Tuttu aihe, mutta kysynpä silti. Meillä on ollut äijän kanssa riitaa jo useampana päivänä, emme asu yhdessä. Olen pariin otteeseen ottanut häneen yhteyttä, mutta emme ole varsinaisesti saaneet sovittua riitaamme.
Hän ei ole ottanut mitään yhteyttä muhun koko tän viikon aikana.. Hän ei siis ilmeisesti halua nähdä eikä häntä kiinnosta, niinkö? Vai voiko olla kyse siitä, että hänen jääräpäisyytensä ei vaan anna periksi..
Pitäisikö mun soittaa hänelle ja ehdottaa tapaamista vai annanko olla? Perkele, että on taas vaikeeta.
Ikuisuuskysymys
2
429
Vastaukset
- jos riitaa...
on ollut, itse haluan sopia mahdollisimman pian asian. Toisaalta, jääräpäisyyteni saattaa estää soittamasta tms. vaikka ollaankin sovittu että tässä iässä (molemmat siis ollaan aikuisia) mitään kissa hiir leikkiä aletakaan leikkimään enää. Silti minuakin vaivaa tuo miehen välillä soittamattomuus, koska ei ole juurikaan tapana ollut, ettei soita saatika vastaa puhelimeen. Itsellä hieman sama tilanne...tai en mä oikeastaan triedä, onko mulla edes mitään tilannetta, koska ei olle riidelty, mutt aoli muuten veilen hieman tympeä ilta, molemmilla.
- jo ottanut
Yhteyttä häneen parikin kertaa. kyllä se taitaa olla miehen vuoro seuraavaksi. Tyyppiä ei taida paljon napata jos ei ole ollut kiinnostusta ottaa yhteyttä sinuun ja sopia riitaa kanssasi. Tai sitten kyse on vallankäytösta mikä ei ole sen parempi vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515