Ikäviä hetkiä tosielämästä

trist

Sain ystävättäreltäni ulkomaantuliaisena uutuustuotetta, super-hyper-huippuhyvää karvanpoistoainetta bikiinirajalle.

Jokainen nainen tietää, mitä tällä tarkoitetaan, miehet käyttäköön mielikuvitusta.

Huolellisen käyttöohjeiden lukemisen jälkeen painuin vessaan levittämään töhnän siihen tarkoitettuihin paikkoihin.

Ohjeessa täsmennettiin useampaan kertaan, ettei 10 min aikaa saa
ylittää, joten otin munakellon mukaan, johon saisin hälyytyksen 10 min
päästä levittämisestä.

Viihdykkeeksi olin ottanut ristisanalehden, jota voisin ajan kulukseni täytellä.

Siispä levitin mömmön ja aloin täyttämään ristisanalehteä.

Yhdessä vaiheessa havahduin katsomaan kelloa (tiesin suurin piirtein
mihin aikaan olin vessaan mennyt) ja voi kauhistus, olin pitänyt mömmöä
nivusissa reilusti yli puoli tuntia !

Vilkaisu munakelloon; voi kauhistus, olin unohtanut laittaa sen hälyyttämään!

Vilkaisu haaroväliin ja siellä se voi kauhistus vasta olikin !!!

Voide oli valunut nivusia pitkin haaroväliin asti ja polttanut kaikki karvat aivan pieniksi kivikoviksi palleroiksi !

Suurin osa oli käpertynyt ihan ihoa vasten kiinni, osa oli aivan kuin
pieniä joulukuusenpalloja; karvanipun päässä lillui pieni käristynyt
pallero.

Nyt hel*etin kovalla kiireellä haaroväliä vedellä huuhtelemaan !

Ei lähde ! Sitävastoin rupesi kirvelemään niin että taju meinasi lähteä.

Tuosta seinältä pyyhe, hankaan sillä.

En vain ollut tajunnut ristisanaan syventyneenä, että jalkani olivat aivan tunnottomiksi puutuneet.

Kun ryntäsin ylös, tavoitellekseni pyyhettä, tunnottomat jalkani eivät
pitäneet, vaan rojahdin turpa edellä lavuaaripöytään, siitä vessan
lattialle.

Sattui taas niin per*eleesti, kun löin huuleni ja nenäni, mutten voinut
kieriä tuskasta lattialla, kun haaroväli oli tulessa kuin helvetin
hornankattila.

Kun sain varmuuden, että taju pysyy, raahauduin kuola suusta valuen, verta niellen takaisin pöntölle.

Vesi silmistä valuen aloin uuden huuhteluyrityksen ja avuksi otin vessan maton, jonka olin saanut lattialta nostettua.

Siinä sitten hankasin jalat levälläni vessan matolla haaroväliäni,
toisella kädellä vettä suihkien, suusta ja nenästä veri valuen ja
sellaista voihketta pitäen, että saksalaisetkin aikuisfilmi-äänteliät
olisivat jääneet toiseksi.

Ei auttanut. Pallerot pysyivät tiukasti römpsässäni.

Voide oli polttanut n. 8-10 karvan nippuja tiukasti yhteen, päässä
käpristynyt pallero, aivan kuin hiusta tulessa poltettaessa hius
käpertyy palloksi.

Silloin sain loistavan elämyksen; laatikossa käden ulottuvillani oli pienet sakset ja partakoneen teriä.

Ei kun tuumasta toimeen.

Venytin ihossa kiinni olevia pompuloita ja sahasin palleron pois.

Hyvin onnistui siihen asti, kunnes lähestyttiin haaroväliä.

Itse en pystynyt sellaiseen kumimaisuuteen, että kun yhdellä kädellä
venytin haaroissani pompulaa, toisella kädellä leikkasin sitä poikki,
niin olisin saanut taivutettua pääni vessanpöntön sisään nähdäkseni
jopa mitä teen.

Ei, se ei onnistunut, joten homma oli tehtävä sokkona.

Sillä seurauksella, että viiltelin tai leikkasin itseäni joka pampulan leikkauksen kohdalla.

Kyllä teki niin kutaa, värkki oli ihan tulessa, muttei tunnoton, joka
pienikin viilto tuntui kuin olisin teuraskirveellä värkkiäni silponut.

Vihdoin sain sheivaus-session päätökseen, vesihuuhtelukin lopuksi tuntui siltä, kuin rikkihapolla olisin sitä pessyt.

Otin housunlenksusta kiinni, nousin ylös ja kun maailma lopetti silmissäni pyörimisen, raahauduin olohuoneen tuoliin.

Silloin soi ovikello...

Jos olette aivan kypsiä tähän -todellakin tositarinaani- jätetään tähän.

5

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

provoasi mutta tiedoksi seuraavaa yritystäsi varten: jokaisella ihmisellä on sisäinen kello, joka erottaa kyllä 10 minuuttia puolesta tunnista.

• lkjkljklkjhjjkk

Elämässä tapahtuu välillä kummallisia asioita ja tapahtumat seuraavat toisiaan kuin Indiana Jonesin filmissä.

• trist

Ovikello siis soi. Olemme sopineet kaikkien likkakavereiden kesken, ettemme pidä päivisin ovea lukossa, jos joku tulee toiselle kylään, soittaa ovikelloa kerran ja tulee sitten suoraan sisään.
      Tällä vältytään turha juokseminen ovelle vessasta/suihkusta/syömästä.

Ovikello siis soi ja kuulin oven avautuvan.
      Rötkötin olohuoneessa turpa veressä, rinnuksilla paljon verta (vaikutus oli isompi, kuin todellisuus, koska vesi oli levittänyt veren koko etumukseeni) jalat levällään, housut nilkoissa.
      Huohotin ja läähätin silmät harittaen, kurkku koristen ja yritin kiskoa lenksusta farkkuja jalkaani, siinä onnistumatta.
      Ovesta tuli oikein hyvä likkakaverini ja sai slaagin.
      Näytin siltä, kuin muulilauma olisi juossut yltäni ja pari gangsteria olisi nuijinut minut.

Kysymykseen:"Mitä hyvänen aika on tapahtunut???!!!" sain vaivoin kuiskattua: "Sheivasin bikinirajan..."
      Siis mitä ????!!! ...sheivasin...bikinirajan...
      Sain jotenkin ymmärrettävästi selitettyä että se, että olen turpa veressä huohottamassa olohuoneen tuolissa housut kintussa, se kuuluu tähän minun karvojen ajeluuni. Ihan normihommaa sheivailussa.

Vihdoin kun ystävättäreni tajusi, mistä on kyse, hänen hoivaviettinsä heräsi ja (olemattomat) lääkärintaitonsa heräsivät.
      Kun hän kuuli, että tuska lompsassani on sietämätön, hän keksi että rasvaus auttaa siihen.
      (no tietysti auttaa, suorastaan varmaan kannattaisi vuorata koko loora rasvalla)
      Olin valmis tekemään mitä tahaansa, että tuska vain loppuisi, olin helppo uhri vaikka mille kokeilulle.

Ei kun tuumasta toimeen. Taas.
      Likkakaverini raahasi minut sängylle ja käski levittää jalat.
      Itse en ole estoinen, likkakavereiden kanssa ollaan kirmattu bosat heiluen lumihangessakin, mutten ole sentään koskaan levitellyt värkkiäni heille.
      Ystäväni tuli kylpyhuoneesta mukanaan sellainen määrä rasvaa, että sillä olisi rasvannut minun lisäksi talon seinätkin.
      Valittuaan salvan, hän pyysi levittämään reppuni.
      Siinä makasin haavoittuneena uikuttaen sängyssä selällään, polvet tiukasti kiinni.
      Ystäväni leväytti polvet erilleen ja siinä makasin kuin tarjottimella, pompulat iloisesti haarovälistä vilkkuen.
      Ystävättäreni kauhisteli, että miten on mahdollista, että voide voi polttaa karvat noin kimppaan, tuollaiseksi palleroksi, on tää kyllä käsittämätöntä, kato täälläkin on tämmösiä pompuloita, voi sus siunatkoon sentään...

Oli kiva maata siinä likkakaverin edessä värkki auki, toisen pitkittäessä tuskaa vielä häpeällä.
      Lopuksi (tarpeeksi tarkkaan loorani tutkittuaan, melkein jokaista palleroa tutkittuaan) hän totesi, että aivan totta, rasvaa vaan sinne, niin johan auvo koittaa.

Varoittamatta survasi haarovälini täyteen salvaa.
      Tuska oli jotain sanoinkuvaamatonta.
      Likka vetäisi ihan normaalia PARFYMOITUA rasvaa karvanpoistovoiteen polttamaan ja haavoja täynnä olevaan römpsään !
      Tuska oli niin sanoinkuvaamaton, isoin tuska mitä olen koskaan kokenut, etten edes kyennyt äännähtämään.
      Olisin potkaissut likkakaveriani, jos olisin kyennyt, tuskaltani kykenin vain ynisemään ja koitin laittaa jalat kiinni, kääntyä kyljelleen pois hänestä.
      Ystävättäreni ei tätä huomannut vaan survaisi lisää kreemiä lootaan.
      Silmissä musteni, luulin pyörtyväni.

Jostain keräsin voimia ja sain napsautettua jalat kiinni ja käännyttyä tuskissani kyljelleen.
      Samassa tunsin, kuinka ystäväni tökki lisää salvaa hanurista päin haaroväliini.
      (ystäväni on väittänyt tähän päivään asti, että luuli minun kääntyneen kyljelleen siksi, että HALUSIN hänen lisäävän rasvaa takaapäin hanuriin asti. On vannonut, että luuli. Minä uskon hänen olevan piilosadisti)

Minä, joka en kiroa koskaan, halusin huutaa kaikki tuntemani kirosanat ja keksin jopa rykelmän lisää hyviä kirosanoja, en saanut suustani kuin yninää, jonka ystäväni oli tulkinnut mielihyvän ilmaisuksi.
      (hän on tähän päivään asti myös vannonut, ettei tajunnut minun olevan tuskissaan, vaan tulkitsi uikutukseni helpotuksen tuomaksi äänelyksi. Yhä vahvemmin olen sitä mieltä, että hän on piilosadisti)

Siinä minä maata röllötin värkki ja hanuri salvan peitossa. Parfymoidun salvan.
      Itkeä en voinut, koska nyyhkytys olisi heiluttanut minua ja värähtääkkään en halunnut.

• :((((((((((((((((((((((((((...

kauanko meni, että värkki oli taas käyttökelpoinen?

• juli-a

Oltiin likkaporukalla menossa ties minne ja pysähdyttiin levähdysalueelle pissalle.
      Nopein ehti puuhuussin, me muut juostiin pöpelikköön.

Yhdellä tytöistä oli ihkauuden piikkarit, eikä raaskinut liata niitä, otti ne pois ja juoksi sukkasilleen pisulle.
      Yhtä äkkiä alkoi kuulumaan karjunta ja sadattelu; kyseinen tyttö oli kyykistynyt nokkospensaaseen.
      Sieltä hän kömpi jalat harallaan ja pissasi kävellessään uuteen kenkäänsä.
      Oli ollut pakko työntää kädessään oleva kenkä jalkojensa väliin, kun pissa ei katkennut millään ja muuten olisi pissannut farkkujensa sisään.

Reissun aikana emme saaneet pissan hajua kengistä millään pois.
      Kotiuduttuamme kaveri liotti ja pesi kenkää sitkeästi saadakseen hajun pois.
      Sillä seurauksella, että siro kenkä vettyi ja venyi Reino-tohvelin kokoiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe