J***

*Neitonen*

Olen niin ihastunut, himokas ja epätoivoinen jo etten tiedä miten päin töissä olisin! Haluaisin vain repiä vaatteet päältä, antautua sinun käsittelyyn himokkaana ja valmiina. huoh... Kunpa et olisi varattu. Olet todellakin karismaattinen, seksikäs ja minua kiehtoo vielä se että olet minua vanhempi, kokeneempi. Voisit opettaa minulle vaikka mitä, salaisuuksia :)

-N-
p.s. Menee miehelle hki

5

787

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yok59

Heippa sinä työpaikalla ihastuneelle!

Kyllä työpaikalla voi ihastua ja se on normaalia elämää. Itse en ole miehenä kokenut onneksi moista asiaa. Voisin sanoa, että työpaikkaromanssit voivat olla usein tuhoon tuomittuja varsinkin silloin, kun toinen on varattu. Pieni huulenheitto ja flirttailu voivat piristää työpäivää, mutta jos "mopo karkaa" käsistä voi seuraus olla myöhemmin ikävä, jota saattaa katua. En tuomitse, joten yritä jos onnistut. Normaali ihastuminen työkaveriin on varmasti useimmissa työpaikoissa yleistä. Itse en lähtisi moiseen mukaan. Kerran itse olin opettajana ja oppilas ihastui minuun. Se oli yllätys minulle. Hän myönsi sen, mutta suhde ei kantanut kauan.

• ORGleuka

...Mitäpä jos rohkeesti tökkäät sormella kylkeen, ja katsot suoraan silmiin ja hymyilet!!

p.s M I E S hki....:)

• Ja**

tuntuu mielenkiintoiselta viestiltä. En nyt heti kuitenkaan vaatteita ala riisumaan, mutta sitten myöhemmin. Jookos?

• Ja**

ja oletko hoikka, ehkä 170 cm ja ruskeahiuksinen (pitkähköt/puolipitkät hiukset) ja noin 30-v.?

Hakuammuntaa, mutta kuitenkin ihastuin sellaiseen neitoseen enkä uskalla tehdä aloitetta.

• *Neitonen*
        Ja** kirjoitti:

ja oletko hoikka, ehkä 170 cm ja ruskeahiuksinen (pitkähköt/puolipitkät hiukset) ja noin 30-v.?

Hakuammuntaa, mutta kuitenkin ihastuin sellaiseen neitoseen enkä uskalla tehdä aloitetta.

Itse olen hmm... joo ruskeatukkainen, hoikka, alle 170cm ja reilusti alle 30 :) Mies on siis minua kymmenen vuotta ellei ylikin vanhempi. Itse olen 19v. En uskalla kyllä sanoa mitään, enkä tehdä mitään. Katselen kauempaa, ihastelen ja unelmoin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe