vanhempani erosivat kun olin alle vuoden ikäinen. Siitälähtien "äitini" on purannut kaikki tunteensa minuun. niin psykopaatti kuin saatoikin olla! muistan hyvin kun hän kidutti minua fyysisesti ja henkisesti vielä kolme vuotiaana!!! Jopa harrasi seksiäkin silmieni edessä.
Sitten psykoppaattinen äiti meni naimisiin.
Hän käynnisti heti riitoja miehensä perheen kanssa ja veti minutkin siihen mukaan.
häntä ei koskaan näkynyt koulujuhlissa tai vanhempainilloissa...ei missään.
muutin kotoa ollessani 15v. enkä pitänyt yhteyttä. Kävin jopa itse terapeutilla. Ajan kuluttua halusin antaa anteeksi ja annoin periksi, mutta turhaan.
Menin naimisiin, kihlajaispäivänä hän sai minua itkemään. Tein häät, hän ei ilmestynyt sinnekkään -kielsi jopa isäpuoleni ja velipuolen tulemasta häihin.
Syynä on kuulemma ettei mieheni rakasta minua vaan hyväksikäyttää -hän näkee ihmisen sisimpään.
Sain keskenmenon hän ei soittanu, Sain ensimmäisen lapsen hän ei tullut.
Kieltää jopa miehensä ja poikansa tulemasta meille.
Hänellä on aina joitain sairaita mielipiteitä. kokomaailma on paha..vituttaa kun velipuolesta on tullut samanlainen psykopaatti.
MIKSI JUMALA ANTOI SAATANAN MUUTTUA LIHAKSI!?!?!?
Psykopaattinen
3
1256
Vastaukset
- on uskomatonta
miten monilla ihmisillä on pahoja vanhempia.
Mä en voi kuin ihmetellä esim: omien vanhempieni käyttäytymistä kun isäni juopottelee ja vittuilee ja äitini on vaan jämähtänyt siihen nalkuttamaan yms...
Surettaa vaan kun ei ole ollut omat lähtökohdat todellaakaan tasapainoiset ja siksi mennyt elämää roppakaupalla pilalle ja vaikeaksi.
Voimia sulle ja ole mahdollisimman vähän tekemisissä tollasten ihmisten kanssa ja nauti omasta ainutkertaisesta elämästäsi.- SiniMinttu
Tukiasema.net osoitteessa juuri tänään luin siitä, miten Suomessa on paljon huonoja äitisuhteita. Todella ikäviä. Siellä oli lainauksia tunnetun psykiatrin kirjasta, jossa hän kertoo, kuinka paljon ikäviä äiti-lapsi suhteita Suomessa on ollut. Sitä lukiessa anti itselle oli huomata, että kaikenlaista on sattunut perheissä, eikä niin että vain itselle sattuu. Palsta oli Keskustelut > Perhe(jotain) ja sieltä äitisuhdetta käsittelevä keskustelu. Se psykiatri oli sukunimeltään Palokangas tai Palo..jotain.
Tähän perään tekisi mieli lainata täältä suomi24-keskustelusta hieno viesti siitä, kuinka voi huonoista perhemalleista huolimatta koittaa viljellä hyvää omassa elämässään:
Kirjoittaja oli racsu (keskustelussa "voisinpa vaihtaa perheeni"):
"Samaan perheeseen voi syntyä luonteeltaan erilaisia lapsia, mutta myös ihmisen omat valinnat erilaisissa tilanteissa muovaavat hänen persoonallisuuttaan: jos ihmisellä on tilanne, jossa voi valita, onko empaattinen ja ystävällinen tai kylmä ja ilkeä ja valitsee edellisen, ihminen alkaa nähdä itsensä sellaisena, ja seuraavilla kerroilla on helpompi menetellä samoin, ja yhä käsitys itsestä empaattisena ja ystävällisenä vahvistuu. Ihan vastaavas käy, jos valitsee jälkimmäisen. Mitä useammin on ilkeä, sitä ilkeämpänä ihmisenä itsensä kokee, eikä sitten tunnu enää luontevalta muuta ollakaan. Käyttäydy siis ystävällisesti, oikeudenmukaisesti ja rehellisesti, niin sinusta tuleekin ihan oikeasti sellainen. Et voi vaihtaa lapsuuden perhettäsi, mutta sinulla voi itselläsi kerran olla perhe, jossa vallitsee lämpö, rakkaus ja keskinäinen luottamus. Hyvän puolison kanssa se on helpompaa saavuttaa. Harjoittele hyväksi ihmiseksi käyttäytymällä kuin hyvä ihminen, niin hyvä puoliso on helpompi saada ja pystyt myös olemaan omille lapsillesi parempi äiti kuin äitisi oli sinulle ja siskollesi." - käydä lukemassa
SiniMinttu kirjoitti:
Tukiasema.net osoitteessa juuri tänään luin siitä, miten Suomessa on paljon huonoja äitisuhteita. Todella ikäviä. Siellä oli lainauksia tunnetun psykiatrin kirjasta, jossa hän kertoo, kuinka paljon ikäviä äiti-lapsi suhteita Suomessa on ollut. Sitä lukiessa anti itselle oli huomata, että kaikenlaista on sattunut perheissä, eikä niin että vain itselle sattuu. Palsta oli Keskustelut > Perhe(jotain) ja sieltä äitisuhdetta käsittelevä keskustelu. Se psykiatri oli sukunimeltään Palokangas tai Palo..jotain.
Tähän perään tekisi mieli lainata täältä suomi24-keskustelusta hieno viesti siitä, kuinka voi huonoista perhemalleista huolimatta koittaa viljellä hyvää omassa elämässään:
Kirjoittaja oli racsu (keskustelussa "voisinpa vaihtaa perheeni"):
"Samaan perheeseen voi syntyä luonteeltaan erilaisia lapsia, mutta myös ihmisen omat valinnat erilaisissa tilanteissa muovaavat hänen persoonallisuuttaan: jos ihmisellä on tilanne, jossa voi valita, onko empaattinen ja ystävällinen tai kylmä ja ilkeä ja valitsee edellisen, ihminen alkaa nähdä itsensä sellaisena, ja seuraavilla kerroilla on helpompi menetellä samoin, ja yhä käsitys itsestä empaattisena ja ystävällisenä vahvistuu. Ihan vastaavas käy, jos valitsee jälkimmäisen. Mitä useammin on ilkeä, sitä ilkeämpänä ihmisenä itsensä kokee, eikä sitten tunnu enää luontevalta muuta ollakaan. Käyttäydy siis ystävällisesti, oikeudenmukaisesti ja rehellisesti, niin sinusta tuleekin ihan oikeasti sellainen. Et voi vaihtaa lapsuuden perhettäsi, mutta sinulla voi itselläsi kerran olla perhe, jossa vallitsee lämpö, rakkaus ja keskinäinen luottamus. Hyvän puolison kanssa se on helpompaa saavuttaa. Harjoittele hyväksi ihmiseksi käyttäytymällä kuin hyvä ihminen, niin hyvä puoliso on helpompi saada ja pystyt myös olemaan omille lapsillesi parempi äiti kuin äitisi oli sinulle ja siskollesi."noita tukiaseman sivuja.
Hyvää tekstiä tuo racsu kirjottanu, viisasasta, olen itsekkin vanhemmiten alanut tarkkailemaan omaa käyttäytymistäni enemmän koska olen havainnut että se myös suojelee ihmistä joutumasta ongelmiin, olin nimitttäin nuorempana räjähdysaltis oikeudenmukaisuuden puolustaja ja jouduin moniin tappeluihin...vaikka tosiasiassa on parempi olla hiljaa ja hillitty sekä poistua paikalta jos joku ihminen yrittää esim:hastaa riitaa ja muutenkin kun olet hyvä ihminen niin ompahan ainakin puhdas omatunto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928