Naisten logiikassa pohditaan miten nainen kestää metsästäjämiestä.
Miten mies kestää Partyliteen (tai mihin tahansa ylihintaiseen, sosiaalisilla suhteilla rahastamaan pyrkivään soopaan) hurahtanutta naista?
Partylite-uhreja?
15
663
Vastaukset
- vänksy
Onks se joku tuppervaaran tapainen juttu, et on joitain kutsuja ja jotain?
Ei kolahda muhun.
Mä en ole koskaan ollut kiinnostunut mistään "ompeluseurakokoontumisista". Jotenkin en oo vaan sen luonteinen, et jaksaisin niin paljon naisia niin pitkää aikaa yhdellä kerralla.:)
Ja toivon, ettei mun mieskään harrasta mitään partylitekutsuja, tai tuppervaarakutsuja.. :D- - ihan hyvällä -
mistä sä ylipäätään olet kiinnostunut?
- random_N
En ole koskaan ollut varsinaisissa tilaisuuksissa, mutta duuniin on satunnainen (yleensä hoitovapaalta palaava) kollega tuonut esittelylootan.
He-le-ve-tin kalliita kynttilöitä ja purkkeja niille, niitä ei vaan sanota kynttilöiksi ja purkeiksi vaan esim votiiveiksi ja hurrikaaneiksi. Ainakin minun näkemäni haisevat samalle kuin intianbasaarit, mutta sitä hajuakaan ei sanota intianbasaarihajuksi, vaan se on jokin hedelmä tms.
Aika moni nainen harrastaa noita just vauvalomien aikana. En tykkäisi jos mies lähtisi johonkin vastaavaan, mutta ehkä miehet kestää tuommoista naisiltaan? - Työtyö
random_N kirjoitti:
En ole koskaan ollut varsinaisissa tilaisuuksissa, mutta duuniin on satunnainen (yleensä hoitovapaalta palaava) kollega tuonut esittelylootan.
He-le-ve-tin kalliita kynttilöitä ja purkkeja niille, niitä ei vaan sanota kynttilöiksi ja purkeiksi vaan esim votiiveiksi ja hurrikaaneiksi. Ainakin minun näkemäni haisevat samalle kuin intianbasaarit, mutta sitä hajuakaan ei sanota intianbasaarihajuksi, vaan se on jokin hedelmä tms.
Aika moni nainen harrastaa noita just vauvalomien aikana. En tykkäisi jos mies lähtisi johonkin vastaavaan, mutta ehkä miehet kestää tuommoista naisiltaan?ratikkakuski kiistää orjatyön olevan orjatyötä. Orjatyötä se kuitenkin on, oli nimi mikä hyvänsä.
- vänksy
- ihan hyvällä - kirjoitti:
mistä sä ylipäätään olet kiinnostunut?
mun mielenkiinnonkohteeni sua kiinnostaa?
- vänksy
vänksy kirjoitti:
mun mielenkiinnonkohteeni sua kiinnostaa?
kertoakin.
Mua kiinnostaa eläimet, eläinten kanssa touhuaminen ja niiden hoito, varsinkin koirien kun itsellä ei koiraa ole mahdollista ottaa.
Valokuvaus kiinnostaa.
Luonto ihan kaikkinaisuudessaan kiinnostaa. Vois vaan ottaa kameran mukaan ja lähtee vaikka viikonlopuksi johonkin keskelle-ei-mitään. Laittaa puhelimen kiinni.
Kirjoittaminen on suurimpia intohimojani, mutta en tiedä mitä on tapahtunut, mutta jotenkin mä en saa muodostettua ajatuksia paperille/koneelle niin kuin haluaisin. Mä luulin, että se on vaan väliaikaista, mutta sitä on kestänyt jo kauan. Tekstiä ei vaan tule. Päiväkirjan kirjoittamisenkin jouduin lopettamaan juuri samasta syystä. Asioita olisi paljon, mutta en vaan pysty kirjoittamaan. En tiedä, mikä lukko on eteen tullut.
Lukeminen on sitten toinen suuri intohimoni.
Tossa nyt jotain kiinnostuksenkohteitani. - teme.
random_N kirjoitti:
Aika moni nainen harrastaa noita just vauvalomien aikana. En tykkäisi jos mies lähtisi johonkin vastaavaan, mutta ehkä miehet kestää tuommoista naisiltaan?Hyvin olet ymmärtänyt asian ytimen niin tilaisuuksien hengen, tuotteiden olemuksen kuin ajoituksen suhteen - ja edelleen miehen suhtautumisen asiaan. Meille on tullut lopulta vähän ja fiksua tavaraa noista liteistä. Termi ei muuten ollut tuttu ennalta. Onneksi meillä on ihan samanlainen maku systeemien suhteen. Ja jos toinen saa siitä hyvän mielen, eikä tuote ole aivan anaalinen ja ylikallis, niin mikäpä ettei.
- mies........
epäilee, että kynttilä on kiertoilmaisu dildolle. Toiseksi mies lakkaa puhumasta naiselle mitään muuta kuin kriittistä infoa, jota on netistä lukenut:
http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi/tyypillinen/partylite.html - nainen-
susittelisin ottamaan samantyylisen ihmisen niin yhteiselokin on mukavaa,eikä toinen kaipaa pois tilanteista josta toinen nauttii.
Itellä ei ole sen puolen ongelmia ( koira ei ole vielä oppinut) Yleensä ukoilla on silloin autotalli-ilta jotain aina keksii ja jos omia varoja käyttää aivan sama. Ja jos minulta tulee kysyyn ni kyllä voin antaa mut ei ilmaseksi eli täytyy iteki käyttää johonki hölmöön ja ilman natinoita. Ja kutsujen päätteeks ne juomattomat kahvit ja syömättömät leivokset... ei paha. Tähän mennessä on se autotalli-porukka kutsuttu lopuksi kahveelle. Ps: Tää on sattunu kaverilla jonka morsian on kaiken näköisten kekkereiden pitäjä. Et siitä vaan
- random_N
Joo, symmetriaa on havaittavissa: metsästyksen päätteeksi saadaan paistit, kupporwaarekutsujen jälkeen dallspullaa ja * kynttilänloimussa. Kaikille jotain, siis.
random_N kirjoitti:
Joo, symmetriaa on havaittavissa: metsästyksen päätteeksi saadaan paistit, kupporwaarekutsujen jälkeen dallspullaa ja * kynttilänloimussa. Kaikille jotain, siis.
Niin. Ja ajattelen sen enempi sosiaalisena tilaisuutena kuin myyntiä tai ainaski niillä käyneet ovat ni kertonu.
Maksaa itse hupinsa eikä vaadi minua osallistumaan kuin korkeintaan huomaavaisuustasolla (eli marginaalisesti) = ei ongelmaa.
Muuten toleranssi on varsin lyhyt. Ainahan voi asua eri kattojen alla jos ei mene intressit yhteen jollain tasolla.taas vähän nopsaan että Partylife-uhreja.. Jaa'a no mutta Partylitestä en tiedä mitään =D
- uk-ko
kävi noissa partylite-kekkereissä jonkun kerran. Ei siinä ollut mitään ongelmaa. Saihan tuo käydä, eikä se mua rasittanut mitenkään.
Jonkun kerran toi niitä kynttilöitäkin, mutta ei liiallisessa määrin. Osa haisi aika epämääräisesti "haisulta", jotkut tuoksuivat hyvältä. Mu ei tuoksukynttilät varsinaisesti sytytä, mutta ei ne rassaakaan. Eli kaikki oli hyvin siltä osin, kun ei tuo muuten hurahtanut.
Samainen exä yritti verkostomarkinointia itsekin, ei tosin kynttilöitä. Oli se sen verran kovaa hommaa, että joutui jättämään kesken. Ei tuu ilmaseksi raha verkostomarkkinoijallekaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784