Hymyilytti vaimoni saama lääkärinlausunto.
Paperi alkaa: "Nuori kiinalaistaustainen nainen (s. xx.01.1962)."
Mietin vaan että milloinkohan ihminen sitten on keski-ikäinen jos 47 vuotias on vielä nuori?
Eli teillekkin tiedolksi että minäkin olen näköjään naimisissa nuoren aasialaisnaisen kanssa vaikka olen ihan toista täällä aikaisemmin väittänytkin.
Olisiko syytä alkaa kaunhistelemaan meidänkin suhdetta kun nuoren naisen olen puolisokseni ottanut?
Nuori?
5
721
Vastaukset
- .................
että olet ylpeä vaimostasi...
Minun sukulaiseni ( 32v nainen) on niin pienikokoinen että bussikuski meinas antaa sille lastenlipun :).
"Pieni on kaunista" :).Minun vaimoni on kyllä 165 pitkä joten pituutensa puolesta ei hänelle lastenlippua bussissa tarjota :)
- nykyään
Kyllä nykyään alle 50v on vielä nuori, sillä nykyään on entisen kolmen sukupolven sijaan neljä sukupolvea ihan standardi kuvio. Myös äitini lääkärintodistuksessa lukee "65-vuotias keski-ikäinen nainen". Sille juuri nimittäin myös hymyilimme. Ei siis vanhus. Vanhus on nykyään sellaiset 75-90v.
- kerrotko vielä
mikä päivä vaimosi on syntynyt, nimittäin itse olen syntynyt myös tammikuussa 1962 ja olen tyyliltäni ja ulkonäöltäni todella nuorekas. Huvittaa kun todella nuoret miehet alkavat tunkea viereen lirkuttelemaan luullen ehkä likimain samanikäisekseen. Mutta ajatusmaailmahan meillä on jo järkevä ja asiallinen.
Ajattelin vain, että jos ois sattunut vielä sama päiväkin kuin vaimollasi.
Ps. kyllä todella nykyaikana ihmiset ovat nuorekkaita pitkään ja usein "se jokin" löytyykin ihmisestä vasta hiukan vanhempana. - bbbbbb
mitä ihmettä tuosa on? Ole tyytyväinen kun olet jollekin kelvannut ja koeta käyttäytyä hyvin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852409Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4782387Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771492Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211491Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351210- 231177
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2701129Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091112