työnnätkö mieluummin pään pensaaseen?
Uskallatko
19
404
Vastaukset
- vänksy
usein halu voittaa kuitenkin pelon.
- Kysymys on
varmaan tarkoitettu miehille?
- on tarkoitettu
kaikille.
- edellinen
on tarkoitettu kirjoitti:
kaikille.
sit naisena vastaan et toisinaan (eli ehkä liian usein) työnnän pään pensaaseen. Siis jos on jostain mielenkiintoisesta miehestä kyse. Mut muuten kyllä haasteiden kohtaaminen onnistuu ja ihan suht hyvin. Tavoitteiden saavuttaminen ja itsensä ylittäminen on ehkä parasta elämässä. Tietty ystävät,läheiset, terveys ja se mahdollinen koiranpentukin ovat tosi tärkeitä asioita.
- voi ylittää
edellinen kirjoitti:
sit naisena vastaan et toisinaan (eli ehkä liian usein) työnnän pään pensaaseen. Siis jos on jostain mielenkiintoisesta miehestä kyse. Mut muuten kyllä haasteiden kohtaaminen onnistuu ja ihan suht hyvin. Tavoitteiden saavuttaminen ja itsensä ylittäminen on ehkä parasta elämässä. Tietty ystävät,läheiset, terveys ja se mahdollinen koiranpentukin ovat tosi tärkeitä asioita.
itsensä? Minä en tiedä.
- edellinen
voi ylittää kirjoitti:
itsensä? Minä en tiedä.
jotain sellaista johon ei olisi uskonut kykenevänsä. Eli ylittää odotukset itsensä ja taitojensa suhteen. Sitä se tarkoittaa. :)
- Jaa...
edellinen kirjoitti:
jotain sellaista johon ei olisi uskonut kykenevänsä. Eli ylittää odotukset itsensä ja taitojensa suhteen. Sitä se tarkoittaa. :)
Eli silloin kun ei tunne itseään? Kun tuntee itsensä, voiko enää ylittää itsensä?
- edellinen
Jaa... kirjoitti:
Eli silloin kun ei tunne itseään? Kun tuntee itsensä, voiko enää ylittää itsensä?
kaapissa/tynnyrissä kasvanut? Ainahan sitä löytää itsestään uusia puolia ja oppii jotain uutta. Eikä se ole sama asia kuin itsensä tunteminen (yksinään). Tietty siihen liittyy omien taitojensa tiedostaminen mut itsensä tuntemiseen liittyy paljon muutakin. Ei voi kehittyä eikä kehittää itseään ellei kyseenalaista asioita, tee jotain uutta ja eri tavalla.
- Olen kasvanut
edellinen kirjoitti:
kaapissa/tynnyrissä kasvanut? Ainahan sitä löytää itsestään uusia puolia ja oppii jotain uutta. Eikä se ole sama asia kuin itsensä tunteminen (yksinään). Tietty siihen liittyy omien taitojensa tiedostaminen mut itsensä tuntemiseen liittyy paljon muutakin. Ei voi kehittyä eikä kehittää itseään ellei kyseenalaista asioita, tee jotain uutta ja eri tavalla.
vapaana.
- edellinen
Olen kasvanut kirjoitti:
vapaana.
..........
- mieluummin
kuin taistelen. Ehkä joskus pitäisikin taistella, vastata nyrkkiin nyrkillä, mutta ei minusta ole siihen. Pensaasta en tiedä. Katson kauempaa ja haihdun ja on kuin en olisi paikalla ollutkaan koskaan.
- tietää:
Milloin on aika taistella ja milloin vetäytyä. Ja milloin seurata sivusta...
- Serpico
Onko tämä taas joku muka-älykäs avaus tyyliin "oletko mitään ilman omaisuuttasi - jatka miettimistä"? Grand master -style.
- jatkaa
roolinsa esittämistä elokuvassa nimeltä Miehen Logiikka.
- myöntää
että olet genio mente vai jatkatko miettimistä?
- ...
Ainoastaan mielikuvitusta.
- mirame81
kertaisesti otan ne vaikeudet vastaan semmoisena kun ne on.En lähde karkuun tai laista vastuuta.osaan toimia jos tilanne vaatii sen t.vpk.
Muumi-läppäreillä pääse nettiin jollain
muumi-mokkulalla kakarat ja vastentahtoisesti
neitseelliset nutturamummot ja telaketjufemakot.
Ei sinne voi mennä ennen tykistö pehmennystä.
Rupusakkiin samalla taktiikalla,kuin al-qauidan
koulutus leirille.- mä en
oikein koskaan ymmärrä, mistä sä oikeen kirjoitat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070