olin saikulla.
Selkä rupesi vaivaamaan ja sairasloma jatkui siitä vielä pidemmälle.

Kun sitten yksi kaunis aamu palasin työpaikalleni, ei kestänyt kuin päivä, niin kolleegani (tuo aivokääpiön ruumillistuma) iski kimppuuni kaikkien kuullen.

Olen ollut NIIN ja NIIN pitkän sairaana, minulle ei ole edes sijaista palkattu, täällä on ollut töitä niin ja niin paljon ja on jouduttu pärjäämään ja nyt sinulla on vielä talvilomatkin pitämättä (mitä hän ei ymmärrä alkuunkaan, kuinka loma voi siirtyä, jos sairaus alkaa ennen lomaa) ja jäk,jäk.

Nyt otin sitten itseäni (vihdoin) niskasta kiinni ja laitoin kyseisen kiusaajani ojennukseen.
Huusin päin lärviä, kuinka ei ole todellakaan minun vikani jos luita menee poikki, saati se että esimies on niin saamaton, ettei pysty delegoimaan töitä.
ja mitä tulee lomieni pitämättömyyteen niin lue vi---tu tessiä, niin viisastut, sinäkin.Mitä tulee saikkuuni, niin en todellakaan ole tilivelvollinen hänelle enkä kenellekkään muulekkaan kolleegalle mikä vaivaa ja kuinka kauan. Että voit sen nyt hyvällä uskoa ja painaa siihen pieneen päähäsi! Tästä asiasta minä en puhu enää sinun kanssasi sanaakaan.

Meni ämmä hiljaiseksi.

No jouduin vielä päivän päätteeksi samaan tilaan ko.henkilön kanssa kahdestaan siis, jossa sama marina alkoi uudestaan.

Silloin karjaisin jo suoraan että, nyt loppui.Mitä osaa et niinkuin aiemmin ymmärtänyt? Oletko siis ihan tyhmä?
Etsi vi..tu itsellesi toinen kiusattava ja tämä asia on niin loppuun käsitelty kuin olla ja voi.

Ja poistuin paikalta.

Nyt on ollut tovi rauhallista.
Katsotaan kuinka kauan tämä muurahaisenmuistin omaava asian muistaa/tahtoo muistaa.

Mutta kyllä niillä toisilla tytöillä, jotka istuvat samassa paikassa, on ollut kiire agitoida tämä henkilö minun kimppuuni noiden viikkojen aikanaja kun vielä tietävät, että kaikki menee perille ja kaikki uskotaan.
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta.
Sama kaava on ollut aiemminkin. Mutta nuijaa vaan että tätä yhtä vedetetään avautumaan ja sitten hän saa huudot (aiheesta kylläkin) ja muut hymisevät vaan vieressä, että kuinka kauheaa huutamista ja miten se nyt noin....;)

Kertokaas mulle kuinka tuo epäilys oikein istutetaan toiseen, kun en itse sitä osaa tehdä.
Voi olla aika oppia tuollainenkin taito....

Takaisin antaminen alkoi juuri.
Sylkykupin ura loppui tuohon sairaslomaan.
Se on aivan sama millä diagnoosilla ollaan pois, paskaa sataa niskaan joka kerta.
Eli lusmut ei voi lusmuilla kun en ole töissä, ja kun olen, niin kaikki hyvin heille.......muusta tämä ei voi johtua.
Heille kun ei ikinä huudeta kun ollaan pois.......tämäkin on pistetty merkille....pakostakin.

8

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiohan v

Joka työpaikalla on yksi tälläinen omasta mielestään maailman paras ihminen.

Luultavasti sinä olet se ihminen,joka saa aikaiseksi työpaikalla.
      Olet pätevä,minkä näkee jo olemuksesta.
      Muuta ei tarvita.Olet punainen vaate,jota saa ja pitää morkata.
      Jos vielä uskallat sanoa vastaan niin jopas jotain.Pääset niskan päälle mutta sitä kiusaajasi ei halua.
      Hän haluaa olla paras ja sinut hän haluaa pois.
      Molemmin puolinen arvostuksenne on olematon.

Teit viisaasti,kun käskit hänen lopettaa KIUSAAMISEN.
      Tämä tyyppi on varmaan ennenkin savustanut ihmisiä ulos töistä.
      Petolintu ns saalistaa!

• jääräkö?

tämä kyseinen henkilö tuskin saa ketään savustettua ulos. On sen verran yksinkertainen.
        Uskoo kaiken mitä toiset kertovat, vaihtaa mielipidettä kuin sukkaa, puolta kuin sukkaa (on ensin tiettyä mieltä jotain ihmisestä ja samalla suunvuorolla onkin häntä vastaan), täysin vedätettävissä, mennen tullen jne.
        Mutta ne jotka hänelle juttuja kertovat ja agitoivat...ovat niitä käärmeitä.
        Teettävät oman likaisen työn tällä onnettomalla.
        Eikä siis ole ensimmäinen kerta kun vedättävät oikein kunnolla ja katsovat päältä mikä on tulos ja reagointi.

Näille käärmeille se pitäisi lakia lukea pimeällä kujalla, mutta kun ei heitä ole saanut kiinni rysänpäältä.......tietävät varmaan itsekin kuinka käy jos jäävät kiinni ja osaavat siksi hyödyntää tätä järjenvaloa omissa tarkoitusperissään.

Milloin on valitettu esimiehelle, ettei heitä auteta ja kun sitten autetaan jos vaikka minkälaisissa asioissa, niin tulee puukkoa, kun ollaan niin ylpeitä ja tiedetään kaikki.
        Eli mikään ei ole hyvä.
        No, siihen loppui se auttaminenkin.
        Ainoastaan työasiassa autan, en muussa.
        Muiden asioiden hoitamisesta/hoitamattajättämisestä eivät voi valittaa (tai voivat, mutta ovat typeriä jos niin tekevät), mutta jos työasiassa ei auta, niin siitä voi tullakin sanktioita.
        Ja siitä he osaavat kyllä ottaa kaiken irti.

Ja kyllä, saan aikaiseksi työpaikalla ja minulla on usein perusteltuja parannusehdotuksia (mitä toiset eivät harrasta), joita sitten katsotaan kieroon oikein urakalla.
        Jos esitetään asioita hankalampana kuin ne ovat, muistan aina sanoa, ettei tämä kriisi ole, ajatelkaa nyt positiivisesti. ja korjausehdotus perään......joka vielä toimiikin.....

Jos sitten olen kaikkitietävä ja mulkku, niin ehkä olen ansainnut kohteluni, mielestäni en sitä ole.
        Ja luulisi muidenkin olevan tyytyväisiä kun pääsevät vähemmällä ja helpomalla ratkaisuilla kuin mitä on aiemmin ehdotettu......ehkä sekin on sitten liikaa.....toisille;)

Sen olen huomannut, että tuohon pirtaan en istu, kun en jaksa esittää tyhjäpäätä kaiken viikkoa, vatoa mitä on kauniissarohkeisa taas tapahtunut tai miettiä mikä paperssi on huonoin juuri näille naperoille... ja olla samaa mieltä muun karjalauman kanssa, jopa ihan yksinkertaisessa asiassa, esim.ainoa oikea maito on kulutusmaito ja muut maidot on vettä. Se erilaisuus, se erilaisuus

• Voihan v
        jääräkö? kirjoitti:

tämä kyseinen henkilö tuskin saa ketään savustettua ulos. On sen verran yksinkertainen.
        Uskoo kaiken mitä toiset kertovat, vaihtaa mielipidettä kuin sukkaa, puolta kuin sukkaa (on ensin tiettyä mieltä jotain ihmisestä ja samalla suunvuorolla onkin häntä vastaan), täysin vedätettävissä, mennen tullen jne.
        Mutta ne jotka hänelle juttuja kertovat ja agitoivat...ovat niitä käärmeitä.
        Teettävät oman likaisen työn tällä onnettomalla.
        Eikä siis ole ensimmäinen kerta kun vedättävät oikein kunnolla ja katsovat päältä mikä on tulos ja reagointi.

Näille käärmeille se pitäisi lakia lukea pimeällä kujalla, mutta kun ei heitä ole saanut kiinni rysänpäältä.......tietävät varmaan itsekin kuinka käy jos jäävät kiinni ja osaavat siksi hyödyntää tätä järjenvaloa omissa tarkoitusperissään.

Milloin on valitettu esimiehelle, ettei heitä auteta ja kun sitten autetaan jos vaikka minkälaisissa asioissa, niin tulee puukkoa, kun ollaan niin ylpeitä ja tiedetään kaikki.
        Eli mikään ei ole hyvä.
        No, siihen loppui se auttaminenkin.
        Ainoastaan työasiassa autan, en muussa.
        Muiden asioiden hoitamisesta/hoitamattajättämisestä eivät voi valittaa (tai voivat, mutta ovat typeriä jos niin tekevät), mutta jos työasiassa ei auta, niin siitä voi tullakin sanktioita.
        Ja siitä he osaavat kyllä ottaa kaiken irti.

Ja kyllä, saan aikaiseksi työpaikalla ja minulla on usein perusteltuja parannusehdotuksia (mitä toiset eivät harrasta), joita sitten katsotaan kieroon oikein urakalla.
        Jos esitetään asioita hankalampana kuin ne ovat, muistan aina sanoa, ettei tämä kriisi ole, ajatelkaa nyt positiivisesti. ja korjausehdotus perään......joka vielä toimiikin.....

Jos sitten olen kaikkitietävä ja mulkku, niin ehkä olen ansainnut kohteluni, mielestäni en sitä ole.
        Ja luulisi muidenkin olevan tyytyväisiä kun pääsevät vähemmällä ja helpomalla ratkaisuilla kuin mitä on aiemmin ehdotettu......ehkä sekin on sitten liikaa.....toisille;)

Sen olen huomannut, että tuohon pirtaan en istu, kun en jaksa esittää tyhjäpäätä kaiken viikkoa, vatoa mitä on kauniissarohkeisa taas tapahtunut tai miettiä mikä paperssi on huonoin juuri näille naperoille... ja olla samaa mieltä muun karjalauman kanssa, jopa ihan yksinkertaisessa asiassa, esim.ainoa oikea maito on kulutusmaito ja muut maidot on vettä. Se erilaisuus, se erilaisuus

Se nainen pelkää myös kiusaamista.siksi se on tuuliviiri.Ei pistä vastaan vaan pääsee helpommalla nuolemalla p:tä.

Ne vatvoo niitä asioita ihan piruuttaan,kun tietävät,että et pidä puheista.

Olet erilainen ja sehän ei ole hyvä asia työpaikalla.
        Pitää olla kivaa.Ihan kuin lapsena hiekkalaatikolla.
        Työ on kuitenkin työ eikä leikkiä.
        Koita pysyä ittenäs.
        Se tuuliviiri on pelkuri.
        Jos se olisi oma itsensä,häntä kiusattaisiin.

• mistä apua??
        Voihan v kirjoitti:

Se nainen pelkää myös kiusaamista.siksi se on tuuliviiri.Ei pistä vastaan vaan pääsee helpommalla nuolemalla p:tä.

Ne vatvoo niitä asioita ihan piruuttaan,kun tietävät,että et pidä puheista.

Olet erilainen ja sehän ei ole hyvä asia työpaikalla.
        Pitää olla kivaa.Ihan kuin lapsena hiekkalaatikolla.
        Työ on kuitenkin työ eikä leikkiä.
        Koita pysyä ittenäs.
        Se tuuliviiri on pelkuri.
        Jos se olisi oma itsensä,häntä kiusattaisiin.

Olisiko jounilla ja hcd:llä muiden kiireidensä keskellä aikaa kommentoida näihin asiaviesteihin?

• +Jouni
        mistä apua?? kirjoitti:

Olisiko jounilla ja hcd:llä muiden kiireidensä keskellä aikaa kommentoida näihin asiaviesteihin?

Lopeta valehtelu.

• pahaa

kun lukee sinun kirjoitusta.

Fiksu tyyppi menee hukkaan tuollaisessa työyhteisössä.
      Siellä on nyt porukka sairastunut pahemman kerran.
      Sinun pitää kyllä ketrtoa korkeamalle taholle tai lähteä pois.
      Harmi,kun en pysty sinua auttamaan,vaikka haluaisin.
      Olen itsekin huutanut näille pöntöille mutta olen vain saanut pahemman mielen.
      Lähde sieltä helvettiin!

• Luupääkö?

sairasta jo pitkään....

helvetissä ollaan juu...se on tiedostettu jo.
        Esimiehelle on ihan turhaa avautua, kuuluu samaan kastin ja sieltä tulee vielä pahemman luokan vee#€%luja kuin työkavereilta.
        Noo....kyllä nuo aisoihin saadaan....taas kerran......sitten ne muistavat tovin ja sama jatkuu taas....ikuinen kierre.

Nyt on pakko sanoa, että ovat olleet hiljaa tuosta repeämisestä lähtien.
        Luojan kiitos.
        Eli se konfliktin purku kerralla auttaa näemmä hyvin.

Ja tiedän juu että hukkaan menen.....
        työ on kivaa, sitä tekevät tyhjäpäät eivät.Palkkaakin tulee ihan mukavasti, joten niin se on kait sanottava, että "pakko" kärsiä.....ainakin siihen asti, kunnes uutta tulee tilalle!

• että+
        Luupääkö? kirjoitti:

sairasta jo pitkään....

helvetissä ollaan juu...se on tiedostettu jo.
        Esimiehelle on ihan turhaa avautua, kuuluu samaan kastin ja sieltä tulee vielä pahemman luokan vee#€%luja kuin työkavereilta.
        Noo....kyllä nuo aisoihin saadaan....taas kerran......sitten ne muistavat tovin ja sama jatkuu taas....ikuinen kierre.

Nyt on pakko sanoa, että ovat olleet hiljaa tuosta repeämisestä lähtien.
        Luojan kiitos.
        Eli se konfliktin purku kerralla auttaa näemmä hyvin.

Ja tiedän juu että hukkaan menen.....
        työ on kivaa, sitä tekevät tyhjäpäät eivät.Palkkaakin tulee ihan mukavasti, joten niin se on kait sanottava, että "pakko" kärsiä.....ainakin siihen asti, kunnes uutta tulee tilalle!

löydät itsesi näköisen ja kokoisen työpaikan mahdollisimman pian.

Muista pysyä ihmisenä-kaikesta huolimatta.
        Ihmisarvoasi he eivät voi viedä..)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      218
      5048
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4111
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3603
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3599
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3440
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      38
      3035
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2579
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2336
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      37
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      23
      1972
    Aihe