timoa luvialta. hyvä tyyppi ja aivan ihana mut naisia riittää!
Varokaa naiset!
26
2211
Vastaukset
- toinen pettyny
kenestä puhut
- zilppu
Kukahan timo?
- kotipaikakseen
myös Lappeenrannan, ei ainakaan vastaa viesteihin.
- pettynyt:(
olla että ilmoittaakin. En tiedä
- zilppu
Älkää alkako liian läheisiksi tyypin kans tai pian oot yksi!
- Jennaa__84
Naisen paras kaveri;)
- suvi_kolo
Hyvä tyyppi! ;)
- Cilce
Tiedän jätkän. Osaa puhua muijan ympäri. Toisaalta samalla mielellä olin itsekin aikoinaan liikkeellä joten eipäs haitannu
- yks vaan
niin, että ennenkuin huomasitkaan, kaveri oli käynyt housuissasi ja häipynyt elämästäsi??
- Healing
se nyt ole tässä melko selvää...
- Leelias
Minkä ikäinen tämä Timo lienee?
- pettyny
25. Jos totta puhui
- MAIJA-83
taitaapi olla nyt ihmisen mustamaalaamista. Oon tuntenu pitkään. Mukava kaveri!!
- !!!
mä riitän sille. Menkää muualle!!
- Enpä olis varma!
olekko ny aivan varma asiasta??
- näin on
vaan peluri.
- unelias
kuka timo??
- onmies
huutakaa hep kun tunnette sen taas tulevan!
- voi ny vittu teitö
Kyllä te naiset ootte helppoja!! :D
No, mikäs siinä jos muna maistuu, ei tollasia jakorasioita kukaan normaali mies enää kuitenkaan huoli. Tosin, ette tekään mitään normaaleja ole kun haarat avautuu pelureille...- sus siunakkoo!
ekalla tai toisella tapaamisella jalat levälleen. Syyttäkää naiset itseänne!
- hahhahaha
voi voi. Hiukan hauskaa!!
- minäpä juuri!
en lopeta tätä koskaan! saa aina nii hyvät sävärit! ;)
- melkeinnneitsyt
Onko tää se alienin näkönen laiha poika? :D
- Monsteriko?
melkeinnneitsyt kirjoitti:
Onko tää se alienin näkönen laiha poika? :D
Mies paremminkin. Kalju, parta Lpr.
- rouskis**
tietääkös kukaan miestä nimeltään Jan?? ikää 40w ja väittää olevansa rekkakuski ja ambulanssikuski..
- kokemusta on
mulle väitti olevansa myös lentäjä.. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743