175cm,55kg 80/61/90 ,a/b.kupit,kokoa:34-36. Tummat pitkät hiuset,isot siniset silmät,korkeat poskipäät,todella vaaleaiho, mallimaisen siro.
Mites tälläseet mitat ja näkö??
26
1768
Vastaukset
- minulle joo
Vähän liian pitkä olisit mulle, mutta enpäs olekaan pidempää sorttia. Pidempi kuin sinä, mutta ottaisin mielelläni selvemmin lyhyemmän naisen. Mutta aivan loistavat mitat sulla, kyllä joku pitkä mies susta hyvän naisen saa.
- ap-
tosi kivasti sanottu..
- yksinkertaista
toinen koko=huono nainen
Kertookohan tämä enemmän naisista vai miehistä, mikshän musta tuntuu, et miehistä.. mikshän.. - lapsellisia kyselyjä
niin jos pelkkä ulkonäkö kelpaa kriteeriksi.
- miten vain
yksinkertaista kirjoitti:
toinen koko=huono nainen
Kertookohan tämä enemmän naisista vai miehistä, mikshän musta tuntuu, et miehistä.. mikshän..En nyt tarkoittanut mitään pelkkää ulkonäköjuttua. =)
Pitkä mies saa hänestä hyvän naisen.
Pitkä mies, koska nainenkin on suhteellisen pitkä.
Saa hyvän naisen, koska ap tuntuu minusta mukavalta ihmiseltä näin ensivaikutelmalta.
En siis tarkoittanut, että hyvä nainen VAIN mittojensa takia, vaikka hyvät mitathan hänellä on.
- vaalea
iho... :/
- ap-
koska en itekkään pidä albiinoihoa mitenkään hemasevana,kiitti reali palautteesta.
- yhden
isosilmäisen tummahiuksisen laihan naisen, joka on ihan helkkarin ruma.
- ap-
mut kauneus on katsojassa:)
- ap-
et en ole laiha,(on selluliittia). Vaan helkkarin siro,lääkäritkin aina kehuu kuinka sirot luut mulla on.
- jessus!
ap- kirjoitti:
et en ole laiha,(on selluliittia). Vaan helkkarin siro,lääkäritkin aina kehuu kuinka sirot luut mulla on.
Mitä sitten täällä kyselet, kun tiedät olevas niin hyvä?! Oikeesti... Lätkit listan ominaisuuksias, ja kun joku sanoo sua laihaksi, otat siitä nokkiisi!
Sähän olet laiha - ikävää, jos silti on selluliittiä. Itse sanoisin ei kiitos, koska en tykkää törröttävistä luista sekä haluan naisellani olevan kunnon rinnat! - ei tulisi paha
jessus! kirjoitti:
Mitä sitten täällä kyselet, kun tiedät olevas niin hyvä?! Oikeesti... Lätkit listan ominaisuuksias, ja kun joku sanoo sua laihaksi, otat siitä nokkiisi!
Sähän olet laiha - ikävää, jos silti on selluliittiä. Itse sanoisin ei kiitos, koska en tykkää törröttävistä luista sekä haluan naisellani olevan kunnon rinnat!mieli niin kommentoisin tähän väliin, että itse pidän pienistä rinnoista, erityisesti sinun kokoisella naisella. Ne ovat tavattoman suloiset ja kiihottavat, toisin kuin isot silikonitissit.
Viitaten siis tähän: "haluan naisellani olevan kunnon rinnat!"
Ja viis selluliitistä, ei kenenkään kroppa ole täydellinen... - ihmeessä
ei tulisi paha kirjoitti:
mieli niin kommentoisin tähän väliin, että itse pidän pienistä rinnoista, erityisesti sinun kokoisella naisella. Ne ovat tavattoman suloiset ja kiihottavat, toisin kuin isot silikonitissit.
Viitaten siis tähän: "haluan naisellani olevan kunnon rinnat!"
Ja viis selluliitistä, ei kenenkään kroppa ole täydellinen...aina aletaan puhua silikoneista, kun joku ilmoittaa pitävänsä isommista kuin jostain A-B-kuppikoon nysistä?! Kadulla tulee vastaan pilvin pimein sopusuhtaisia naisia, joilla on C-kuppi tai isompi, ei tarvitse mitään luonnottomia silikoneja katsella.
Ho-hoi, missä on taas suhteellisuuden taju???
- mitoilla,
jos on noin lapsellinen, huono itsetunto ja itsensä kehuminen ja kehujen kerjääminen päällimäisenä mielessä. Se on pahin turn-off mitä voi naisessa olla.
- Noi mitathan
Ovat juts sopivat ja mulle sä ainakin sopisit. Kunpa mun ei tarttis deitata.
- Tuut_Jai
Muuten hyvät mitat, mutta olet liian laiha. 10 kiloa lisää painoa niin olisit sopiva. Aivan sama millaiset luut sinulla on, sillä kahden samanpituisen ihmisen luiden painoero on enintään 1 kilo.
- tota mä e usko
Tuut_Jai kirjoitti:
Muuten hyvät mitat, mutta olet liian laiha. 10 kiloa lisää painoa niin olisit sopiva. Aivan sama millaiset luut sinulla on, sillä kahden samanpituisen ihmisen luiden painoero on enintään 1 kilo.
niin ku jo tä viästi otsikots voi päätel ni mä e usko tota.
- kymysys
sheivaatko? Jos sheivaat, kelpaat. Jos et sheivaa, et kelpaa. Mittasi ovat hyvät.
- korvien
välistä,onko muhat kastuneet vai sulassa sovussa.
monet ulkoisesti nätit täysiä typeryksiä, toivottavasti et sinä.- Mittä välli
Jos ne sillotällö kasttuki.
- hiukan vähemmän laihasta
ja lantio/vyötärö/perse-akseli pitää olla todella muodokas.
- -mies27-
Hyvältä kuulostaa kyllä, ja itseltä kun löytyy pituutta sopivat 185cm niin eipä tuo 175cm kovin pitkältä tunnu. Itse pidän niin monennäköisistä naisista, etten voi pelkkien mittojen perusteella sanoa mitään. On ollut pitempiä ja tosi lyhyitäkin, mutta kyllä se on se ulkonäkö kokonaisuudessaan ja luonne mikä ratkaisee. En koskaan valitsisi naista pelkän ulkonäön perusteella. Vaikka olisi kuinka kaunis, ei se parisuhteessa paljon paina jos nainen on tyhmä kuin saapas.
- FrozenCorpse
Mitä numeroilla on väliä? Jos joku tykkää, niin sitten tykkää, kaikkia et voi ikinä miellyttää. Parempi on ensin hyväksyä ittensä ja oppia elämään epätäydellisenä.
- persoona ratkaisee..
mitat ei yksin kerro ihmisestä.Ulkosesti voi olla hyvä mut jos naama on *rumako petolinnun perä* siihen se sit loppuki.SUN NAAMASTA EN TIIÄ pitäs pistää naama esille ja kysit sit??Ja entä persoona..millainen likka???Mitat vois olla hiukan alhaisemmat varsinkin paino.48-50kg olis sopiva.Oot liina pulska mun mieleen.
Nimim.mallinmitat- läskikö..
Mä oon varmaan sun mielestä sitten todella lihava!? 177cm/64kg. Kovin hoikalta peilistä katsoen näyttää, 55kg 175 senttisellä tuntuu kovin vähältä.
- siinä
läskikö.. kirjoitti:
Mä oon varmaan sun mielestä sitten todella lihava!? 177cm/64kg. Kovin hoikalta peilistä katsoen näyttää, 55kg 175 senttisellä tuntuu kovin vähältä.
oli taas mies, joka ei tiedä naisen pituus/painosuhteesta yhtikäs mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944